Loading...
nl

mijn foto

amethist
amethist aug 15 '07
Edit: Op verzoek. Foto verwijdert. Hij wordt dus niet meer gelezen.
Delen:
Thomas A
Thomas A aug 15 '07
ik zal het een dezer komende dagen proberen

groetjes

thomas
es
es aug 16 '07
Hoi Amethist,

ik voel spanning in mijn schouders en bovenarmen en onrust.

Dit is mijn derde fotolezing, dus het kan ook helemaal verkeerd zijn wat ik zeg. Als het niet goed is, dan sorry!

Es
amethist
amethist aug 18 '07
Hallo Es, dat heb je juist gevoeld.

Groetjes Amethist
amethist
amethist aug 19 '07
Degenen die het in zich heeft mag mijn foto lezen. Interresant om meerdere uitleggingen te krijgen.

Groetjes Amethist
Thomas A
Thomas A aug 21 '07
Hoi Amethist
hierbij je fotolezing. Ik vond het een erg moeilijke en kan niet echt aangeven waardoor. Maar toch;

Eigenheid

Openheid

Kritisch

Overleven

Eigenheid; misschien dat sommige mensen je ook wel een beetje gek vind of prettig gestoord. Zou allemaal kunnen. Het is jou meestal geen probleem, behalve wanneer jij echt iets wil overdragen en wanneer dit in een voor jou belangrijke situatie is. Verder is dit geen deel van jouw levensfrictie en zou dit zelfs heel positief gebruikt kunnen worden wanneer jij met expressie vormen in de weer zou gaan. In de kunst is er dan voor jou ook geen enkele restrictie. (toneel - drama, muziek - dans)
Hoewel jij je redelijk bewust bent van je toch wel abstracte menszijn, voelt dit toch ook niet helemaal goed en dan gaat het over de menselijke verhoudingen. Ergens is er een dringende behoefte om alle muren om je heen weg te breken en de enige weg hiernaar toe is volstrekte eerlijkheid!!!!

Jouw eigenheid maakt het soms lastig om be-grepen te worden en ik denk aan kunstenaars als spreekbuis.

Openheid is niet per se een vanzelfsprekendheid voor jou. Hier is soms ook innerlijke disharmonie over, zeker wat de grens daarin is. Het heeft je ooit voor de innerlijke keus gesteld wel of niet gebonden te willen zijn. Het lijkt wel alsof het een plaatsvervangende vorm van zelfbescherming is geworden, maar dan wel eentje die je ergens anders weer bindt, namelijk binnen de eigen muren.

Kritisch; Je bent bepaald niet iemand die zich knollen voor citroenen laat verkopen. Je bent kritisch en kijkt goed naar wat er op je pad komt. Je kijkt ook goed naar wat daar voor jou uit te halen is. Je hebt daar een soort handigheid in. Grappige bijkomstigheid is dat jouw omgeving dat regelmatig totaal ontgaat. Dit heb je leren accepteren. Je hebt er zelfs regelmatig lol om hoe men jou ziet en het eigen weten daarnaast bezien!!!.

Overleven; je hebt veel overleveringsvormen eigen gemaakt die best een stuk van het ware zelf afstaan. Je kunt deze zien als de muren die om je heen staan waarbinnen je wel of niet iemand toelaat. Zoals het nu is ervaar jij deze zelfde muren ook als het moeilijk bereikbaar zijn van jouw Zelf. Het kost je daarbij veel energie om deze muren overeind te houden en vermoeid je zeer regelmatig. Thema's als vergeving en eerlijkheid vooral naar jezelf zouden affirmaties mogen zijn om je innerlijk stil te maken. Als je zou geloven in meditatie en toegepaste ademhaling technieken, zul je er snel contact mee kunnen maken.
Je bent een erg krachtig mens en eenmaal gebundeld zul je al je ballast loslaten gewoon omdat je het heerlijk vind als het eindelijk stil mag zijn in je hart.

Lekker gek moet je gewoon blijven

Met respect

Thomas
amethist
amethist aug 23 '07
Thomas, in je uitleg zie ik me zelf terug. ik moet het denk ik nog een paar keer nalezen.

wat bedoel je hiermee:In de kunst is er dan voor jou ook geen enkele restrictie. (toneel - drama, muziek - dans)
en dit:Jouw eigenheid maakt het soms lastig om be-grepen te worden en ik denk aan kunstenaars als spreekbuis.

groetjes Amethist
Thomas A
Thomas A aug 25 '07
Ha Amethist

Binnen deze expressievormen is er geen enkele belemering meer om alles van je zelf te geven; je volledig te uiten.
Je bent vrij grenzenloos of houd niet zo van beperkt te worden. Kunstenaars beperken zich niet snel en hebben veel oog voor nieuwe wegen. Anders gezegd zij vinden iets niet snel gek.
Jij hebt een behoorlijk abstract vermogen dat door al te maatschappelijk geconformeerden niet volledig verstaan wordt.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 28 '07
Hoi Amethist,

Je had een contactverzoekje gestuurd om je foto te laten verwijderen. Wil je dat nog steeds?
amethist
amethist aug 29 '07
ja
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '07
Ok, bij deze is het aangepast. Betekend dus wel dat niemand je meer kan lezen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki