Ha die Amethist,
Dat zal ik eens vertellen.
Tot een jaar geleden liep ik maar telkens te tobben met vage klachten, slecht slapen, overdag weer snel moe, zwakke weerstand snel verkouden etc. Zoals een echte hypochoder betaamd, verdiepte ik mij in burnouts en vreemde schimmel/bacterie infecties. Maar mijn arts kon weinig met mij beginnen.
Op mijn 31-ste verjaardag heb ik toen van een vriend van mij (ook wel bekend als Nims) een giftset van kleine mineraalsteentjes + de kristallengids gekregen.
Ik het het lot toen laten bepalen met welke stenen ik op zak zou gaan lopen. Daar kwamen twee kleine Amethiststeentjes uit en een bergkristal.
De werking (volgens de gids) bleek precies te zijn wat ik op dat moment nodig had. Klein maar fijn!
Een week of 2 later heb ik toen een Onix aangeschaft en vanaf die tijd heb ik toen ruim een half jaar rondgelopen met minealen die mijn 'tekortkomingen' compenseerden. Uiteindelijk heb ik geleerd wat de aard van die 'tekortkomingen' waren en kon ik het redelijk zonder stenen af.
Sindsdien ben ik door spirituele middelen steeds lekkerder in mijn vel gaan zitten. Ze liggen wel nog steeds op mijn nachtkastje.
Van moeheid is tegenwoordig helemaal geen sprake meer.
Oh ja, een amethist op zak met tijdens een avondje doorzakken, werkt ì‰CHT Wì‰L!
grtz, Puc