Het bewijs dat je wenst zal je krijgen.
Ik dacht dat je zei niet te weten wat ik bewezen wilde zien?
Heb je dan toch gelezen inmiddels of het licht gezien, goede vriend?
Geen van beide. Maar dat is ook niet nodig beste vriend. Het bewijs ga je nog steeds ontvangen. Ik zou eens goed om je heenkijken de aankomende dagen (en vergeet je dromen niet
).
Het moge duidelijk zijn dat jij totaal niet wenst te communiceren op Merudi, want zodra iemand dat probeert reageer je met one-liners en zeg je dat je wordt uitgedaagd. Ik heb bewezen een vent te zijn, nu jij nog.
Je hebt niets bewezen Nims, maar een verhaaltje verteld.
Nee hoor, ik heb exact vertelt waarom het forum offline was, en dat was waarom je vroeg. Het bewijs is vastgelegd, want ook jouw vraag daarnaar staat er netjes bij.
en heb ook geen open eindjes, dat jij dat beweert
Heb je de hele lijst met vragen niet gezien waarin alle open eindjes netjes zijn opgesomd?
Ik ga ze niet nogmaals herhalen, want dat ben je me niet waard. Dat is een opsomming van al je open eindjes van alleen maar de afgelopen paar dagen. Als je dat gaat ontkennen kun je maar beter naar de opticien gaan om je ogen na te laten kijken.
Volgens mij, maar ik zal dat wel verkeerd zien, ben jij vooral degene die een rookgordijn opwerpt alleen werkt dat bij mij niet en het is te merken dat je dat niet leuk vindt want je valt mij aan, keer op keer.
Waarom verwijt je mij nu precies wat je zelf doet? Je valt me hier direct aan. Ik herhaal enkel wat je zegt en reageer daar inhoudelijk op. Het zijn echt allemaal jouw eigen quotes. Hoe kan ik nou jouw woorden verdraaien, als jij ze toch echt zelf zegt?
En het is niet waar dat ik het niet leuk vind, of wel leuk vindt. Je kent me niet en hebt echt geen idee hoe ik in elkaar zit. Je bent echt aan het zoeken naar een opening bij me ikben. Ik zal je een tipje geven: Zoek naar een plek waar de zon niet schijnt
.
Je verzint je beschuldigingen en dan ook nog posten van mij veranderen of weghalen als ik jouw handelwijze aan de kaak stel.
En hier beschuldig je me weer. Kortom, je verzint nu wel degelijk beschuldigingen naar mij toe Ikben. Als je denkt mij in een kwaad daglicht te kunnen stellen moet je jezelf niet zo verlagen. Het siert je niet en raakt me niet. Ik heb geen posts van je weggehaald of aangepast. Je zit dat echt te verzinnen hier.
Kortom: Als je mij maar aan de kaak kunt stellen, nou doe je best hoor (aangezien je je toch niet laat verleiden als iemand zegt dat je het moet doen).
Nims, je meet gewoon met 2 maten. Dat mag van mij maar roep dan niet dat je eerlijk bent.
Nee hoor ikben, dat kun je me niet verwijten en daar is op merudi ook geen bewijs van te vinden. Je bent gewoon aan het zoeken. Ik ben heel erg eerlijk. En ik meet zeker niet met 2 maten.