heey hier dus de lezing
ik heb de bovenstaande berichten nog niet gelezen
Ik zie een gezellige meid, die er wel van houd om af en toe op een feestje te zijn met veel bekende.
Voor jou is het niet moeilijk om een gesprek op gang te houden. Ik denk dat je best veel kunt babbelen, vooral over onderwerpen die jou liggen. Maar toch zie ik ook weer wat kalmte in je, dit is volgensmij omdat je aandachtig luisterd naar andere.
Wat ik ook zie is nieuwsgierigheid. Je bent best snel nieuwsgierig. Ook als het gaat over roddels, ik denk dat je roddeltjes wel interessant vind om te weten, maar er verder niks mee te maken wil hebben.
Het valt me ook op dat je respect hebt voor de medemens. Alsof je goed kan inleven op wat ze bijvoorbeeld gedaan hebben.
Er is iets met je zelfvertrouwen, alsof je hier over twijfeld? Volgensmij is dat helemaal niet nodig!
Ik krijg 'iniatief' door (als ik het goed typ). Ik denk dat dit te maken heeft dat je wat sneller een iniatief kunt nemen. Alsof je er over twijfeld, als je iets moet doen, vooral als het iets nieuws is.
Je bent erg liefdevol, dat is best heel sterk.. Andere zullen je snel als een liefde en respectvolle dame zien.
Oke, dit wassie dan al.. Haha wel een hele korte lezing, maar wel duidelijk volgensmij.
Geen idee waarom ik niet zoveel door krijg