Loading...
nl

zou iemand mijn foto willen lezen?

moon
moon aug 3 '07
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1033

hallo! weet niet precies of ik op de juiste plek in het forum ben beland...

ik hoop dat iemand mijn foto wil lezen; ben erg benieuwd!

moon
Delen:
Ayasha
Ayasha aug 3 '07
ik zal je alvast gerust stellen dat je op de juiste plek bent beland ;)
Thomas A
Thomas A aug 3 '07
Dag Moon

Scherpzinnige, spitsvondige geest

Waakbewustzijn

Onthechting

Boos

Omgeving

Vrijheid

Scherpzinnige, spitsvondige geest; jou ontgaat niet veel. Je bent een scherpe waarnemer en alhoewel je nog wel eens interpreteert vanuit een gedachte (conditie), voel je wat je ziet en ervaart haarfijn aan. Je hebt veel wijsheid van het hart en een goed te ontwikkelen intuïtief ver-mogen. Je hebt de mogelijkheid zaken op hun juiste waarde te schatten en doet daar ook je voordeel mee. Toch luister je niet altijd naar je hart, het is niet dat je dit niet wilt, maar omdat je gewend bent over je grenzen te laten komen. Ik zie hier een link met eerdere levenservaringen (kindertijd)

Waakbewustzijn; je bent een waarnemer, ook een controle freak (waar het je persoonlijk leven betreft) en alweer er ontgaat jou niet veel. Soms lastig voor anderen, maar bedenk dat zij er door kunnen groeien.
Alsof je al heel jong voortdurend op je hoede hebt moeten zijn om je veilig kunnen te voelen. Niet zo leuk als je jong bent; wel een extra vermogen waar je later veel aan kunt hebben; intuïtie dus.

Onthechting; je kunt je soms onthecht voelen en de eerste ervaringen dateren al uit jouw kindertijd. Zoals de wereld is zou jouw wereld nooit zijn als jij hem geschapen had. Nu is dat anders en zal jouw conflict met dit leven veel meer te maken hebben met de eerlijkheid en rechtschapenheid in jouw directe omgeving. In die zin ben je helder en pragmatisch.

Boos; ik zie iets van boosheid in je. Toch heb je uit louter overleving deze getransformeerd naar “overlevings” maniertjes. Hierdoor zijn ze als boosheid nog maar amper herkenbaar en zeg je misschien zelfs wel dat je dit helemaal niet herkend; ik heb geen idee op dit moment.
Hierdoor is het soms moeilijk om open en eerlijk te zijn en weeg je het af op de situatie en met wie je te maken hebt. Eerlijkheid naar jezelf en erkennen wat je voelt, zal je vrij maken van innerlijke disharmonie. Geen punt je beseft maar al te goed dat eerlijk iets is wat jij straks als ultimo forma wilt leven!!!!.

Omgeving; men ervaart jou als een sterke persoonlijkheid en al zul jij dit direct van tafel vegen zodra men dit tegen je zegt; je bent ook een sterke persoonlijkheid, al was het alleen maar vanwege je geloof in jouw eigen abstractie! Je bent krachtiger dan je zelf denkt. Je bent in staat om een heel veel voor elkaar te krijgen en net zoals bij velen; beter voor een ander!.
Je kunt “prettig” gek zijn en doen en pakt regelmatig de rol van entertainer op. Op een podium zou je het niet gek doen. Je bent een echt mensenmens en hebt ook oog voor de noden in jouw omgeving. Iemand die moeilijk zit zul jij niet snel afwijzen en mededeelgenoot maken van wat jij te bieden hebt!!!!.

Vrijheid; vertrouw ondanks wat er was in jouw leven op jouw eigen informatiebron Moon; het zal jou je ultieme vrijheid schenken!!!!!.

Met respect

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 4 '07
Hoi Moon, ik wil ook wel je foto lezen. Deze is onder voorbehoud, en ik heb ook thomas's reactie hierboven niet gelezen, dus het kan zijn dat er dubbele dingen in staan. Ik hoor graag wat je van de lezing vind.

Je bent een rustig en stille dame. Toch val je wel een beetje op, doordat je je anders gedraagt dan dat iedereen gewend is. Niet dat dat erg is hoor :)maar het zorgt er wel voor dat je niet wegvalt tegen de achtergrond.

Discussies heb je niet graag, en ga je het liefste ook uit de weg. Je geeft liever iemand anders gelijk, ook al weet je dat diegene het eigenlijk niet heeft. Wat dat betreft vind je sfeer belangrijker en zal jij als eerste consessies doen.

Je hebt een paar bijzondere principes. Dat zijn van die typische jouw dingen, waar jij je aan moet houden. Iemand anders zou dit niet zo boeiend vinden, maar dat interesseert jou weinig. Jij vindt dat tenslotte belangrijk, dus dan moeten ze daarin maar even rekening met je houden.

Goedlachs, vrolijk en ontdeugend. Dat straal je uit. Je vind het wel leuk als je mensen een beetje voor de gek kan houden, en het onschuldige typetje kan spelen.

Je bent erg gevoelig. Empatisch aangelegd en de sfeer die ergens hangt kan jou enorm beinvloeden. Je zou wat meer afsluiting mogen leren om je jezelf wat makkelijker te maken.

Ik heb iets met kleuren bij je. Schilder je, of doe jij iets met kleuren therapie? Misschien dat jij ook gevoelig bent voor kleuren, en daar kan jij wat mee gaan doen.

Je hebt een goed hart en bent erg zorgzaam om van alles. Je maakt je daarom wel eens teveel zorgen, maar eigenlijk zou ik me daar niet zoveel zorgen om maken ;). Het is wel zo dat je soms zelf zou willen dat je het minder zou doen, maar het is juist jouw kracht die je ver brengt. Wat dat betreft heb jij echt de gave om je zorgen te maken over alles wat er echt toe doet. Jouw zorgen brengt je in contact met andere mensen. En dat is wel iets voor jou denk ik.

Je komt geheimzinnig en vaag over bij mensen die niet echt de tijd nemen om je te leren kennen. Het is ook voor jou een manier om afstand te houden. Je hebt mensen niet graag dichtbij. Enig idee waarom je dat niet graag doet?

Je ogen gaan open voor aura's en entiteiten (als ze dat al niet zijn). Jij zal ze kunnen zien.

Goed dit was de lezing. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
moon
moon aug 6 '07
Beste Thomas,
Ontzettend bedankt voor je snelle reactie; wat een service! Ik zal even reageren op de afzonderlijke punten; in het algemeen kon ik mezelf er zeker wel in herkennen.

Scherpzinnige, spitsvondige geest; jou ontgaat niet veel. Je bent een scherpe waarnemer en alhoewel je nog wel eens interpreteert vanuit een gedachte (conditie), voel je wat je ziet en ervaart haarfijn aan.
KLOPT WEL.
Je hebt veel wijsheid van het hart en een goed te ontwikkelen intuïtief ver-mogen. Je hebt de mogelijkheid zaken op hun juiste waarde te schatten en doet daar ook je voordeel mee. Toch luister je niet altijd naar je hart, het is niet dat je dit niet wilt, maar omdat je gewend bent over je grenzen te laten komen. Ik zie hier een link met eerdere levenservaringen (kindertijd)
MMM, INTERESSANT. KAN HET ME WEL VOORSTELLEN, MAAR HEB ZELF GEEN SPECIFIEKE HERINNERINGEN UIT MIJN KINDERTIJD DIE DAAR MEE LINKEN.
Waakbewustzijn; je bent een waarnemer, ook een controle freak (waar het je persoonlijk leven betreft) en alweer er ontgaat jou niet veel. Soms lastig voor anderen, maar bedenk dat zij er door kunnen groeien. HAHA, KLOPT WEL.
Alsof je al heel jong voortdurend op je hoede hebt moeten zijn om je veilig kunnen te voelen. Niet zo leuk als je jong bent; wel een extra vermogen waar je later veel aan kunt hebben; intuïtie dus. HIER HEB IK OOK GEEN SPECIFIEKE VOORBEELDEN OF HERINNERINGEN BIJ, MAAR KAN HET ME WEL VOORSTELLEN.

Onthechting; je kunt je soms onthecht voelen en de eerste ervaringen dateren al uit jouw kindertijd. Zoals de wereld is zou jouw wereld nooit zijn als jij hem geschapen had. Nu is dat anders en zal jouw conflict met dit leven veel meer te maken hebben met de eerlijkheid en rechtschapenheid in jouw directe omgeving. In die zin ben je helder en pragmatisch. VOEL ME INDERDAAD REGELMATIG ONTHECHT.

Boos; ik zie iets van boosheid in je. Toch heb je uit louter overleving deze getransformeerd naar “overlevings” maniertjes. Hierdoor zijn ze als boosheid nog maar amper herkenbaar en zeg je misschien zelfs wel dat je dit helemaal niet herkend; ik heb geen idee op dit moment.
Hierdoor is het soms moeilijk om open en eerlijk te zijn en weeg je het af op de situatie en met wie je te maken hebt. Eerlijkheid naar jezelf en erkennen wat je voelt, zal je vrij maken van innerlijke disharmonie. Geen punt je beseft maar al te goed dat eerlijk iets is wat jij straks als ultimo forma wilt leven!!!!. ER IS ME AL VAKER VERTELD DAT IK WOEDE IN MIJ HEB EN IK KAN ZELF WEL BEDENKEN WAAROM, MAAR WEET EN VOEL EIGENLIJK NIET PRECIES WAAR DIE WOEDE VANDAAN KOMT EN WELKE TIJD VAN MIJN LEVEN.

Omgeving; men ervaart jou als een sterke persoonlijkheid en al zul jij dit direct van tafel vegen zodra men dit tegen je zegt; je bent ook een sterke persoonlijkheid, al was het alleen maar vanwege je geloof in jouw eigen abstractie! Je bent krachtiger dan je zelf denkt. Je bent in staat om een heel veel voor elkaar te krijgen en net zoals bij velen; beter voor een ander!. HAHA, MIJN GELOOF IN MIJN EIGEN ABSTRACTIE...?!
Je kunt “prettig” gek zijn en doen en pakt regelmatig de rol van entertainer op. Op een podium zou je het niet gek doen. WEL GEVOEL VOOR HUMOR MAAR VOOR EEN PODIUM BEN IK VEEL TE VERLEGEN EN ONZEKER....Je bent een echt mensenmens en hebt ook oog voor de noden in jouw omgeving. Iemand die moeilijk zit zul jij niet snel afwijzen en mededeelgenoot maken van wat jij te bieden hebt!!!!.KLOPT.

Vrijheid; vertrouw ondanks wat er was in jouw leven op jouw eigen informatiebron Moon; het zal jou je ultieme vrijheid schenken!!!!!. KLINKT GOED!

NOGMAALS BEDANKT,
MOON
moon
moon aug 6 '07
Beste NiMS,
Jij, net als Thomas, ook vriendelijk bedankt voor je supersnelle reactie. Ik zal even reageren op wat je schrijft:

Hoi Moon, ik wil ook wel je foto lezen. Deze is onder voorbehoud, en ik heb ook thomas's reactie hierboven niet gelezen, dus het kan zijn dat er dubbele dingen in staan. Ik hoor graag wat je van de lezing vind.

Je bent een rustig en stille dame. Toch val je wel een beetje op, doordat je je anders gedraagt dan dat iedereen gewend is. Niet dat dat erg is hoor maar het zorgt er wel voor dat je niet wegvalt tegen de achtergrond. BEN INDERDAAD RUSTIG, GEDRAAG ME NIET ECHT HEEL ANDERS DAN ANDEREN....

Discussies heb je niet graag, en ga je het liefste ook uit de weg. Je geeft liever iemand anders gelijk, ook al weet je dat diegene het eigenlijk niet heeft. Wat dat betreft vind je sfeer belangrijker en zal jij als eerste consessies doen. KLOPT!

Je hebt een paar bijzondere principes. Dat zijn van die typische jouw dingen, waar jij je aan moet houden. Iemand anders zou dit niet zo boeiend vinden, maar dat interesseert jou weinig. Jij vindt dat tenslotte belangrijk, dus dan moeten ze daarin maar even rekening met je houden. JA, BEN ERG VAN DE PRINCIPES.... EET BIJVOORBEELD VEGANISTISCH.

Goedlachs, vrolijk en ontdeugend. Dat straal je uit. Je vind het wel leuk als je mensen een beetje voor de gek kan houden, en het onschuldige typetje kan spelen.HIHI, ONSCHULDIGE TYPETJE?!

Je bent erg gevoelig. Empatisch aangelegd en de sfeer die ergens hangt kan jou enorm beinvloeden. Je zou wat meer afsluiting mogen leren om je jezelf wat makkelijker te maken. KLOPT PRECIES.

Ik heb iets met kleuren bij je. Schilder je, of doe jij iets met kleuren therapie? Misschien dat jij ook gevoelig bent voor kleuren, en daar kan jij wat mee gaan doen. IK HEB INDERDAAD IETS MET KLEUREN EN DE SCHOONHEID VAN KLEUREN IN DE NATUUR BIJVOORBEELD EN HEB ME OOK WEL EENS AFGEVRAAGD OF IK DAAR IETS MEE ZOU KUNNEN DOEN WAT WERK BETREFT, MAAR 'IETS MET KLEUREN' IS VRIJ ABSTRACT... MISSCHIEN ZOU IK EENS KUNNEN KIJKEN WAT KLEURENTHERAPIE PRECIES INHOUDT...

Je hebt een goed hart en bent erg zorgzaam om van alles. Je maakt je daarom wel eens teveel zorgen, maar eigenlijk zou ik me daar niet zoveel zorgen om maken . Het is wel zo dat je soms zelf zou willen dat je het minder zou doen, maar het is juist jouw kracht die je ver brengt. Wat dat betreft heb jij echt de gave om je zorgen te maken over alles wat er echt toe doet. Jouw zorgen brengt je in contact met andere mensen. En dat is wel iets voor jou denk ik. MAAK ME INDERDAAD VEEL ZORGEN EN BEN ERG GEVOELIG VOOR PIJN/VERDRIET/ONRECHT ETC. ZOU IN (NABIJE) TOEKOMST GRAAG EEN BAAN VINDEN WAAR IK DEZE EIGENSCHAP 'IN KWIJT KAN' (BEN NU INTERNET REDACTEUR, NIET ECHT EEN ZORG-BEROEP).

Je komt geheimzinnig en vaag over bij mensen die niet echt de tijd nemen om je te leren kennen. Het is ook voor jou een manier om afstand te houden. Je hebt mensen niet graag dichtbij. Enig idee waarom je dat niet graag doet? WIL MENSEN JUIST GRAAG DICHTBIJ, MAAR DAT LUKT NIET ALTIJD... HEEFT DENK IK TE MAKEN MET ISSUES ALS VERTROUWEN/VERRAAD/AFWIJZING.

Je ogen gaan open voor aura's en entiteiten (als ze dat al niet zijn). Jij zal ze kunnen zien. INTERESSANT!

Goed dit was de lezing. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
HARTSTIKKE BEDANKT VOOR JE LEZING. GROET, MOON
Mee
Mee aug 6 '07
in reactie op het foto lezen.
Moon, je krijgt hier een mooi beeld van je zelf. Je zoekt bevestiging van de talenten,waarvan je weet dat je ze hebt.
Niemand kent jou beter, dan jij.
Je weet zelf heel goed waar je tegen aan loopt, wat je problemen zijn, wat je talenten zijn, waar je goed in bent.
Je zal het zelf vorm moeten geven, dat kan niemand voor je doen.
Al laat je je foto nog 10 keer lezen, er gebeurt wat,pas als je zelf actie onderneemt.Dus, ga ervoor.
Debiorah
Debiorah aug 6 '07
 Quote:
Al laat je je foto nog 10 keer lezen, er gebeurt wat,pas als je zelf actie onderneemt.Dus, ga ervoor.

Zeker een goed advies, alleen jijzelf kan echte verandering bewerkstelligen. Toch vind ik het mooi als een fotolezing je een stap in de goede richting kan geven. Het heeft mij ook geholpen. Het lijkt misschien nietig maar kan je ogen soms openen.
linkie
linkie aug 7 '07
ehmm klopt nims.....was andere foto....heb dus mijn tekst hier verwijderd......ga ik op mijn gemak eens straks naar moon kijken...alleen het jammere is dat ik nu jullie reacties al heb gelezen dus echt objectief is het dan niet meer
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 7 '07
Uhm linkie, ik weet niet of je bovenstaande link hebt gebruikt, maar die is fout. Dat is niet moon. De juiste link is: http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1033

Ik heb het ook in het bovenstaande bericht aangepast.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki