Loading...
nl

[SPEL] Winter Weersvoorspelling

LPChip
LPChip jan 22 '07
Even voor de goede orde... Het is natuurlijk niet de bedoeling om je datum effe zo aan te passen. In dit geval zie ik geen problemen in de eerder gedane wijzigingen omdat ze of snel gecorrigeerd waren of omdat ik erom gevraagd had ivm dubbele datum, maar vanaf nu graag geen nieuwe datum vragen. :p

Anders gaat het zo van: hey, morgen verwachten ze sneeuw? ik wil mijn datum veranderen naar morgen :p

Ik ben ook met een reden deze topic gestart op het moment dat alle datums nog konden.
Acheliah
Acheliah jan 22 '07
flauwerd hihihi je hebt gelijk zou ook niet eerlijk zijn dan kan iedereen het aanpassen maargoed als je het bij het oude laat vindt ik dat ook best Dikke kus Dieneke
LPChip
LPChip jan 22 '07
Nah, is prima zo. :)Is meer bedoeld voor nu en toekomst. :)
Wendy's
Wendy's jan 23 '07
hell yeah :p Ik hoorde net op de tv dat het de komende dagen gaat sneeuwen :p
dus missgien zit ik wel erg dichtbij ;)
LPChip
LPChip jan 23 '07
Ik hoorde vanochtend op de radio dat het in Leeuwarden al gesneeuwd heeft.

Ik wist het niet helemaal zeker, maar dit bericht van het knmi bevestigd het:

Quote:
GLADHEID
In het hele land kan het op bruggen, viaducten en op- en afritten door bevriezing plaatselijk glad zijn. Bovendien wordt het in het noorden van het land ook op gewone wegen door bevriezing of sneeuwbuien plaatselijk glad.
dinsdag 23 januari 2007 08.59 uur
We kunnen dus gaan tellen. Dit is wel natte sneeuw, daarom wil ik het leuker maken.

Je mag je datum NIET veranderen en je krijgt de helft van de punten als de sneeuw op die dag blijft liggen. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 23 '07
Ik hoorde dat de sneeuw in leeuwarden was blijven liggen en dat daar 10cm sneeuw ligt. Het is dus geen natte sneeuw.
LPChip
LPChip jan 23 '07
O? Waar heb je dat gehoord dan? Ik heb namelijk op internet gezocht op diverse weersites maar kon geen vermelding vinden van ditgeen. Als dat inderdaad zo is, dan heeft het geen zin om halve punten voor droge sneeuw te geven...
????
???? jan 23 '07
Ik heb vanmorgen door een sneeuwbuitje gereden. Het was niet echt veel maar wel sneeuw.
LPChip
LPChip jan 23 '07
Maar bleef het ook liggen?
Wendy's
Wendy's jan 23 '07
 Quote:
Origineel van Wendy's:
pfffff.. ergens volgende week! :p

woensdag of donderdag

25 - 01 - 2007
tien punten voor wendy dus?? ;)
ik zit er twee dagen langs

want het ging erover wanneer er ERGENS in Nederland voor het EERST sneeuw zou vallen. En dat is nu dus??
????
???? jan 23 '07
Chip Het maakte volgens jou toch niet uit of het bleef liggen of niet? Ik heb er wel een foto van gemaakt maar daar kun je het niet zo goed op zien omdat tegen de tijd dat ik mijn camera'tje gereed had, terwijl ik auto reed, was het al weer een stuk minder. En of het ook bleef liggen heb ik al helemaal niet kunnen zien (niet op de weg in iedergeval). En hoelang moet het blijven liggen als dat de voorwaarde is?
LPChip
LPChip jan 23 '07
Het hoeft niet te blijven liggen, maar als het niet blijft liggen, kunnen we een 2e ronde doen :p

Ik vroeg het meer omdat NiMS gehoord had dat het 3 cm was blijven liggen, en dat vond ik heel raar gezien ik nergens op internet enige bevestiging kan vinden, zelfs niet op de nieuws sites en het nieuws van vanavond vertelde daar ook niks over.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 24 '07
Nee ik kon het ook niet vinden, maar sneeuw is sneeuw. Dus of het blijft liggen of niet, het heeft gewoon gesneeuwd. Ik vind dus dat 24 januari in de boeken moet. Ik zat er iig heel erg ver naast :).
Wendy's
Wendy's jan 24 '07
ik nie ;)
LPChip
LPChip jan 24 '07
Ja idd. 24 is zowiezo "de datum", maar als het niet is blijven liggen, wat dus inderdaad het geval is, dan kunnen we een 2e ronde doen.

Ik stel hetvolgende voor: Je laat de datum zoals ie is. De eerst volgende keer dat de sneeuw ook daadwerkelijk in het nieuws komt als zijnde: "blijft liggen" dan gaan we opnieuw punten berekenen. Op die manier blijft het wat spannender voor wendy :)

Dat ik niet meer kan winnen moge duidelijk zijn :p

Succes in ronde 2. :)

NB: je mag de 2 getallen bij elkaar optellen voor de totaalscore in ronde 2.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 26 '07
Wat is dan nu de tussenstand?
Wendy's
Wendy's jan 26 '07
Ik zat er 1 dag naast.

dus 15 punten toch??

wat de rest heeft weet ik niet :(
LPChip
LPChip jan 26 '07
Ik heb even de datums van iedereen onder elkaar gezet met de punten:
35 = Wendy - 25 januari
14 = NiMS - 27 december
13 = Charlie - 20 februari
13 = Startours - 28 december
07 = Sylli - 14 februari
06 = Mimi - 13 februari
06 = Acheliah - 1 februari
05 = Tamara26 - 1 maart
01 = Jo - 12 maart
00 = LPChip - geen
jo
jo jan 26 '07
het sneeuwt nu hier!! 26 januari
LPChip
LPChip jan 26 '07
Blijft het ook liggen?

EDIT: Voor alsnog zie ik geen referenties op de weersites. Ik wil echt een dag aanhouden waarbij de sneeuw goed blijft liggen en daarom ook in het nieuws komt. Een beetje sneeuw dat na een paar uur weg is vind ik niet goed genoeg, omdat de kans dat dat binnen nu en zeer korte tijd gebeurd groot is, en dan zou het de score niet kunnen beinvloeden. Laten we het houden op: eerst volgende datum waarop een sneeuwstorm komt. Eg. dus flink sneeuwen en het blijft liggen, en komt in het nieuws. (het liefste ook door heel nederland)
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420