Iedereen kan gevoelens oppikken van andere. Ieder mens bestaat uit energie en dat kan ieder mens vertalen in woorden.
Een goed voorbeeld daarvan is dat je tot het ene persoon wel aangetrokken voelt en het ander totaal niet.
Uitstraling,karma, aura of energieveld of wat dan ook word het ook wel genoemd.
Het oppikken van gevoelens,het aanvoelen van de ander, is iets wat iedereen doet, in zijn dagelijkse leven. Ook een vorm van communicatie. Intrepeteren vanaf een foto, is beelden analyseren en die vertalen. Dat is iets wat iedereen doet. Misschien het enige verschil is dat de 1 er meer bekwaam is dan de ander. Het gaat daarbij ook om hoe het vertaald word. Maar hoe je het ook went of keert, we doen het allemaal,ons hele leven lang.
Dat het kan helpen als een extra steuntje, kan zo zijn.
Dat het lichamelijke gebreken,ziektes of andere problemen naar boven kan halen. Daar ben ik niet zo zeker van. Er wordt hier ergens op het forum aangehaald dat iemand problemen met de longen heeft en het blijkt niet zo te zijn. Hoe feilbaar is het dan. Is het dan een steuntje of iemand schrik aanjagen??
Dat de mensen erom vragen, kan, die zijn zoekend en hoe integer is de fotolezer, hoe zeker is die van zijn of haar zaak. En zoals je het zegt, ze krijgen wat ze willen en foto lezing. Gewoon een verhaaltje, waar iedereen wel wat mee kan.
Daarom ook mijn vraag, is dat spiritueel zijn?
Mee.
Mijn dierenarts kwam naar mijn pony kijken voor een probleem. Hij mankte. Hij onderzocht het dier, het zou van de singel komen. Hij gaf hem een spuit en schreef 3 weken rust voor. We volgde de dierenarts zijn advies op maar na 4 weken liep het dier nog steeds mank! We bellen een andere dierenarts. Deze deed een uitgebreider onderzoek gezien het eerste fout bleek te zijn. Het kwam helemaal niet van de singel, het zat zelfs niet daar in de buurt. Het kwam vanuit zijn hals en hij moest geen 3 weken maar 3 mì¡ì¡nden rust.
Hoe juist is de wetenschap dan? Mag ik nu twijfelen aan de medische wetenschap enkel en alleen omdat 1 dierenarts een fout maakte? Is het eerlijk om daarop de hele wetenschap te beoordelen? Of moet ik gewoon onthouden dat we boven alles allemaal ménsen zijn. En dat mensen fouten kunnen maken?
Ja dit is spiritueel zijn. Ik heb meerdere mensen van blokades afgeholpen of gewezen op lichamelijke oorzaken, waarvan ze zeiden dat ze het niet geloofde. Echter toen ze hun dokter er op wezen bleek het toch van daaruit te komen.
Het is geen bangmakerij maar een poging tot helpen. We doen tenslotte allemaal wat ons het beste lijkt en ik denk niet dat iemand hier foto's leest om iemand bang te maken. Van het moment dat ik iemand daar op betrap. Zal dat ook meteen de laatste reading zijn die die persoon doet.
In mijn geval is het geen 'gewoon verhaaltje' maar iets waar de persoon ook wat aan heeft. Ik wil niet dat mensen 'zich maar tevreden stellen' maar ik wil dat ze er iets aan hebben, er iets uit leren of er wat mee kunnen! En zo denkt volgens mij elke goede reader.
Het oppikken van gevoelens. Ik bedoelde niet voelen of iemand goed gehumeurd is of niet. Maar tot in detail, de dieperliggende gevoelens. De gevoelens die de persoon niet wil tonen en kost wat het kost wil verbergen maar die wel belangrijk zijn. Die voelt niet zomaar elk mens.