Loading...
nl

voorspelling

Charlie
Charlie nov 13 '06
Ik voorspel dat mijn vader niet lang meer te leven heeft en dat hij volgend jaar rond deze tijd mijn bruiloft niet mag meemaken.
Delen:
yannick
yannick nov 13 '06
als je denkt dat zoiets gaat gebeuren, zou dat waar kunnen zijn ;), als je denkt dat het niet kan gebeuren, kan god een kans geven
Charlie
Charlie nov 15 '06
Wie is dan volgens jou god??
yannick
yannick nov 17 '06
als we het over HIER hebben denk ik er zo over:
ik denk dat er een stuk of 7 goden zijn, heer metatron heerst over alles en hij steekt boven alle goden uit. goden zijn erg belangrijk, iedereen doet zijn werk, zonder die goden zou de kosmos in elkaar storten en veel gaos ontstaan. ik geloof in meerderen goden. en hun hebben een aantal meesters gecreëerd. zei bij elkaar kom ik uit tot 12 ong. daar onder heb je nog een aantal belangrijke engelen, die zorgen vooral op de opbouw van het boven natuurlijke en orde. bijvoorbeeld mihael die een deel beschikt over alle aard engelen. ik zeg niet dat hij de hoogste aardengel is. vraag niet hoe ik dit allemaal weet, zulke bestanden zitten nou eenmaal in mij.
Charlie
Charlie nov 17 '06
Ik ben het totaal niet met je eens. Ik weet zelf vanuit mijn bestand dat elk mens een stukje god is. Iedereen is god in zn eigen lichaam en als alle zielen eenmaal met elkaar zijn herenigd, heb je dus een grote god. Dit is dus mijn bestand.
LPChip
LPChip nov 17 '06
Yannick, kijk je soms StarGate SG1? :p
yannick
yannick nov 17 '06
dat was mijn mening, iedereen moet zelf weten waar in je gelooft. en ik heb daar ook veel respect voor ;). de ene ziet god anders dan de andere. je vroeg ook aan mij wie god volgens mij was, en ik gaf daar mijn mening over. voor de mensen die mij niet serieus nemen moeten zei dat lekker zelf weten je kan wel een andere mening hebben, dat vind ik ook mooi ;)maar om iemand belachelijk te maken is erg zwak, ik ligt er niet wakker van, daar uit laten zei weten dat ze zelf nog een hoop moeten leren., maar ik snap dat grapje wel :p
Charlie
Charlie nov 20 '06
LPChip, eerlijk gezegd vind ik dit niet zo leuk van je. Als jij eerlijk zegt hoe je ergens over denkt of wat jou mening is, laten wij je toch ook in je waarde zonder flauwe grapjes?? Ik dacht dat we allemaal hier open en eerlijk konden zijn, zonder flauwe grapjes van anderen. Dat is voor mij persoonlijk ook de reden dat ik op dit forum zit, omdat andere mensen mij niet serieus namen en net als jij flauwe grapjes maakten over hoe ik erover dacht. Dus laat elkaar in waarde en denk eerst goed na voor je wat neerzet, want anders kunnen mensen zich nog weleens gekwetst voelen!!! B.v.D.
LPChip
LPChip nov 20 '06
Sorry, Ik dacht dat een onschuldig grapje wel kon. Het was niet discriminerend of wat dan ook bedoeld. Echt niet. Ik respecteer een ieders mening.
Charlie
Charlie nov 20 '06
Het is ook niet bedoeld om jou aan te vallen, maar om aan te tonen dat wat jij onschuldig vind, bij mensen kwetsend kan overkomen.
LPChip
LPChip nov 20 '06
Een forum waar mensen alleen maar serieus zijn is naar mijn mening een minder goed forum. Een goed forum heeft ook humor. Ik zette er ook een :p achter om aan te geven dat het alles behalve serieus bedoeld was. Yannick leek dat ook te begrijpen.
Charlie
Charlie nov 20 '06
Mijn excuses dan, maar begrijp mij ook wanneer ik zeg dat er ook mensen zijn die de humor niet in zien en zich gekwetst kunnen voelen.
LPChip
LPChip nov 20 '06
Dat weet ik ook wel, en daar houd ik ook rekening mee. In dit geval wist ik dat Yannick het zou begrijpen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 20 '06
Toch heeft ze wel gelijk lpchip. Niet iedereen is even makkelijk in het adrem reageren. Een grapje kan altijd wel,maar het komt soms als tekst harder over dan bedoeld. Uiteraard is dit niet je intentie, maar er rekening mee houden kan best. Het gevaar bestaat altijd dat mensen zich op hun teentjes getrapt voelen bij een grapje. Die zie je dan nooit meer terug. Dit forum is toch enigzins serieus, en hoewel er ook best gelachen mag worden, vind ik het wel belangrijk dat iedereen het gevoel heeft dat hij / zij niet gek is.
Charlie
Charlie nov 21 '06
Thnx, NiMs. Dat was `m.
Ayasha
Ayasha nov 22 '06
In dit geval moet ik toegeven dat de reactie(s) toch lichtelijk overdreven zijn, het was overduidelijk als grap bedoelt. Als je dat er niet kon uithalen scheelde er wat.. Maar daar ging dit topic niet over. Vergeten en vergeven en allemaal weer on topic ;)
yannick
yannick nov 22 '06
daar heb je gelijk aan lpchips, af en toe mag er ook gelachen worden. toen je die opmerking maakte moest ik wel even lachen :p , maar vond het niet zo netjes. ik ben meestal ook een lol broek, hang de clown uit, maar kan ook serieus zijn. vooral op momenten wanneer het moet. op een forum zoals deze kan je maar beter elkaar respecteren, en aan hun waarde laten, die regel is erg belangrijk. zand er over.
LPChip
LPChip nov 23 '06
Zand erover. :)
Charlie
Charlie nov 23 '06
Zand erover. Maar om even terug te komen op waar dit topic over gaat (ik ben dit topic uiteindelijk zelf begonnen) is mijn vader dinsdag in het ziekenhuis geweest en krijgt de uitslag in december. Er is wel gezegd dat zijn longinhoud goed is, maar dat hij te weinig zuurstof heeft. Wat we hier nou weer mee moeten.....!!! Ik hou jullie op de hoogte.
LPChip
LPChip nov 23 '06
Zuurstof zit niet alleen in je longen, maar ook in je bloed. Misschien bedoelen ze dat?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420