Loading...
nl

Twinklingstar wil iemand mijn foto lezen?

twinklingstar
twinklingstar sep 2 '07
He Wendy's

Nou een feestje vind ik zeker gezellig, maar inderdaad met bekenden, als ik (bijna) niemand ken voel ik met helemaal niet op mijn gemak. Zo is het met bekenden inderdaad niet moeilijk om lekker te kletsen, en als ik een onbekende tegenkom met wie ik iets gemeen heb, is het ook geen moeite om gezellig te babbelen.

Hihi van die roddels klopt ook wel! Ik wil er inderdaad niet veel mee te maken hebben, probeer ook zelf niet te roddelen, maar ben altijd wel nieuwsgierig!

Tja, dat initiatie nemen, dat heeft met mijn zelfvertrouwen te maken. Ik ben oneerlijk behandeld bij mijn vorige werkgever en daardoor ben ik in mijn huidige baan erg onzeker waardoor ik ook minder snel initiatief durf te nemen......

Bedankt voor de lezing Wendy's! Goed gedaan!

Liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Hey, ik ga ook even jouw foto voor je lezen. Hij is onder voorbehoud. Ik heb nog niets van de eerdere lezingen gelezen, zodat ik er niet door beinvloed wordt. Er kunnen dus dingen dubbel gezegd worden. Ik hoor graag wat je ervan vindt en of het nog een beetje klopt.

Je bent een gezellige huismus die graag thuis is. Je kan heerlijk dagen in je huisje rondhangen en voor jou hoef je niet persee de deur uit.

Ik vind je heel stabiel en hebt niet zo veel ups en down. Uiteraard heb je er wel eens eentje, maar over het algemeen is het heel stabiel.

Ik weet niet of je honden hebt, maar dat gevoel heb ik wel. Je houdt van huisdieren en vind ze erg gezellig.

Ik weet niet of je kinderen hebt, maar als je ze hebt ben je een hele goede zorgzame en lieve moeder.

Je bent een hele open persoon, en vind het heerlijk om naar anderen te luisteren. Over jezelf vertellen doe je liever niet zo graag.

Ik weet niet hoe ik erbij kom, maar drink je heel veel koffie? Ik wil je vragen om dat wat minder te drinken en meer water te gaan drinken. Vraag me niet waarom en misschien klopt er niets van, maar het is een ingeving.

Verder ben je best gelukkig over je leven, en daar heb je ook helemaal gelijk in.

Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
twinklingstar
twinklingstar sep 9 '07
Hey NiMS,

Leuk dat je ook mijn foto wilde lezen! Sorry, beetje late reactie overigens maar ben afgelopen week even met andere dingen bezig geweest.

Dat ik een huismus ben klopt, lekker rommelen, zeker op een vrije dag tussendoor. Al vind ik het de laatste tijd ook wel lekker om lekker naar buiten te gaan, leuke dingen te doen. Maar dat is meer overdag, 's avonds vind ik het heerlijk thuis te zijn, zeker nu de dagen weer korter worden....

De laatste tijd heb ik inderdaad niet veel ups en downs, eigenlijk heb ik net een periode afgesloten met veel downs. Ik geniet nu van deze stabiele periode. Komt ook door de geboorte van mijn dochtertje, een jaar geleden. Sinds die tijd voel ik me (afgezien van wat zorgen af en toe uiteraard) elke dag supergelukkig als ik die mooie lach zie 's ochtends.

Ik heb geen honden, wel katten, inderdaad hou ik van hun gezelligheid, je bent nooit alleen!

Ik praat niet graag over mezelf nee, ben wat dat betreft heel gesloten, wel iets om aan te werken vind ik.

Sinds ik gestopt ben met roken (bijna 2 jaar geleden) ben ik wel begonnen met koffie drinken, maar dit zijn niet meer dan 1 a 2 koppen per dag. Op mijn werk (3 dagen per week) drink ik een hele fles spa blauw leeg, maar de dagen dat ik thuis ben drink ik erg slecht, dat is me de laatste tijd ook opgevallen. Ik merk dat ik daar echt last van krijg. Zeker als ik na het weekend weer aan het werk ga, en die 1 1/2 liter water drink, krijg ik hoofdpijn, door alle afvalstoffen die afgevoerd worden denk ik.

Goed gedaan hoor, klopt grotendeels!
Thnx!

Liefs
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 9 '07
Graag gedaan, en thuis dus meer water drinken ;).
Heidelroos
Heidelroos sep 12 '07
Ik heb juist geleerd dat je moet drinken naar wat je lichaam vraagt ;)
Sommigen zeggen dat als je dorst hebt, je al te laat bent en je lichaam al aan het uitdrogen is...

Voel je niet schuldig..
Je lichaam reinigt toch wel..

Van teveel water kán je inderdaad hoofdpijn krijgen..
Omdat veel mensen te dwangmatig drinken na het stoppen met roken of tijdens het lijnen.. Je lever en nieren maken overuren in het verwerken van al dat water..

Drink lekker als afwisseling reinigingsthee, groene thee, of andere gezonde drankjes..

Luister naar je lichaam..
Het vertelt héél veel..
al is het soms bijna niet hoorbaar :D
of op hele zachte fluistertoon..

Liefs van Heidel..
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 12 '07
Ik drink zelf ook heel veel thee en water. Vooral groene en witte thee zijn mijn favoriet. Wees niet bang dat je vaker moet plassen, want je lichaam went snel. Eerst moest ik ook vaker, maar al vrij snel werd het gewoon meer. En inderdaad, luister naar je lichaam, die weet namelijk heel goed wat het wil.
twinklingstar
twinklingstar sep 15 '07
Gelukkig gaat het (op mijn werk dan) automatisch, dat water drinken. Maar ik heb een tijd gehad dat het dwangmatig ging, omdat ik dacht: ik MOET 2 liter water drinken! Maar dan valt het niet lekker. Thee drink ik ook, meestal groene thee. Helaas moet ik altijd wel meer plassen dan, maar ach, dat hoor er dan bij.
Heidelroos
Heidelroos mrt 6 '08
Groene en witte thee zijn erg gezond.. :D
Beschermengel
Beschermengel mrt 6 '08

Ja daar drink ik ook veel van! groene thee.. heerlijk en met honing erbij mmmmmmm
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420