Telkens als ik een foto maak in onze slaapkamer, en dan met name één bepaalde muur, dan verschijnen daar een heleboel orbs op. Een paar maanden geleden waren het er echt een heleboel. Ik was er toen best bang voor, iemand zei me toen ze weg te sturen met een gekleurde wervelwind. Dit hielp en ik voelde dat het rustiger was in de slaapkamer (overigens voel ik hun aanwezigheid alleen als ik daar alleen ben). Na een tijdje was ik nieuwsgierig of ze er nog waren, en dat was inderdaad het geval. Weer werd ik er bang van en diezelfde persoon vertelde mij dat dit dan juist een les voor mij zou zijn, dat ik mijn angst voor hun moest overwinnen, en in het dagelijks leven mijn onzekerheid, want met die negativiteit voeden zij zich, en dat ze dan pas weg zullen gaan. Stukje bij beetje is mij dit gelukt, (na weken op de bank slapen tot mijn vriend ook naar bed ging) en nu gaat het redelijk goed. Sinds vandaag ben ik aan het rondneuzen op deze site (erg interessant trouwens!) en daardoor heb ik zojuist weer wat foto's gemaakt van die muur in de slaapkamer. Ik zet ze hierop en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Het zijn er echt een stuk minder dan een tijdje geleden! Opvallend vind ik dat het kleintjes en ook hele grote, dikke zijn. Misschien is er op dit forum iemand die wat meer weet over orbs? Ik ben echt heel benieuwd!
Hier staan veel kleintjes op als je goed kijkt:
En hier 2 hele grote:
Liefs
Tamara