Loading...
nl

Anita Driessen

Wendy's
Wendy's aug 22 '07
Haha.. dankje thomas!

ik voel trouwens niks bij haar buikje
Anita
Anita aug 22 '07
Oh dat stelt me toch gerust, ik denk dat het misschien toch iets van aandacht is of iets geestelijks bij haar (omdat de doktoren ook niks konden vinden)

En Thomas , jij ook weer bedankt en ontging er maar wat meer bij onze Eline haahhahaha dan zou het voor ons een stuk makkelijker zijn

Goh wat een geweldige site is dit he, ik ben gelezen en een flink stuk wijzer geworden, ons meisje nu ook gelezen en ik weer !! een stuk wijzer geworden en dat allemaal met veel respect en ontzag voor elkaar, echt heel bijzonder hoor !!! in deze tijd met veel tijdsdruk, stress en materialisme, toppie !!!

Groetjes Anita
Anita
Anita aug 23 '07
De pyramide is heel makkelijk maar oh zo bijzonder, voel me gelijk al beter in mijn vel zitten
Ik zie onze Eline toch met andere ogen nu en benader haar anders waardoor ze ook weer beter op mij reageert, alsof ze ook mijn gedachten kan lezen en daarop ingaat.
Het is allemaal iets rustiger al geworden , maar we wachten nog wel meer af
Groetjes Anita
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Hoi Anita,

Ik weet niet of je het leuk vind dat ik ook eens je foto lees. Ik zie zelf dat jij ook foto's leest op jouw website :). Leuk om eens een "collega" tegen te komen :). Bedankt voor de mooie link naar Merudi op je website! Ik ben er erg blij mee.
Anita
Anita aug 27 '07
Hai NiMs

Ja natuurlijk mag je mijn foto lezen, ben erg benieuwd !!

Ik zie het wel een keer wat je schrijft
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 2 '07
Nou bij deze komt ook hier mijn fotolezing. Ik heb alles hierboven nog niet gelezen dus ik ben niet bevooroordeeld. Ik hoor graag of er iets van klopt en wat je van de lezing vindt. Het is onder voorbehoud, want zoals altijd, fotolezen is geen wetenschap ;).

Niet denigrerend bedoeld, maar je bent een typische indigo. Tegendraads niet tegen regeltjes en bestaande systemen schop je onderuit. Het verbaasd me daarom ook niets dat jij al voor het grootste gedeelte bij jezelf bent uitgekomen. Echt rebels, maar wel met humor.

Jij komt scherp uit de hoek en weet heel goed wat je zegt. Op de foto is je blik afwezig. Ik zie een groot masker waar zelfs de grootste lomperik niet doorheen komt. Bijzonder hoe jij deze zelfbescherming tot een kunst hebt opgebouwd. Ik snap heel goed waarom je deze hebt, en ik wil je ook vragen dit masker ajb te houden waar hij is. Je hebt hem namelijk nodig om goed te zijn, en te blijven in je vak. Je afwezigheid is je kracht voor degene die jij helpt. Er is geen invloed door je eigen ego, of je identiteit en daarmee zijn je analyses scherp en ondubbelzinnig.

Ik vind het knap dat je hierdoor niet onverschillig bent geworden en nog steeds zorgzaam bent. Al met al heb jij het juist vak voor jezelf gekozen en zit je op de goede weg.

Toch bespeur ik nog een kleine vorm van wantrouwen. Ik weet niet precies waardoor je het niet meer vertrouwd, maar daar wil ik je vragen om aan te werken. Ik weet dat je er niet met iemand over kunt praten, maar mocht je toch iemand zoeken, dan weet je mij / ons te vinden. We hebben eerder met dit bijltje gehakt, en weten ook heel goed hoe moeilijk onze gaves zijn voor onszelf.

Ik zie veel wijsheid die jezelf hebt ervaren en uitgevonden. Je hebt de kracht om het te delen met anderen. Misschien dat je nog een plek zoekt om dit te doen, of om mensen te bereiken? Mocht je zelf iets willen bijdragen dan zou ik dat graag zien. Je hebt veel om te delen, en veel ervaart. Het allemaal bij je houden zou ik persoonlijk erg zonde vinden van jouw energie. Veel mensen kunnen hiervan leren en ook geholpen worden.

Goed dit was mijn lezing. Ik ben benieuwd naar wat je ervan vond. Groetjes Julien.
Anita
Anita sep 2 '07
Hallo Julien
Allereerst bedankt voor je tijd, ik sta bij veel dingen die je schrijft echt versteld.
Wat betreft het rebelse heb (en had) je helemaal gelijk, ik ben nu wat ouder geworden en ook volwassener door mijn kinderen (moet wel) maar dat klopt heel goed, ik kan slecht tegen autoriteit als dat echt opgelegd wordt bij mij, zo gauw ik wat vrijheid voel dan kan ik wel goed gehoorzamen hahahha
Heel mooi vind ik wat je allemaal schrijft over mijn "gave" want dat maakt me wel zekerder, ik ben inderdaad wel heel bescheiden daarin en ook onzeker, ik heb heel vaak meegemaakt dat ik iets doorkrijg of voel en dan begin ik gelijk logisch na te denken en denk dan vaak "ach dat zal wel niet kloppen want dat is zo gek of raar" en dan zeg ik het toch maar niet, maar later in de sessie kom ik erachter dat het wel degelijk klopt, maar om dan nog te zeggen "ja dat heb ik net wel gevoeld" klinkt ook heel nepperig en makkelijk.
Maar ik moet meer vertrouwen krijgen in mijn kunnen en ik moet daarin nog veel groeien
Over dat masker klopt enigszins, maar het is maar hoe je dat interpreteerd denk ik.
Ik heb wel een zelfbescherming (dat is denk ik mijn masker) en ik zeg ook altijd wat ik voel en denk, ik kan dan ook heel lomp uit de hoek komen maar mensen weten wel wat ze aan mij hebben, ze zeggen altijd dat ik mijn hart op mijn tong heb liggen.
Ik ben ook niet zo heel aards en denk overal best diep over na, vooral over dingen die voorbestemd zijn (toeval bestaat voor mij totaal niet !!!!) ik ben vaak alles aan het ontleden en dat kost toch wel wat energie, ik kan ook moeilijk in mijn eigen energie blijven staan en pas me vaak aan aan andere gemoedstoestanden, ben daar super gevoelig voor en wordt daar ook zenuwachtig van en onzeker om alles op te vangen
Over die wijsheid denk ik ook dat je gelijk hebt, op mijn 38e heb ik wel het enige al meegemaakt en ook van geleerd
Doordat ik alleen in het lot geloof en voorbestemming heb ik wel overal berusting in wat er nu in mijn leven gebeurt en om mij heen, dat geeft wel opluchting en acceptatie

Bedankt voor je lezing en ik vind het heel bijzonder
Veel liefs van Anita
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '07
Bedankt voor je reactie. Ik zou graag wat verhalen van je lezen uit je praktijk van wat je precies doet en wat er is gebeurd met de mensen die je hielp en vooral ook hoe je die geholpen hebt. Ik weet niet of je dat wilt hoor, maar ik zou dat echt heel bijzonder vinden, ook om zelf van te leren.

Met je masker bedoelde ik precies je zelfbescherming. Ik zei daarom ook dat je hem niet moest laten vallen :). Toch is het grappig hoe makkelijk ik er eigenlijk doorheen kon prikken terwijl ik hem zo duidelijk zag zitten. Gezien mijn lezingen van vandaag heb ik er een goede dag opzitten :). Tot nu toe kloppen ze allemaal nog. Erg leuk dat de vakantie het me niet heeft verleerd ;).

Bedankt voor je reactie, en het is bijzonder omdat jij dat zelf bent ;).
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420