Hoi Moon, ik wil ook wel je foto lezen. Deze is onder voorbehoud, en ik heb ook thomas's reactie hierboven niet gelezen, dus het kan zijn dat er dubbele dingen in staan. Ik hoor graag wat je van de lezing vind.
Je bent een rustig en stille dame. Toch val je wel een beetje op, doordat je je anders gedraagt dan dat iedereen gewend is. Niet dat dat erg is hoor
maar het zorgt er wel voor dat je niet wegvalt tegen de achtergrond.
Discussies heb je niet graag, en ga je het liefste ook uit de weg. Je geeft liever iemand anders gelijk, ook al weet je dat diegene het eigenlijk niet heeft. Wat dat betreft vind je sfeer belangrijker en zal jij als eerste consessies doen.
Je hebt een paar bijzondere principes. Dat zijn van die typische jouw dingen, waar jij je aan moet houden. Iemand anders zou dit niet zo boeiend vinden, maar dat interesseert jou weinig. Jij vindt dat tenslotte belangrijk, dus dan moeten ze daarin maar even rekening met je houden.
Goedlachs, vrolijk en ontdeugend. Dat straal je uit. Je vind het wel leuk als je mensen een beetje voor de gek kan houden, en het onschuldige typetje kan spelen.
Je bent erg gevoelig. Empatisch aangelegd en de sfeer die ergens hangt kan jou enorm beinvloeden. Je zou wat meer afsluiting mogen leren om je jezelf wat makkelijker te maken.
Ik heb iets met kleuren bij je. Schilder je, of doe jij iets met kleuren therapie? Misschien dat jij ook gevoelig bent voor kleuren, en daar kan jij wat mee gaan doen.
Je hebt een goed hart en bent erg zorgzaam om van alles. Je maakt je daarom wel eens teveel zorgen, maar eigenlijk zou ik me daar niet zoveel zorgen om maken
. Het is wel zo dat je soms zelf zou willen dat je het minder zou doen, maar het is juist jouw kracht die je ver brengt. Wat dat betreft heb jij echt de gave om je zorgen te maken over alles wat er echt toe doet. Jouw zorgen brengt je in contact met andere mensen. En dat is wel iets voor jou denk ik.
Je komt geheimzinnig en vaag over bij mensen die niet echt de tijd nemen om je te leren kennen. Het is ook voor jou een manier om afstand te houden. Je hebt mensen niet graag dichtbij. Enig idee waarom je dat niet graag doet?
Je ogen gaan open voor aura's en entiteiten (als ze dat al niet zijn). Jij zal ze kunnen zien.
Goed dit was de lezing. Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.