Loading...
nl

Mag ik Donja voorstellen?

Ayasha
Ayasha aug 1 '07
Jep, Na een jaar en nog wat maandjes heb ik dan eindelijk besloten toch maar weer een eigen hondje te nemen. De dag erna zei mijn moeder dat vrienden van ons een nestje Jack Russeltjes had. En dat er een prachtig teefje in zat! Ik mocht hem zo ophalen als ik haar wilde! Dus Zondag zijn we haar gaan ophalen. Nu 8 weken oud. De kleine hummel is ondertussen lekker brutaal geworden. Een échte Jack :D

Donja:

Nog maar net bij ons;

Myra pesten :D

tja...What can I say?

Rinthy pesten :D

Delen:
LPChip
LPChip aug 1 '07
Wat een schatje :)
Debiorah
Debiorah aug 1 '07
Oooh :)Superlief!
admin
admin aug 1 '07
Heerlijk zo´n klein wurmpie.
mause
mause aug 1 '07
wat leuk. lief koppie zit erop.
jo
jo aug 23 '07
O wat een schatje zeg daar word je meteen verliefd op!
Ayasha
Ayasha aug 23 '07
Inmiddels is Donja al uitgegroeit tot een aardige Jack. Het 'kwetsebare pupje' is er toch al af ondanks dat ze nog maar eventjes bij ons is. Als er intresse is in nieuwe foto's van de duvel....
admin
admin aug 23 '07
Kom maar op!
jo
jo aug 23 '07
jammer he dat de pup periode niet net iets langer duurt...
maar ik ben ook wel benieuwd naar nieuwe foto's !!
Ayasha
Ayasha aug 23 '07

Deze zijn van gisteren.

kijk dat pootje :D

madame werkt zichzelf in problemen, en Rintthy kegelt haar gewoon om. Buldozer Jack :)

Ma-Jack besluit toch eens te gaan kijken wat er aan de hand was. (ze had heel de tijd rustig voor zich uit zitten kijken.)

Als moeders even niet kijkt;

Moeders gaat zich toch nog een keer moeien;

En als je nou heel goed kijkt, zie je een stel pootjes onder de trap. Ze zat te grommen, te keffen, te janken :DMaar eronder uit komen? :D

af en toe heel venijnig;

en snel weer deronder; (Ben der kopje ook :)) )

in een rotvaart eronder uit komen en Rinthy aanvliegen :D
Phaser
Phaser aug 23 '07
Prachtige foto's.

Alledrie heel mooie honden !
Leuk dat ze zich zo kunnen amuseren ^^
admin
admin aug 23 '07
Zucht.....(zegt tegen zichzelf, nee je hebt al genoeg beestjes...)
Wat een rijkdom zeg! Ze zijn erg mooi, en leuk om te zien dat ze het goed kunnen vinden.
Ayasha
Ayasha aug 23 '07
Het zijn inderdaad prachtige hondjes. Ben al van het moment dat ik hond kon zeggen aan het dromen van een Jack Russell. Benji is ondertussen van '98 bij ons. Rinthy is van 2003 en die kleine dreumes is van dit jaar. Ze zijn zo leuk om te zien. Benji en die uk zullen nog wel wat probleempjes geven maar ze vechten het maar onder elkaar uit. Moet de kleine hummel zich maar gedragen.

Rinthy deed in het begin wat rottig maar ondertussen is ze weer zichzelf. Daarbij snapt Donja toch niet dat Rinthy naar haar hapte omdat ze haar niet leuk vond. Donja ging er net zo speels op in :DMisshcien heeft Rint et wel gewoon opgegeven :D
jo
jo aug 23 '07
het zijn echte lieverds zo te zien maar wel lekker pittig he!
mause
mause aug 23 '07
erg leuke en mooie foto's. fantastisch he hoe je zo van dieren kunt genieten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Hele leuke foto's kath!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy