Loading...
nl

veeeeeeel orbs

twinklingstar
twinklingstar aug 15 '07
Telkens als ik een foto maak in onze slaapkamer, en dan met name één bepaalde muur, dan verschijnen daar een heleboel orbs op. Een paar maanden geleden waren het er echt een heleboel. Ik was er toen best bang voor, iemand zei me toen ze weg te sturen met een gekleurde wervelwind. Dit hielp en ik voelde dat het rustiger was in de slaapkamer (overigens voel ik hun aanwezigheid alleen als ik daar alleen ben). Na een tijdje was ik nieuwsgierig of ze er nog waren, en dat was inderdaad het geval. Weer werd ik er bang van en diezelfde persoon vertelde mij dat dit dan juist een les voor mij zou zijn, dat ik mijn angst voor hun moest overwinnen, en in het dagelijks leven mijn onzekerheid, want met die negativiteit voeden zij zich, en dat ze dan pas weg zullen gaan. Stukje bij beetje is mij dit gelukt, (na weken op de bank slapen tot mijn vriend ook naar bed ging) en nu gaat het redelijk goed. Sinds vandaag ben ik aan het rondneuzen op deze site (erg interessant trouwens!) en daardoor heb ik zojuist weer wat foto's gemaakt van die muur in de slaapkamer. Ik zet ze hierop en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Het zijn er echt een stuk minder dan een tijdje geleden! Opvallend vind ik dat het kleintjes en ook hele grote, dikke zijn. Misschien is er op dit forum iemand die wat meer weet over orbs? Ik ben echt heel benieuwd!


Hier staan veel kleintjes op als je goed kijkt:


En hier 2 hele grote:


Liefs

Tamara
Delen:
Ayasha
Ayasha aug 16 '07
zoveel lijken me eerder vuiltjes op je lens. Je zou gek worden in die kamer (en niet; ik voel me er niet goed, maar echt gek) als er zoveel energieën aanwezig waren.
twinklingstar
twinklingstar aug 16 '07
hmmm kan, maar een beetje raar dat ze steeds op een andere plek zitten en op andere andere foto's niet zitten.....
Heidelroos
Heidelroos aug 16 '07
Ze zeggen dat dit echt iets is van de digitale tijd,
Maar afgelopen week heb ik foto's ingeleverd die ik had gevonden NA de verhuizing die gemaakt zijn met een analoge camera van zeven jaar geleden!!
Mijn zoon heeft altijd veel van die Orbs en ook op die analoge foto's staan veel Orbs bij hem..
Heel grappig en dus niks digitale tijd..

Energiën worden steeds sterker...
Mijn zussie heeft een 'duwer' in huis en duwt elke keer de visite...Mensen vinden het eng worden..

Verder heb ik veel prachtige foto's met orbs..
Ik zie ze ook met mijn ogen.. zo nu en dan bij mensen 'hangen'
Ik weet ook niet goed wat het is, maar voelt niet eng..
Hoe 'drukker' de energie in huis hoe meer orbs op foto's (bij mij althans) en als ik het huis energetisch heb gereinigd met wierrook en spreuk, heb ik aanzienlijk minder..

Op deze foto heel donker met grote dikke lichte Orb ..
Zo zie ik ze vaak bij mensen 'hangen'

http://img461.imageshack.us/img461/8964/dsc023860vy.jpg

Liefssssssssssss

Edit by Mod: Plaatje veranderd in link, want daardoor was het forum uit z'n verband geraakt.
twinklingstar
twinklingstar aug 16 '07
Zo dat is ook een grote zeg! Ik zie er trouwens nog een, op de rugleuning van de bank.
Ja heel soms zie ik ze ook in de slaapkamer, als het donker is.
Ik vind het nu ook niet meer vervelend, en heb ook niet het gevoel dat er 'slechte' tussen zitten. Maar als ze gaan duwen lijkt het me inderdaad vervelend worden! :SVindt je zus dat zelf niet vervelend? Of laten ze haar wel met rust?

liefs
admin
admin aug 16 '07
Ik heb ze nog nooit gezien, kun je ze ook aanraken? zweven ze of hangen ze stil? Voel je ook iets als je ze aanraakt?
Heidelroos
Heidelroos aug 16 '07
Ik vind dat die lichtbollen 'wegfloepen' zo zijn ze er, zo zijn ze 'floep' (ze zijn best groot hoor.. groter dat die kleine 'stofbolletjes' die vaak op foto's staan)
Aanraken heb ik nog nooit geprobeerd hihih...

Mijn zussie vindt het niet eng, ze laten haar wel met rust, maar haar volwassen kinderen en de visite vinden het wel wat eng..

Mijn dochter knipt overigens vaak dit soort foto's ..
Dit is op een andere avond, bij hetzelfde jongetje.. (mijne zoon dus;))
http://img475.imageshack.us/img475/7427/dsc024377qe.jpg



Liefssssssss
Ayasha
Ayasha aug 16 '07
ook die camera's hebben een flits, en orbs komen meestal voor uit stofdeeltjes in de lucht die opgelicht worden door de flits (of zo iets)
Dus tenzij jij volledig stofvrije kamers hebt, is het heel goed mogelijk dat het geen orbs zijn.
admin
admin aug 16 '07
Dan zou ik er miljoenen moeten zien in mijn huis
twinklingstar
twinklingstar aug 16 '07
ik heb ze weleens zien bewegen ja, mijn rij-instructeur had er een met infra-rood gefilmd in zijn huis, je zag dat die orb echt bewust ergens naartoe ging.

Dus dat kan geen stof op je lens zijn, en ook dat heidelroosje ze met haar ogen ziet bewijst wel e.e.a. lijkt mij. Tenzij ze stof op haar ooglenzen heeft....
Heidelroos
Heidelroos aug 16 '07
De stofjes zien er anders uit..
Serieus..kleiner, perfect rond, veelvuldig..

Inderdaad dan zou ik ze ook niet om mensen zien heenfloepen.. ;)
LPChip
LPChip aug 17 '07
Ik ben altijd heel skeptisch over wat stofdeeltjes kunnen zijn, maar in dit geval denk ik dat het echt gaat om orbs. Dit gezien de vorm, structuur maar vooral ook de hoeveelheid en concentratie van bepaalde plekken.
SpiritualOne
SpiritualOne sep 20 '07
Is dit altijd op een bepaalde plek, of kan dit in meerdere gedeeltes van je huis/appartement voorkomen? Ik moet alles weten over Orbs, ik ga ook heeeel veeeel foto's maken in mijn huis opzoek naar mooie orb/sfeer foto's ^^ laat me ook graag andere handige tips weten.
SpiritualOne
SpiritualOne sep 20 '07
Het plaatje dat ik nu als Logo heb, erg veel orbs te zien :o
SpiritualOne
SpiritualOne sep 20 '07
hmmm.. ging even iets fout <<<<--------- deze bedoel ik
SpiritualOne
SpiritualOne sep 20 '07
Heh??? laat maar het plaatje doet het niet zo te zien :S
SpiritualOne
SpiritualOne sep 20 '07
Huh? hij doet het niet :Slaat maar
twinklingstar
twinklingstar sep 20 '07
Nee alleen in de slaapkamer. Op mijn oude pc heb ik een foto met echt een heleboel orbs in de slaapkamer, maar helaas is die pc overleden.
Ik zal nog eens een paar foto's maken, kijken of ze weer te voorschijn komen.
Je kan ze ook filmen, als je infrarood op je camera hebt (of misschien heet dat anders, kan ook) kun je ze misschien filmen in het donker. Dat heeft mijn rij-instructeur gedaan. Toen hij dat deed regende het heel hard op dat moment en als kadootje had hij toen een stem opgenomen door de ruis van de regen.
Ben benieuwd wat de resultaten zijn als je aan de slag gaat!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki