Loading...
nl

Sas123: wie kan er voor een fotolezing doen aub?

sas123
sas123 aug 5 '07
Kan er voor mij een fotolezing doen van deze persoon, wat voor gevoelens heeft deze persoon t.o.v mij?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 5 '07
Hoi Sas, wij doen geen fotolezingen van andere mensen. Lees aub eerst de fotolees regels door:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/14432#Post14432

Je eigen foto kan wel gelezen worden. Ik heb de foto van die ander verwijderd.

Jouw foto heb ik hier geplaatst:
Ayasha
Ayasha aug 5 '07
sas, mag ik je vragen of je het nu zelf eerlijk vind, dat je deze vraag stelt? Dat je vreemden in iemand ì¡nders zijn gevoelens laat kijken enkel zodat jij het te weten zou komen?
sas123
sas123 aug 5 '07
ja ik zou graag willen weten , wat ze van mij kunnen zeggen/ weten?
Ayasha
Ayasha aug 5 '07
neen niet over je eigen foto, over die foto van de andere ;)
sas123
sas123 aug 6 '07
ha nee over mijn foto wel.
Thomas A
Thomas A aug 15 '07
Fotolezen Sas123 15 8 07

Goedmoedigheid

Gemakzucht

Toewijding

Luchtigheid

Goedmoedigheid; Je bent een goedmoedig mens en kunt er vaak weinig begrip voor opbrengen dat anderen kiezen voor een sfeermoment van disharmonie. Enkel oververmoeidheid of onrechtvaardigheid om je heen kan jou zelf hier enigszins toe verleiden. Dat de ander daarmee zijn/haar onderliggende pijn zichtbaar maakt is je doorgaans niet duidelijk. Dit komt omdat jijzelf redelijk vrij bent van innerlijke disharmonie. Je houd gewoon zelf ook niet van disharmonie. Dan kun je zeggen “nee, niemand toch”, maar helaas voelen velen zich ermee vertrouwd (tot de dag van inzicht). In gevallen van disharmonie zul je trachten hier iets aan te doen. Je bent erg gesteld op een vredige atmosfeer. Ook zul je er zelf echt iets voor over hebben het anderen naar de zin te maken door een sfeer van gezelligheid te scheppen!!!!

Gemakzucht; die momenten ken je. Je kunt nog wel eens iets te lang laten liggen en soms heeft dat zo z'n gevolgen. Je bent niet echt lui, maar denkt wel eens van, “nou daar heb ik nu even geen zin in”. Waak hiervoor, het kan zich tegen je keren!. Een ingewikkelde muziekstudie zie ik niet bij je.
Maak af waar je aan begint.........

Toewijding; toch in jouw studie zie ik wel dat je ver gaat, maar dit wordt gedragen door het doel wat je je daarbij hebt gesteld. Je hebt sowieso de mogelijkheid om een universitaire opleiding te volgen, mits je je over je gemakzucht heen kunt zetten. Verstandelijk is er weinig mis met je vermogens in elk geval. Landbouwuniversiteit en projecten ver weg is hooguit afgekapt door de band met je vaderland!!!!..

Luchtigheid; je maakt een opgeruimde indruk, ook naar je omgeving. Daarnaast ben je redelijk rustig en houd zeker niet van blabla of loze opsmuk. Toch heb je een bewogen binnen wereld al zal deze niet snel tot depressies leiden. Daar ben je te helder voor, maar ook te optimistisch. Hooguit oververmoeidheid kan je soms triggeren.

Je hebt veel liefde in je en draagt dat ook uit. Je bent een betrouwbare en sociale medemens. Van jouw bewogen binnenwereld weet een enkeling!!!!..

Met respect

Thomas

IkBen
IkBen aug 15 '07
Sas .. ik zal het aanmerkelijk korter houden.

Je oogt als een vrouw die al een heel leven van ellende achter zich heeft. Vermoeid, gesloopt en onzeker. Dat laatste wordt bevestigd door het vragen om de mening van anderen anders had je die niet nodig.

Die vermoeidheid kan evenwel niet je intrinsieke schoonheid verbergen. Je bent een mooi mens. Inlevend, invoelend, warmhartig en betrokken. Een lief en zacht mens bovenal. Ingetogen, harmoniezoekend en conflicten mijdend. Om wille van de lieve vrede lever je je eigen wensen en soms persoonlijkheid in. Je walgt van ruzie en zal dat tot iedere prijs mijden zelfs ten koste van jezelf.

Op momenten ben je levensmoe en vraagt je af wat het allemaal voor zin heeft, wat je hier doet en wat je rol op deze wereld is. Je sport niet, kan daar ook de energie niet (permanent) voor opbrengen maar wilde dat je dat wel kon. Als je nu zou kiezen voor een sport zou dat een individuele sport zijn en geen teamsport.

Je bent in aanleg een waardevolle teamplayer maar dan komt niet uit de verf zolang je het lef niet hebt om voor jezelf op te komen.

Wat je werk betreft ben je zéér concentieus, zeer plichtgetrouw, zeer gezagsgetrouw, zeer precies en afrondend. Je laat geen losse eindjes wapperen. Liever ga je nog even door om die af te hechten. De competitie met collega's voor een promotie zul je niet aangaan om de collega niet tegen je in het harnas te jagen, je zult jezelf altijd wegcijferen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki