Loading...
nl

Vorig leven?

Wendy's
Wendy's aug 29 '07
Jah, ik weet dat ik meerdere levens heb gehad als deze twee. Volgensmij ook eentje in Mexico, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. :)

Ik maak me ook helemaal niet druk over wat ik goed of fout heb gedaan in mijn vorige leven, ik zie het gewoon als lessen.. wat ik in dit leven kan verbeteren... :):D
Debiorah
Debiorah aug 29 '07
Tuurlijk, zo moet je het ook zien, nu is de tijd om er iets mee te doen. Wat geweest is, is geweest! Zelf heb ik van kleins af aan het gevoel gehad dat ik het oude egypte heb geleefd, op een goede positie om het zo maar te zeggen. Maar voor mijn gevoel weet ik het niet zeker, of misschien niet met mijn gevoel maar rationeel. ook heb ik nooit als kind beweert dat ik in het oude egypte leefde, wel altijd gevoeld en gedacht dat ik een prinses was. Maarja dan denk ik welk meisje wil geen prinses zijn! :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Dat zijn zeker belangrijke lessen Wendy. Bijzonder dat je ze hebt mogen meemaken. Zo zie je maar hoe belangrijk vrienden voor je zijn die er echt voor je zijn en die er echt toe doen. Vaak weet je al heel goed wie vrienden voor het leven zijn, en wie niet.
Wendy's
Wendy's sep 3 '07
:):)
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki