Loading...
nl

wie kan een paardenfoto lezen

sabrina
sabrina aug 9 '07
Hallo wie wil deze foto voor we lezen

ben benieuwd

Groetjes Sabrina
Delen:
sabrina
sabrina aug 10 '07
kan niemand een dierenfoto lezen
Sheva
Sheva aug 10 '07
Ik heb wel een adres voor je van een Medium die foto leest van dieren ,honden en paarden zijn haar specialiteit.
Zij heeft ook Kath haar paard gelezen...
Zij is hier heel goed in maar ze doet het normaal niet gratis....

Zij heeft het voor Kath gedaan omdat ik zei dat ze een vriendin van mij was maar ik kan hier niet mee aan blijven komen.
Mocht je interesse hebben en is de nood hoog trek dan aan de bel...

Groetjes Sheva..
flicka
flicka aug 10 '07
he zal ik mijn verhaaltje er maar bij zetten dat wist je wel al maar misschien dat iemand anders er andere gevoelens bij heeft.

toen ik naar de foto keek voelde ik veel verdriet en begon zelf bijna te huilen(was je bij maargoed) ik voelde dat zij verdriet had en dat ze boos was erg boos (nu weet ik wel het verhaal eromheen maar dit was best emotioneel) ze heeft verdriet omdat ze iemand moet missen en is boos op diegene die het tegenhoud om diegene te kunnen zien die ze mist. (ik wist dat ze misschien verkocht zou worden ) ik voelde dat ze niet verkocht was en dat ze wou dat het wel zo was omdat haar eigenaar haar een beetje verwaarloost ( ik weet het is een hele beschuldiging) maar haar verwaarloost qua omgang en een beetje laksigheid van de eigenaar.
verder voelde ik aan haar dat ze zich er bij neer moet leggen hoe moeilijk ook en dat ze verder moet.
weet niet of mensen dit ook aan voelen of dat ze iets anders voelen ik ben beginner maar dit kreeg ik binnen
veel liefs
flicka
sabrina
sabrina aug 10 '07
hallo Sheva ik heb wel intresse in die medium omdat ik graag wil weten hoe het met haar gaat en hoe ze zich voelt nou

groetjes sabrina
Sheva
Sheva aug 10 '07
Hi Sabrina,

ik stuur je een pb
Ayasha
Ayasha aug 11 '07
 Origineel bericht van: sabrina
kan niemand een dierenfoto lezen

ik kan en wil dit best doen als jij een foto kan neerzetten waarop tenminste 1 oog zichtbaar is, of op zijn minst het hoofd van het paard. Vind het moeilijk gezien ik het paard nauwelijks zie :)
Dus ik wacht nog even af. :)
sabrina
sabrina aug 21 '07
oke ik zal even een andere foto erop zetten
sabrina
sabrina aug 21 '07

hopelijk is dit beter
Ayasha
Ayasha aug 21 '07
heb je echt geen hoofdfoto van het dier? (volledig hoofd.)
Dit gaat wel maar...
sabrina
sabrina aug 22 '07

deze beter????
Ayasha
Ayasha aug 22 '07
Die is goed! Dankjewel. Ik doe de lezing zo snel mogelijk :)
jo
jo aug 22 '07
hoi

toen ik de fotos zag dacht ik dat ik niet helemaal wist waar ik thuis hoorde?! beetje in de war misschien iets met haar stal ofzo?
dit was mijn gevoel bij je foto

gr jo
Wendy's
Wendy's aug 22 '07
Heeey, dat gevoel had ik ook!! ook een beetje van niet echt thuis voelen, alsof er iets aan de hand is.
jo
jo aug 23 '07
ja idd alsof er iets aan de hand is! leuk dat jij dat ook dacht misschien hebben we gelijk?!
sabrina
sabrina aug 23 '07
misschien komt dat omdat ze net verkocht is ik weet niet of ze al in heerenveen staat maar dat hoorde ik van een oud stalgenootje
jo
jo aug 23 '07
nu volg ik het even niet meer?!!
is dit jou paard en heb je hem verkocht?
Debiorah
Debiorah aug 23 '07
Dat vroeg ik me eigenlijk ook af. :)
Ayasha
Ayasha aug 23 '07
Daar wil ik eerst wel duidelijkheid over..
Mag ik de andere readers vragen nog even te wachten met het readen/het plaatsen van de reading verder?
flicka
flicka aug 23 '07
he iedereen
het paard was het vaste verzorgpaard van mijn zus ze heeft er ongeveer 5 jaar gereden en moets zo op de een of andere dag weg omdat het dier verkocht zou worden maar dat was zelfs ook nog niet zeker. ik heb er zelf ook een goede 6 jaar gereden en moest ook zo plots weg. sabrina is mijn zusje zodoende dat ik dit weet.
dus mijn zusje heeft het paard zelf niet verkocht aangezien het dier niet van haar zelf was
veel liefs
flicka
Pagina's: 1 2 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie