Loading...
nl

Wie is IkBen

IkBen
IkBen aug 6 '07
 Origineel bericht van: Thomas A


Hey Ard

Aftasten, ontwijken, kat & muis gedrag, niet meer te volgen " en onderbouwde - logica, helemaal geen antwoord als het je te lastig wordt, denigrerende opmerkingen of cynische opmerkingen; alles gooi je in de ring om jouw mistige deelname (en gekwetste ziel) gestalte te blijven geven en alles verpakt in een houding van “ikben slimmer”!!!!..
Frappante bijkomstigheid is in deze, dat jouw blinde vlek je ook niet in staat stelt, inzicht te krijgen in wat hier nu op dit forum rondom jou plaatsvindt. Logisch ook dat dit je heel lastig te verduiden is.

Thomas

Ik zal niet je hele boodschap herhalen hier Thomas.
Dat hoeft ook niet lijkt mij.

Wat ik er over zeggen kan is dat je (vermoedelijk) denkt mij te begrijpen maar dat niet doet. Je schat me in ieder geval verkeerd in

In mij zit bijvoorbeeld geen haat en woede over wat er mogelijk fout is gegaan want er is niets fout gegaan.

Niettemin vind ik het plezierig dat je het hebt geprobeerd, dank daarvoor.
Thomas A
Thomas A aug 6 '07
ik denk niet maar constateer (en met mij velen hier)

Wellicht heb je zelf een betere omschrijving voor je hinderlijk verhouden, maar zoals ik al schreef, het blijkt dat je zelf niet ziende bent wat dat aangaat..........

vandaar ook dat je er ook niet op aan te spreken bent, de vorm maakt ook niet uit.

Thomas
LPChip
LPChip aug 6 '07
 Origineel bericht van: Thomas A
ik denk niet maar constateer (en met mij velen hier)

Wellicht heb je zelf een betere omschrijving voor je hinderlijk verhouden, maar zoals ik al schreef, het blijkt dat je zelf niet ziende bent wat dat aangaat..........

vandaar ook dat je er ook niet op aan te spreken bent, de vorm maakt ook niet uit.

Thomas

Het heeft geen zin, Thomas. IkBen is gewoon niet in staat om het te zien in vanuit het perspectief dat jij het ziet. Ik denk dat IkBen gewoon nog een leven nodig heeft om deze les te leren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 7 '07
Inderdaad thomas en lpchip. Een hele juiste constatering. Ikben is steeds meer bezig om het hier te verknallen voor de meeste mensen hier. Hij gaat al een tijd niet meer in op de punten die hij zelf beweerdt, en als hij ermee geconfronteerd wordt doet hij alsof zijn neus bloed. Ik kan dan ook niet anders dan dit onderwerp te sluiten. Hij heeft voldoende kansen gekregen om op een normale manier te antwoorden, maar hij is enkel aan het provoceren.

Kortom, Ard, het spelletje hebben we met veel en ook lang genoeg meegespeeld, maar nu is het afgelopen. Onderwerp is dus bij deze gesloten.

Mensen die er nog wat over kwijt willen kunnen mij PB-en. Ard je mag me mailen. Voor jou is het niet zo moeilijk om mijn e-mail adres te achterhalen aangezien Gwendolyn deze gewoon heeft.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki