Als het niet al te veel werk is, zou een wat grotere foto plaatsen als ik jou was. door z'n formaat (met toch al wat onscherpte) is deze best lastig te lezen
Abstraherend gevoelsleven; het is niet altijd even gemakkelijk de gevoelens die zich meester maken van je op hun juistheid/volledigheid in te schatten. Dit komt omdat jouw gedachten en gevoelswereld zich in grote mate in beelden aan jou presenteert, (anderen zouden zeggen dat je een beelddenker bent). Het zorgt er echter wel voor dat jij bij het zien van beelden, diepe emoties zult (kunnen) beleven. Het maakt ook dat het voor jou belangrijk zal zijn je goed te leren afschermen om niet telkens uit je evenwicht te worden gehaald. Hiervoor zijn overigens eenvoudig te leren technieken (linda Keen; intuïtieve ontwikkeling).
Je bent zeer gevoelig " veel meer dan gemiddeld - en er ontgaat je weinig. Volgens mij ben jij in staat om door muren heen te voelen. Het is lastig om dit met je omgeving te bespreken ook al omdat je waarnemingen bijzonder “eigen”zijn, maar daarmee zijn ze niet minder waar. Waak ervoor dat je bij je eigen waarnemingen blijft en vertrouw hierop. Uit medemenselijkheid (en zachtheid) heb jij je al te vaak “aangepast en het is nu jouw tijd Heidelroosje!!. Gelukkig is dit een groeiend besef, zij het met enige innerlijke weerstand omdat het voor jou zelf opeisen van jouw Zijn geen vanzelfsprekendheid voor je is, toch zal je dit gaan lukken. Dit kent zijn achtergrond.
Communicatie; het moge duidelijk zijn dat bovenstaand stukje impliceert, dat je weinig mensen als waar vertrouwenspersoon zult kunnen ervaren en ook dat het je uitdrukken van gevoelens in taal nog verder tot wasdom mag komen. Zelfgeloof zal je hierin voorgaan.
Zieleleven; je bent je goed bewust van de informatie die jij via je ziel ontvangt. Niet dat je daar altijd naar luistert " het aardse is er ook nog " maar hier vind jij de stilte en de zuiverheid waaruit jij veelvuldig kracht put. Je kijkt veel verder dan de wereld van vandaag en bent volgens mij aardig op weg je niet meer afhankelijk op te stellen van de oordelen van de mensen om je heen. Je weet intuïtief wel beter en leert daar steeds meer op vertrouwen. Uiteindelijk zal het je ook het respect opbrengen en zal je omgeving meer rekening met je gaan houden.
Anderen. Was je vaak te gemakkelijk vertrouwd met anderen, nu heb je geleerd hoe prettig het is om te vertoeven in je eigen werkelijkheid; je eigen gecreëerde veilige plek waarin je stilte kunt ervaren en welke je niet meer voor iedereen toegankelijk maakt. Dit is ook goed Heidelroosje. Van hieruit is het goed vertrekken wanneer jij daar zelf behoefte aan hebt en het zal je beschermen tegen de zelfzuchtigheid van anderen.
Gevoelens van eenzaamheid zullen niet meer kunnen bestaan binnen de verbondenheid met jouw Zelf en dat is het pad dat je gaat!!!!!..
ik ben een beetje nieuwsgierig of ik dit ook kan, dus hierbij mijn poging. Als het niet klopt, dan sorry!
Als ik naar jouw foto kijk dan krijg ik een moe, zwaar gevoel. Ik ga zuchten. Ik heb het idee dat je moet stoppen met roken. Waarom weet ik niet, want ik weet niet eens of je wel rookt!
Jee, ik hoop niet dat ik je hiermee beledig...Bij voorbaat mijn excuses!!
Ik heb nogal een emotioneel en erg druk jaar achter de rug, waardoor mijn ademhaling hoger is en meer gespannen dan anders...
Dus vaker een dieper hapje adem ...
En meer rustmomenten inbouwen,
Maar dat valt niet mee na een verbouwing van zeven maanden, verhuizing en vakantie van de jongens..
Pfffffff ik ben al een half jaar niet meer alleen geweest
Oke, ik probeer het.... Heb het echt nog nooit gedaan dus kan er helemaal naast zitten.....
Ik denk dat je het nodige mee hebt gemaakt en daarom een soort muur om je heen hebt opgetrokken. Mensen moeten veel moeite doen voor ze jouw vertrouwen helemaal hebben gewonnen. Dat was wat bij mij opkwam.