Loading...
nl

Ben benieuwd..

Heidelroos
Heidelroos aug 23 '07
Ik heb er niet veel, maar die ik heb, heb ik al hééél vééél jaren.. :D
twinklingstar
twinklingstar aug 23 '07
Beter een paar waar je wat aan hebt, dan een heleboel waar je niet van op aan kunt wanneer je ze nodig hebt
mause
mause aug 23 '07
helemaal mee eens.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Als je het leuk vindt, ga ik deze ook nog een keertje lezen. Als is het alleen maar om mijn leeskunsten te testen na mijn vakantie. Het is nog een beetje roestig heb ik het idee ;).
Heidelroos
Heidelroos aug 28 '07
Jaaaaaaaaaaa :D
Ik kom net uit een slaapdienst.. ben ook roestig..
Thomas A
Thomas A aug 30 '07
Kan het zijn dat er nog onverwerk verdriet de dag van vandaag bepaald - omdat je nog niet de levensles eruit haalde -, waardoor je vol eigen kracht en liefde door kunt/ door wilt?

Thomas
Heidelroos
Heidelroos aug 31 '07
Kan je wel stellen dat onverwerkte verdriet..
Het is een jaar geweest, dat wil je niet weten..

Afgelopen leven heb ik wel verwerkt, maar afgelopen jaar begint nu een plekje te krijgen..
De eerste stap in de goede richting om op eigen kracht en liefde door te gaan is een overplaatsing aan te vragen bij mijn huidige werk..

Liefsssssssss
Thomas A
Thomas A aug 31 '07
Nou heidelroosje, dus je gaat naar een anderen plek vragen, omdat je het idee hebt daar prettiger en meer in harmonie je werk te kunnen doen. kan een andere opstelling op de huidige plek geen verbetering zijn?

groetjes

thomas
Heidelroos
Heidelroos aug 31 '07
Meer rust in het werk vooral..
10 gedragsmoeilijke jongeren op een leefgroep.. VEEL groepsprocessen (politieagentje spelen dus en groepsopvoeden) WEINIG gedragstherapeutische behandeling.... het regelen van telefoonverkeer met plaatsers en ouders, administratief waaronder behandelplannen en rapportages, daarnaast nog individueel en twee mentorschappen, huisbezoek afleggen en daarnaast nog dienstverlenen in één dag...
Dan nog jongeren die vragen om aandacht (logisch), deze eigenlijk verdienen, maar het niet kunnen krijgen vanwege de drukke werkzaamheden.. waardoor het moeilijke gedrag versterkt wordt...

Is ietsje teveel en is het voor mij nét niet...
Is nét te druk..het versterkt mijn chaos..

Ik wil graag adolescenten gaan begeleiden..
Meer rust en meer individuele aandacht aan het rehabiliteren, zelfacceptatie, sociale vaardigheden aan te leren, meer tijd voor dienstverlenen en gesprekken te voeren.....
Kleine groep van zes adolescenten...
MEER rust dus om mijn werk goed te doen..

Lijkt me interessanter..
Dus reden genoeg om weg te willen
Ik ben geen achtien meer

Liefsss..
admin
admin aug 31 '07
Hoi Heidelroosje,
Ik lees eigenlijk nooit foto´s dus heb er geen ervaring mee.
Toch wil ik zeggen dat iedere keer als ik jouw foto zie ik het gevoel krijg dat je een "masker" draagt, de echte Heidelroosje zit daarachter en die krijgen maar heel weinig mensen te zien.
Laat maar weten of je het herkent, misschien zit ik er wel helemaal naast, maar ik moest het even zeggen.

liefs,
Karin
Heidelroos
Heidelroos sep 2 '07
Hee Feleacan...

Als je bedoelt dat ik niet mijzelf ben, kan ik zeggen dat dit niet bij mij van toepassing is..

Als je bedoelt dat ik me mooier voordoe dan ik ben, kan ik ook zeggen dat dit bij mij niet van toepassing is,

Ik draag geen masker in mijn nabije omgeving, ben héél open over alles en vertel wat er gaande is, hoe ik me voel, lach wanneer ik me blij voel en huil gemakkelijk wanneer me 'onrecht' wordt aangedaan.. En als ik sjaggerijnig ben en er komen toevallig vrienden op bezoek, kunnen ze zich beter bergen hahaha..

Maar als je vraagt of ik een masker op mijn werk draag, dan zal ik zeggen, ja ik moet zelfs.. Ik mag op mijn werk niet mijn ware gezicht laten zien..
Niet heel erg gemakkelijk raak ik bevriend met mensen, veel mensen hebben zelfs een hekel aan me als ze me niet goed kennen, dat voel ik, weet ik.. daar zijn geen woorden voor nodig.. Ik ben net Paul de Leeuw, je moet me of je moet me niet!!

Maar ik kan je verzekeren.. degene die toegelaten zijn in mijn hartje, krijgen een hele heidy.. That last a life time..

Dank je wel voor het lezen.. voor het delen..
Héél lief..

Ik moest wel even nadenken hoor..
Stukje bewustwording van mijn groei afgelopen jaren..
Ik heb namelijk altijd een masker gedragen..
en kan hem nog héél gemakkelijk terug toveren als ik erover nadenk.. ik tover hem ook terug als ik hem nodig heb..

Liefssssssssssss
van Heidel
Anne
Anne sep 2 '07
Hej heidelroosjee..

Als ik naar je foto kijkt de eerste foto heb ik het dan over ;)
Zie ik iemand die erg emotioneel is.
Ik zie iemand die veel dingen opzich zelf trekt je voelt je soms of je niks goed kan doen een soort van nutteloos maar dat komt voort uit hoe je dingen bekijkt en opvat want je bent niet nutteloos.
Ik zie verdriet....waarom weet ik niet maar je hebt veel verdriet gehad.
Je bent moe....op die foto dan vermoeid door iets.
Ik denk dat veel mensen je niet echt aardig vinden omdat ze niet precies weten hoe je echt bent omdat dat een soort zelfbescherming is van jezelf om geen verdriet meer mee te hoeven maken niet meer gekwetst te hoeven worden.
Je bent wel een sterk persoon die niet zomaar opgeeft en voor iets gaat als dat in je hoofd zit.
.
Dit was het zo even.
Laat me weten wat klopt enzo ;)
Groetjes aNNe
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 2 '07
Ok ook hier zal ik eens proberen te lezen. Hij is onder voorbehoud en ik hoor graag wat je ervan vindt. P.s. ik heb nog niets van hierboven gelezen, dus er kunnen dubbele dingen in staan.

Je bent spontaan en lacht graag. Je vind het prettig als je aandacht krijgt en zoekt deze dan ook graag op. Ik weet niet of je nog naar de discotheek gaat, maar ik zie jou wel als iemand die op zo'n platformpje gaat staan dansen. Heerlijk vind je dat.

Daarmee zie ik ook dat je enorm van bewegen / dansen houdt. Misschien doe je er iets mee, of kan je er iets mee doen, maar dat is echt iets voor je. Bewegen op muziek.

Hoewel ik in het begin dacht dat je moeilijk zou zijn te lezen, blijkt naarmate je verder komt vanzelf open gaat. Je bent dus goed van vertrouwen en gaat uit van het goede in de mens. Zodra je dat weet is het goed, en kan die persoon die jij vertrouwt ook niets meer slecht doen. Kijk wel uit dat er daardoor geen misbruik van je wordt gemaakt, hoewel ik het idee heb dat je dit niet altijd in de hand hebt, en zo ben je gewoon.

Je bent heel kritisch naar jezelf maar ook naar je omgeving. Er is weinig dat je niet weet en weinig dat je niet ziet. Zoals ik het zou zeggen, zit je er goed bovenop.

Ik zie een grote veelzeidigheid en je doet gewoon veel dingen. Je vindt veel dingen leuk en doet vooral graag nieuwe dingen. Dat maakt je meteen wat onrustig en ben je snel dingen zat. Ik zou eens kijken of je wat meer rust kan vinden in jezelf zonder dat je steeds weer nieuwe prikkels nodig hebt. Zoek eens iets dat niets prikkelt, maar juist laat afvloeien bij je.

Op dit moment is de balans zoek, en daar begin je steeds meer last van te krijgen. Je bent op zoek naar de juist balans dus ik zou zeggen. Kijk eens naar je chakra's. Welke zijn er niet open, en kijk door welke dagelijkse zaken deze niet open zijn.

Interesse heb je in veel zaken en hij is oprecht. Ik ben blij dat je dit hebt want het heeft je al heel ver gebracht. Geen vooroordeel maar nemen zoals iets is. Dat is echt jij!

Ben benieuwd hoe je de lezing vindt. Groetjes Julien.
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '07
 Origineel bericht van: Anne
Hej heidelroosjee..

Als ik naar je foto kijkt de eerste foto heb ik het dan over ;)
Zie ik iemand die erg emotioneel is.
Erg emotioneel valt wel mee, ik durf mijn emotie te tonen, Bij een sterk emotionele personen stel ik me voor dat die in het bezit is van een eierdopjes in plaats van emmertjes .. en ik heb een emmertje.. die loopt niet zo gauw over als een eierdop.. ;)
Ik zie iemand die veel dingen opzich zelf trekt je voelt je soms of je niks goed kan doen een soort van nutteloos maar dat komt voort uit hoe je dingen bekijkt en opvat want je bent niet nutteloos.

Er zit geen enkele vorm van nutteloos gevoel in me.. ik weet wat ik doe en wat ik waard ben..Ik weet ook wat ik kan.. (Schilderen, kinderboek schrijven, hulpverlenen) Ik betrek natuurlijk wel eens dingen op mijzelf, maar niet in dermate dat ik er last van heb..

Ik zie verdriet....waarom weet ik niet maar je hebt veel verdriet gehad.
Ik heb een zeer bewogen leven gehad, veel dingen gezien, veel verloren en daarmee veel gewonnen.... Zou het karmisch zijn?

Je bent moe....op die foto dan vermoeid door iets.
Ik was op de foto doodmoe, ben aan het herstellen van enkele slechtnieuwsberichten en een verbouwing / verhuizing die zeven maanden in beslag heeft genomen.. (och het is een plaatje om hier te wonen hoor ;)

Ik denk dat veel mensen je niet echt aardig vinden omdat ze niet precies weten hoe je echt bent omdat dat een soort zelfbescherming is van jezelf om geen verdriet meer mee te hoeven maken niet meer gekwetst te hoeven worden.
Veel mensen weten wel wat ze aan me hebben, ik ben ronduit eerlijk en deel mijn visie in hoe ik denk over bepaalde dingen, dit valt niet altijd in goede aarde of mensen willen mijn visie niet delen, dat is prima, dat is zelfs een goed recht..
Vroeger vond ik het verschrikkelijk als iemand mijn visie niet deelde, nu laat ik het los..

Ik geef niet zoveel om gekwetst te worden.. het leven komt zoals het komt, mensen komen zoals ze komen in je leven.. Kan heel makkelijk pijn loslaten... ik raak er in ieder geval niet van in de war.. of mijn leven wordt er niet door beheerst.. Pijn is een onderdeel van het bestaan.. het zij zo..

Je bent wel een sterk persoon die niet zomaar opgeeft en voor iets gaat als dat in je hoofd zit.
Exacto mundo.. wat in de kop zit, zit nog niet in de kont..
.
Dit was het zo even.
Laat me weten wat klopt enzo ;)
Bij deze!!

En dank je wel.. :)

Groetjes aNNe
admin
admin sep 3 '07
Graag gedaan, fijn dat je er wat mee kunt.
Ik had geen idee dat je in het gewone leven geen en in je werk wel een masker draagt. Ik zag alleen een masker met een lief koppie daarachter en had zoiets van, wat jammer dat dat masker er voor zit, jammer dat anderen dat koppie niet zien.
Goed van je dat je dat in je dagelijkse leven niet doet, ik ben eigenlijk wel blij voor jou dat mijn gevoel niet helemaal klopt :)
Heidelroos
Heidelroos sep 3 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Ok ook hier zal ik eens proberen te lezen. Hij is onder voorbehoud en ik hoor graag wat je ervan vindt. P.s. ik heb nog niets van hierboven gelezen, dus er kunnen dubbele dingen in staan.
Helemaal prima, ik sla zelf ook alle lappen tekst over om bij een zuivere lezing te kunnen blijven.. :)

Je bent spontaan en lacht graag. Je vind het prettig als je aandacht krijgt en zoekt deze dan ook graag op. Ik weet niet of je nog naar de discotheek gaat, maar ik zie jou wel als iemand die op zo'n platformpje gaat staan dansen. Heerlijk vind je dat.
hihih.. ik lach héél graag en lach ook véél.. weet niet waarom, misschien ben ik een vrolijk of licht mens.. De discotheek ben ik niet meer geweest sinds mijn achtiende toen ik verkering kreeg met mijn ex-man.. ik kan absoluut niet tegen disco, herrie, geluid en veel mensen op een hoop.. VERSCHRIKKELIJK.. geef mij maar een fiets en laat mij de natuur in gaan.. Toen ik eenmaal gescheiden was ben ik wel een half jaartje gaan stappen.. maar dat is dan een bruine kroeg, een paar mensen en een glas wijn bij een goed gesprek :D
Geef mij maar een avondje vrienden te eten.. lekker rustig.. :)

Daarmee zie ik ook dat je enorm van bewegen / dansen houdt. Misschien doe je er iets mee, of kan je er iets mee doen, maar dat is echt iets voor je. Bewegen op muziek.
Ik ben gék op muziek, gék op bewegen en gék op dansen..heb zelf yogalessen gegeven, kinderyoga en tai chi heb ik beoefend, heb op jazzballet gezeten en dans nu nog steeds...
Dansen is goed voor mij.. dat voel ik en oh wat heb jij het hier bij het rechte eind..

Hoewel ik in het begin dacht dat je moeilijk zou zijn te lezen, blijkt naarmate je verder komt vanzelf open gaat. Je bent dus goed van vertrouwen en gaat uit van het goede in de mens.
mensen zijn goed, ik werk zelf met jongeren die op het randje van detentie zetten, ik zou zelfs met criminelen kunnen werken... Wat mijn man niet altijd weet te waarderen haha..

Zodra je dat weet is het goed, en kan die persoon die jij vertrouwt ook niets meer slecht doen. Kijk wel uit dat er daardoor geen misbruik van je wordt gemaakt, hoewel ik het idee heb dat je dit niet altijd in de hand hebt, en zo ben je gewoon.
Misbruik, of gebruik.. ;)

Je bent heel kritisch naar jezelf maar ook naar je omgeving. Er is weinig dat je niet weet en weinig dat je niet ziet. Zoals ik het zou zeggen, zit je er goed bovenop.
Er ontgaat me weinig.. zonder er bovenop te zitten.. :)

Ik zie een grote veelzeidigheid en je doet gewoon veel dingen. Je vindt veel dingen leuk en doet vooral graag nieuwe dingen. Dat maakt je meteen wat onrustig en ben je snel dingen zat.
Dingen doen is leuk..
Onrustig? Joh.. hoe KOM je erbij.. heb een rete-kever..

Ik zou eens kijken of je wat meer rust kan vinden in jezelf zonder dat je steeds weer nieuwe prikkels nodig hebt. Zoek eens iets dat niets prikkelt, maar juist laat afvloeien bij je.
Door middel van yoga, tai chi, lekker dansen, mediteren en lekker fietsen.. Ik heb zelf het idee dat dit inmiddels wel een onderdeel is geworden in mijn dagelijkse bestaan.. ben inmiddels 38 hé.. heb al het een en ander geleerd.. ;)
In drukke periodes zoals afgelopen maanden 'vergeet' ik het gewoon... en dat is waarschijnlijk wat door de foto heenkomt..

Op dit moment is de balans zoek, en daar begin je steeds meer last van te krijgen. Je bent op zoek naar de juist balans dus ik zou zeggen. Kijk eens naar je chakra's. Welke zijn er niet open, en kijk door welke dagelijkse zaken deze niet open zijn.
Ik zal eens aan de slag gaan daarmee.. dank je :)

Interesse heb je in veel zaken en hij is oprecht. Ik ben blij dat je dit hebt want het heeft je al heel ver gebracht. Geen vooroordeel maar nemen zoals iets is. Dat is echt jij!
Wat goed.. en dat klopt.. vooroordelen en oordelen is niet aan mij besteed.. dingen zijn.. het IS..

Ben benieuwd hoe je de lezing vindt. Groetjes Julien.
Ik vind het knap.. :)
dank je wel..
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 4 '07
Graag gedaan. Altijd goed om te horen hoeveel er weer klopt :).
admin
admin okt 10 '09
Gheghe...gevonden! laugh
Heidelroos
Heidelroos okt 11 '09
Slik, toen was ik achtendertig laugh
Wat een mens kan veranderen in die periode hé..
Héérlijk, al die groei.. (en stagnatie, of zelfs terugval wink)
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420