Loading...
nl

Twinklingstar wil iemand mijn foto lezen?

twinklingstar
twinklingstar aug 15 '07
Alvast heel erg bedankt!

Delen:
Thomas A
Thomas A aug 15 '07
Ik zal je lezen binnen een paar dagen

Thomas
twinklingstar
twinklingstar aug 16 '07
super!
ik ben erg benieuwd.

Liefs

Tamara
Heidelroos
Heidelroos aug 17 '07
Gweldig, wat doet jouw naam je eer aan..
je ziet er uit als een echte Twinkelstar..
Die oogjes zijn helemaal mooi..

Liefs van Heidel..
twinklingstar
twinklingstar aug 17 '07
Wat lief zeg!
Bedankt voor het compliment :$

Liefs
twinklingstar
twinklingstar aug 22 '07
Oke, nu weten jullie alvast dat ik ongeduldig ben, maar wil iemand mijn foto nog lezen? :$

Liefs

Tamara
Wendy's
Wendy's aug 22 '07
Ik wil je foto ook lezen!! als ik tijd heb zal ik eraan beginnen, weet alleen nog niet wanneer dat is
twinklingstar
twinklingstar aug 22 '07
Hartstikke fijn! Alvast bedankt
zydeco
zydeco aug 23 '07
ik wil graag een pogoing voor je doen
maar zal een van mijn eerste keren wezen dat ik het doe
dus ben een beetje huiverig om dat zo neer te zetten
maar ga mijn best voor je doen
Debiorah
Debiorah aug 23 '07
Ik heb ook een poging gedaan, ik ben geen ervaren fotolezer dus het is niet een heel uitgebreid verhaal. Zou je kunnen laten wat wle en niet klopt? Dit mag je natuurlijk doen wanneer je meerdere lezingen hebt gehad.

Twinklestar, twinkeling in je ogen komt volgens mij omdat ben jij diep van binnen een krachtig mens bent, ookal heb je daar zelf nog niet altijd alle vertrouwen in.

Ik denk dat je een heel zorgzaam en liefdevol mens bent. De mensen om wie jij geeft zullen jouw krachtige liefde erg goed voelen, en er soms misschien op meeliften. Ik denk dat je de neiging hebt om vele lasten te dragen ook de lasten die eigenlijk niet de jouwe zijn. Ik zie je een beetje als atlas met de wereld op zijn schouders.

Volgens mij kan je heel veel plezier beleven aan de dagelijkse dingen, je probeert eruit te halen wat erin zit.

Onzekerheid, ik weet niet precies hoe dit een plaats heeft in je leven maar heb het gevoel dat het voortkomt uit je levenservaringen. Ik denk dat je misschien in je leven veel gepest of gekleineerd bent waardoor je zelfbeeld een deuk opgelopen heeft. Niet dat je een heel laag zelfbeeld hebt maar dat je wel in situaties komt waarin je twijfeld aan jezelf omdat je vaak gehoord of gevoeld hebt dat je iets niet zou kunnen of dat men geen vertrouwen had in je kunnen. Er zit iets pijnlijks in je, waarvan ik denk dat veel mensen hierover heen zullen kijken. Dit heeft volgens mij ook weer te maken met de liefde die je uitstraalt zoals ik hierboven noemde.

ik denk dat je je soms erg alleen kunt voelen. Ik denk dat dit komt omdat je iemand zoekt die net zo tegen het leven aankijkt als jij, mogelijk in verband met het spirituele. Ik denk wel dat je in je omgeving hechte banden hebt en kunt delen maar dat je toch iets anders wilt delen wat je nu nog niet kan.

Toen ik naar je foto keek kreeg ik een beetje een pijnlijke keel, ik weet niet wat dit is. Het voelde een beetje als wanneer je veel verdriet hebt, misschien ken je dat wel.

Hopelijk klopt mijn lezing een beetje, ik weet het is niet veel maar ik ben nog aan het oefenen. ;)
Thomas A
Thomas A aug 23 '07
Twink, ik lees je morgenochtend

groetjes

Thomas
twinklingstar
twinklingstar aug 23 '07
Debiorah,

Bedankt!
Ik ga zeker reageren op jouw lezing! Ik wacht inderdaad eventuele meerdere fotolezingen af.
Maar ik kan je verklappen dat je het erg goed hebt gedaan!!!

Liefs
zydeco
zydeco aug 23 '07
sorry twinklingstar

als ik naar je foto kijk dan voel ik heel veel maar kan het niet echt goed opschrijven
ik ga er iets langer de tijd voor nemen
Thomas A
Thomas A aug 25 '07
Twinklestar

Innerlijke wezen en zielscontact

Vraagstukken

Bescherming

Twinklestar; een betere naam had je naar mijn idee voor dit forum niet kunnen kiezen. Je ogen geven werkelijk licht en laten een liefdevolle afspiegeling van het grootste vermogen van de mens zien; (naaste)liefde. Nee het gras is niet altijd groen, maar de liefde " en daar heb jij veel van " is naar mijn idee de beste “genezer”. Jouw omgeving kent jou dan ook als een zeer warmhartig mens en ook als iemand bij wie je altijd je verhaal kwijt kunt, gewoon omdat je ware aandacht hebt voor wat er in hen leeft. Jouw kinderen ondervinden een warme en veilige thuishaven.

Innerlijke wezen en zielscontact; je bent zachtaardig en er is heel wat voor nodig om jou hiervan af te brengen. Komt het toch eens zover dan confronteert het jou met een gevoel van onbehagen omdat je helemaal niet zo wilt zijn. Harmonie een groot recht voor jou en daar heb je ook veel voor over. Er zijn mensen die jou te goed vinden voor deze wereld. Ik weet niet of zij gelijk hebben; naar mijn idee is niemand te goed voor deze wereld en zouden er juist meer zachtaardige en “open”mensen deze planeet mogen bevolken.
Je hebt niets met dis-harmonie en vergeet wel eens dat medemensen dit (misschien voor het laatst) nodig hebben om eindelijk eens naar binnen te keren, opdat zij ook op een dag hun liefdevolle zelf mogen ontmoeten!!!!!
Je spiegelt je vaak aan je zelf en hebt daarbij een goed contact met jouw eigen zielepersoonlijkheid. Jouw geweten is goed ontwikkeld en ook jouw empathisch ver-mogen is groot. Vragen over de wereld en het innerlijk weten kunnen je soms hoofdbrekens kosten. Niet gek als je Twinklestar bent, naar buiten kijkt, en ziet hoe het eigenlijk zou moeten en kunnen zijn. Bedenk je dan dat dit alles niet zo blijft en dat er eerst nog meer chaos zal moeten komen alvorens de wereld van vandaag zal transformeren naar een wereld die meer kloppend is met een leven in harmonie en vrede. Een wereld die minder oorlogstuig bouwt en meer kinderen liefdevol bijstaat. De wijsheid hiervoor wordt nog steeds ondergesneeuwd omdat mensen niet meer naar elkaar luisteren en mensen massaal hun blinde woede en angst volgen en geen oog meer hebben waar het werkelijk om gaat. Deze wereld waarin harmonie en liefdevol omgaan met het zelf en elkaar leeft sterk in jouw hart!!!!
Hierdoor kunnen mensen je wel eens dromerig en weinig realistisch vinden, terwijl zij zelf zich afgesloten hebben voor hoe het ook kan zijn en meedoen met deze hedendaagse gekte; een materialistische en maatschappij geconformeerde levenshouding en liefst met behoorlijke oogkleppen op om niet al te zeer geraakt te worden door de beelden op tv.

Vraagstukken; er zijn veel vragen waarop je hoopt een antwoord te krijgen. Het is daarbij niet altijd even gemakkelijk om deze met rust te laten. Weet dan dat je op al je vragen een antwoord zult krijgen. Het ratio stuurt je alle kanten op en dat stopt door deze vragen met rust te laten. De wens dat je er een antwoord op krijgt is al voldoende om de antwoorden binnen de kortste keren in je schoot te werpen. Het scheelt je bakken onzekerheid en onrustige momenten.

Je bent een liefdevol en sereen medemens en bovendien met een goed ontwikkelt gevoel voor je omgeving. Daarnaast ben jij ook iemand die ervaren heeft altijd bij gestaan te worden als je het zelf niet meer weet. Geen betere aanraking met jouw eigen Goddelijkheid, puur door de liefde die in je is en door jou zelf beschermt wordt!!!!!..

Met respect

Thomas
twinklingstar
twinklingstar aug 25 '07
Kippenvel Thomas, echt waar.

Ik kom er later op terug, op die van jullie beiden!

Liefs
twinklingstar
twinklingstar aug 25 '07
@Debiorah:
Ik heb inderdaad niet altijd vertrouwen in mijn eigen kracht, ik ben erg onzeker, zoals je verderop ook aangeeft. Ik ben niet gepest of gekleineerd, maar inderdaad vaak te horen gehad dat ik iets niet zou kunnen en geen vertrouwen in mijn kunnen. Sinds ik zelf moeder ben, ben ik erachter gekomen dat dit door mijn moeder komt. Dit heeft ze zeker niet bewust gedaan, ik neem haar ook niets kwalijk, maar door haar angsten en om mij te "beschermen" heeft ze mij vaak het gevoel gegeven dat ik iets niet zou kunnen. Daardoor worstel ik nog steeds met onzekerheid, en, op sommige dagen zelfs met een minderwaardigheids gevoel.

Ik geef inderdaad veel liefde aan iedereen, ben ook een zorgzaam type, ik zou ook niet anders kunnen. Maar inderdaad, daardoor neem ik alles op mijn schouders/nek en ik heb daar vaak letterlijk last van. Ook van mijn maag/darmen, in de buurt van de zonnevlecht, maar ik heb onlangs geleerd deze te sluiten, zodat ik niet alles bij me houd van iedereen. Juist omdat ik altijd voor iedereen klaar sta, ziet inderdaad niemand het als ik zelf met iets worstel. Waarschijnlijk denken zij dan ook dat ik sterk genoeg ben om dingen zelf op te lossen.

Mijn interesse voor het spirituele kan ik inderdaad niet met veel mensen delen, de meeste mensen in mijn omgeving staan daar sceptisch tegenover, dat vind ik best jammer. Ook vind ik het jammer dat ik niet terug krijg wat ik geef.

Grappig die keelpijn, de afgelopen dagen had ik letterlijk keelpijn. Maar ik denk ook dat je dat voelt omdat ik me slecht kan uiten. Ik kan goed luisteren en advies geven, maar als ik zelf ergens mee zit moet het echt uit me getrokken worden.

@Thomas:

Eigenlijk heb jij veel dezelfde dingen opgemerkt. Ik ben me inderdaad bewust van mijn omgeving en heb ik aandacht voor wat er in hen leeft. En dit mis ik dan soms weleens andersom. Vragen over de wereld en het innerlijk weten.... inderdaad, maar ook angst, waar moet het heen met deze wereld.... heb ik er verstandig aan gedaan een kind op deze wereld te zetten...
Zoals ik boven hebt genoemd delen weinig mensen mijn interesse in het spirituele en vinden mij daarom inderdaad weinig/niet realistisch. Die vraagstukken hebben ook met mijn nieuwsgierigheid en interesse in het spirituele/paranormale te maken.

Het klopt van jullie allebei als een bus!

Bedankt voor deze mooie antwoorden, dit doet mijn zelfvertrouwen en onzekerheid veel goeds!

Liefs
Debiorah
Debiorah aug 26 '07
Ben blij dat te horen Twinkl, en hoop dat je er iets aan kunt hebben! Gelukkig kun je nu op het forum je spirituele kant uiten en delen!
Wendy's
Wendy's aug 30 '07
Beste twinklingstar, het heeft een tijdje geduurd, maar nu heb ik wat meer tijd.

Wil je nog steeds gelezen worden??
twinklingstar
twinklingstar aug 30 '07
Ja tuurlijk Wendy!
Ben benieuwd!

Liefs
Wendy's
Wendy's aug 30 '07
heey hier dus de lezing
ik heb de bovenstaande berichten nog niet gelezen

Ik zie een gezellige meid, die er wel van houd om af en toe op een feestje te zijn met veel bekende.

Voor jou is het niet moeilijk om een gesprek op gang te houden. Ik denk dat je best veel kunt babbelen, vooral over onderwerpen die jou liggen. Maar toch zie ik ook weer wat kalmte in je, dit is volgensmij omdat je aandachtig luisterd naar andere.

Wat ik ook zie is nieuwsgierigheid. Je bent best snel nieuwsgierig. Ook als het gaat over roddels, ik denk dat je roddeltjes wel interessant vind om te weten, maar er verder niks mee te maken wil hebben.

Het valt me ook op dat je respect hebt voor de medemens. Alsof je goed kan inleven op wat ze bijvoorbeeld gedaan hebben.

Er is iets met je zelfvertrouwen, alsof je hier over twijfeld? Volgensmij is dat helemaal niet nodig!
Ik krijg 'iniatief' door (als ik het goed typ). Ik denk dat dit te maken heeft dat je wat sneller een iniatief kunt nemen. Alsof je er over twijfeld, als je iets moet doen, vooral als het iets nieuws is.

Je bent erg liefdevol, dat is best heel sterk.. Andere zullen je snel als een liefde en respectvolle dame zien.

Oke, dit wassie dan al.. Haha wel een hele korte lezing, maar wel duidelijk volgensmij.
Geen idee waarom ik niet zoveel door krijg :S
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske