Loading...
nl

Amethist

amethist
amethist aug 13 '07
Hallo Allemaal, altijd leuk een nieuw forum. Mijn naam is Amethist en 43 jaar. ik lees graag, werken in de tuin af en toe, luieren. Het spirituele vind ik mooi, progamma 's hierover mis ik niet. Wonderen bestaan is een favoriet van mij, vanavond ook weer op t.v. Groetjes Amethist
Delen:
Puc
Puc aug 13 '07

Welkom Amethist.
Je hebt mijn favoriete steen als nickname gekozen!
Ik ben benieuw naar de reden daarachter...

Grtz, Puc
Heidelroos
Heidelroos aug 13 '07
Welkom :DGaan we saampjes het forum maar ontdekken.. ;)

Liefs van Heidel
admin
admin aug 13 '07
Welkom Amethist, leuk je te ontmoeten.
Debiorah
Debiorah aug 13 '07
Welkom Amethist!

Ik hoop dat Merudi je kan inspireren en dat je vooral ook veel plezier zult hebben.
mause
mause aug 14 '07
hoi amethist,

ook namens mij welkom hier en veel ontdek plezier.
LPChip
LPChip aug 14 '07
Welkom Amethist :)

Mocht je vragen hebben, schroom je niet, en stel ze gerust. :)
amethist
amethist aug 14 '07
Hallo Puc, bedankt voor je reactie, en . De Amethiststeen heb ik als plaatje omdat ik een ketting van mijn oma heb gekregen(erfenis)en een speciale band met haar heb. Aan het kettingkje hangt een hanger met Amethist steentje erin. De diepe kleur paars vind ik mooi. Ik wil nog een keer een steen kopen.

Wat maakt deze steen voor jouw een favoriet?

Groetjes Amethist
amethist
amethist aug 14 '07
Hallo Heidel, dankje voor je reactie, het forum lijkt goed en belangrijk voor niewelingen zoals ik, om te merken dat er ook gereageerd word.

Groetjes Amethist
amethist
amethist aug 14 '07
Hallo Feileacan, ook jij bedankt en leuk je te ontmoeten.

Groetjes Amethist
amethist
amethist aug 14 '07
Hallo Debiorah, ik hoop het ook, dankje.

Groetjes Amethist
amethist
amethist aug 14 '07
Hallo Mause, ook jij bedankt voor je reactie.

Groetjes Amethist
amethist
amethist aug 14 '07
Hallo LPChip, dankje voor je reactie, ik zal niet met vragen blijven zitten hoor.

Groetjes Amethist
Angeleye
Angeleye aug 14 '07
Hai AMethist Welkom !!!

L.G AngelEye
Puc
Puc aug 14 '07
Ha die Amethist,

Dat zal ik eens vertellen.
Tot een jaar geleden liep ik maar telkens te tobben met vage klachten, slecht slapen, overdag weer snel moe, zwakke weerstand snel verkouden etc. Zoals een echte hypochoder betaamd, verdiepte ik mij in burnouts en vreemde schimmel/bacterie infecties. Maar mijn arts kon weinig met mij beginnen.

Op mijn 31-ste verjaardag heb ik toen van een vriend van mij (ook wel bekend als Nims) een giftset van kleine mineraalsteentjes + de kristallengids gekregen.

Ik het het lot toen laten bepalen met welke stenen ik op zak zou gaan lopen. Daar kwamen twee kleine Amethiststeentjes uit en een bergkristal.
De werking (volgens de gids) bleek precies te zijn wat ik op dat moment nodig had. Klein maar fijn!

Een week of 2 later heb ik toen een Onix aangeschaft en vanaf die tijd heb ik toen ruim een half jaar rondgelopen met minealen die mijn 'tekortkomingen' compenseerden. Uiteindelijk heb ik geleerd wat de aard van die 'tekortkomingen' waren en kon ik het redelijk zonder stenen af.

Sindsdien ben ik door spirituele middelen steeds lekkerder in mijn vel gaan zitten. Ze liggen wel nog steeds op mijn nachtkastje. :)Van moeheid is tegenwoordig helemaal geen sprake meer.

Oh ja, een amethist op zak met tijdens een avondje doorzakken, werkt ì‰CHT Wì‰L!

grtz, Puc
admin
admin aug 14 '07
LOL Puc, das een goeie tip.
amethist
amethist aug 15 '07
Dankjewel L.G AngelEye Groetjes Amethist

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki