Loading...
nl

Wie is IkBen

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 5 '07
Je zei het toch niet om enkel een reactie uit te lokken mee? Of had je er daadwerkelijk nog een bedoeling met je opmerking?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 6 '07
 Origineel bericht van: No1knows
Is toch knap, als ik niet aan die onzin doe lijkt mij?
Maar volgens mij paspoort heet ik al jaren Dorianne

Oh sorry ik dacht dat dorianne een jongensnaam was. Geen idee hoe ik daarbij kom. Hoewel je er mss niet aan hyves doet, je hebt er wel een account ;). En 11 vrienden. Daar stond je leeftijd op dus vandaar dat ik het wist.
Mee
Mee aug 6 '07
Nee, ik meen wat ik zeg. Ik hou van mensen! En de reaktie met de bijbehorende emotie, is in mijn ogen helemaal oke!!
Is toch heel eerlijk en oprecht!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 6 '07
 Origineel bericht van: IkBen

Het bewijs dat je wenst zal je krijgen.

Ik dacht dat je zei niet te weten wat ik bewezen wilde zien? :S
Heb je dan toch gelezen inmiddels of het licht gezien, goede vriend?

Geen van beide. Maar dat is ook niet nodig beste vriend. Het bewijs ga je nog steeds ontvangen. Ik zou eens goed om je heenkijken de aankomende dagen (en vergeet je dromen niet ;)).

Het moge duidelijk zijn dat jij totaal niet wenst te communiceren op Merudi, want zodra iemand dat probeert reageer je met one-liners en zeg je dat je wordt uitgedaagd. Ik heb bewezen een vent te zijn, nu jij nog.

Je hebt niets bewezen Nims, maar een verhaaltje verteld.

Nee hoor, ik heb exact vertelt waarom het forum offline was, en dat was waarom je vroeg. Het bewijs is vastgelegd, want ook jouw vraag daarnaar staat er netjes bij.

en heb ook geen open eindjes, dat jij dat beweert

Heb je de hele lijst met vragen niet gezien waarin alle open eindjes netjes zijn opgesomd?

Ik ga ze niet nogmaals herhalen, want dat ben je me niet waard. Dat is een opsomming van al je open eindjes van alleen maar de afgelopen paar dagen. Als je dat gaat ontkennen kun je maar beter naar de opticien gaan om je ogen na te laten kijken.

Volgens mij, maar ik zal dat wel verkeerd zien, ben jij vooral degene die een rookgordijn opwerpt alleen werkt dat bij mij niet en het is te merken dat je dat niet leuk vindt want je valt mij aan, keer op keer.

Waarom verwijt je mij nu precies wat je zelf doet? Je valt me hier direct aan. Ik herhaal enkel wat je zegt en reageer daar inhoudelijk op. Het zijn echt allemaal jouw eigen quotes. Hoe kan ik nou jouw woorden verdraaien, als jij ze toch echt zelf zegt?

En het is niet waar dat ik het niet leuk vind, of wel leuk vindt. Je kent me niet en hebt echt geen idee hoe ik in elkaar zit. Je bent echt aan het zoeken naar een opening bij me ikben. Ik zal je een tipje geven: Zoek naar een plek waar de zon niet schijnt ;).

Je verzint je beschuldigingen en dan ook nog posten van mij veranderen of weghalen als ik jouw handelwijze aan de kaak stel.

En hier beschuldig je me weer. Kortom, je verzint nu wel degelijk beschuldigingen naar mij toe Ikben. Als je denkt mij in een kwaad daglicht te kunnen stellen moet je jezelf niet zo verlagen. Het siert je niet en raakt me niet. Ik heb geen posts van je weggehaald of aangepast. Je zit dat echt te verzinnen hier.

Kortom: Als je mij maar aan de kaak kunt stellen, nou doe je best hoor (aangezien je je toch niet laat verleiden als iemand zegt dat je het moet doen).

Nims, je meet gewoon met 2 maten. Dat mag van mij maar roep dan niet dat je eerlijk bent.

Nee hoor ikben, dat kun je me niet verwijten en daar is op merudi ook geen bewijs van te vinden. Je bent gewoon aan het zoeken. Ik ben heel erg eerlijk. En ik meet zeker niet met 2 maten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 6 '07
Ik heb geen problemen met Nims .. Nims heeft problemen met mij.

Doe niet zo mal gekkie :).
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 6 '07
 Origineel bericht van: Mee
Nee, ik meen wat ik zeg. Ik hou van mensen! En de reaktie met de bijbehorende emotie, is in mijn ogen helemaal oke!!
Is toch heel eerlijk en oprecht!

Jazeker :D. Ik wilde het alleen controleren voordat ik het verkeerd opvatte. En je hebt gelijk, de reacties hier zijn menselijk. Toch wel grappig om te zien hoe iemand zijn verhaal moet volhouden "geen mens te zijn" en zich iedere keer weer laat "verlagen" tot menselijke handelingen.

Wat vind jij als onbevooroordeelde partij, er eigenlijk van, Mee?
Mee
Mee aug 6 '07
Lieve NiMS, jij vraagt mij om onbevoordeelt, te oordelen. Of althans mijn persoonlijke mening.

Ik heb geen oordeel, alleen mijn kijk, mijn analyse op dit verhaal en de mensen die daarin mee spelen.

Ik zal er over nadenken of ik die zal geven.
No1knows
No1knows aug 6 '07
Hier is in ieder geval Dorianne een meisjesnaam, En het kan misschien goed op hyves staan, maar dan nog heb ik dat niet gedaan en al helemaal niet zelf, want anders zou ik wel weten hoe ik op dat profiel moet komen lijkt mij in ieder geval.. maar misschien dat je bij dat profiel eens doorkan geven?

Dorianne
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 6 '07
Ja hoor dat is geen probleem. Je kan gewoon in hyves op je voornaam en je achternaam zoeken, dan zul je jezelf vinden. Ik weet niet wie die aangemaakt heeft. Ik weet namelijk niet of je dat hier zo op het forum wilt hebben.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 6 '07
 Origineel bericht van: Mee

Ik zal er over nadenken of ik die zal geven.

Mag ook via PM als je dat liever wilt hoor. Ik ben gewoon op zoek naar een wat je ervan vindt :).
Mee
Mee aug 6 '07
Ik weet dat je mijn visie op deze discussie wilt hebben. Maar zoals ik al zei, ik denk er over na.
Iedere reactie geeft actie. Iedere actie geeft reactie!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 6 '07
Klopt helemaal. Ik wacht geduldig af ;).
Mee
Mee aug 6 '07
Geduld is een schone zaak, heb ik ooit eens geleerd.
IkBen
IkBen aug 6 '07
Nims, als jij jouw verhalen kenmerkt als bewijs, wat je keer op keer doet zonder daadwerkelijk en feitelijk en onweerlegbaar bewijs te overleggen, vertel je een verhaaltje dat mensen geloven of niet geloven, dat is aan hen.

Je doet niet anders dan ik doe met dì¡t verschil dat ik vanaf het allereerste begin al heb gezegd dat een forum niet de plek is waar ook maar enig bewijs kan worden overlegd. Steeds harder roepen dat dat wél zo is maakt wat jij roept niet meer waar dan wat ik roep. Wat dat betreft ben ik niets minder hardnekkig als jij bent en dat je mij niet gelooft vind ik verder prima. Dat is aan jou en aan anderen. Ik geloof jou niet.

Je overige verwijtende opmerkingen leg ik naast me neer. Het lijkt mij dat je ego je daarbij parten speelt.

Voor iedereen, ik heb overigens verder nog geen bewijs gezien.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 6 '07
Ik heb nergens gezegd dat mijn "verhalen" bewijs zijn. Ook dit keer leg je me weer woorden in de mond. Ik doe wel degelijk anders dan dat jij doet, namelijk ingaan op wat jij zegt. Communicatie heet dat.

Dat je de verwijtende opmerkingen naast je neerlegt verbaasd me niets. Tenslotte wordt je hierin iedere keer weer geconfronteerd met jezelf, en het is allang duidelijk dat je nog lang niet klaar voor bent om aan jezelf te werken. Mijn ego staat hier volledig buiten, dus houdt eens op met te denken dat je me kent.

En dat bewijs, wees gerust dat ga je krijgen. En zal niet via dit forum gaan, maar gewoon bij jou zodat je er niet omheen meer kunt. Heb gewoon geduld.
IkBen
IkBen aug 6 '07
Het mag hier van mij.
Laat me maar afgaan voor het volledige forum.
Want ik vrees dat we anders weer een wellis nietis discussie krijgen over geleverd bewijs (wat jij zult gaan roepen) en niet geleverd bewijs (wat ik ga roepen.)
Dat wil ik graag voorkomen.

Sabel me maar neer, ondermijn me maar, zeg me voor gek, laat mij maar afgaan. Toon hier maar een en andermaal dat het allemaal zo is als je zegt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 6 '07
Ook prima, wat jij wilt. Vertel me welk bewijs je wenst hier op het forum, en je zal het krijgen hier op het forum. Anders ga je weer zeggen dat je het niet accepteerd en weet ik veel wat. Dat wil ik dus voorkomen.

En het is mij er niet om te doen om je te laten afgaan, waarmee je dus weer woorden in mijn mond legt. Erg jammer weer.

Ook wil ik je niet neer sabelen, voor gek zetten of ondermijnen. Je legt nogmaals weer woorden in mijn mond. Heb je niet door dat jij degene bent die mij hier belachelijk probeert te maken? Niet dat het mij enigzins zorgen baart, want ik loop hier niet voor mezelf weg.

De volgende keer als je weer beweerd dat ik iets zeg, quote het dan, ik word een beetje moe van het feit dat je alsmaar woorden in mijn mond aan het leggen bent, en ik dit weer steeds moet corrigeren.
Thomas A
Thomas A aug 6 '07
Hey Ard

Met jou deelname aan dit forum, verscheen er gelijk een goed te voelen iritatiegeest, die tot nog toe vrijwel iedereen hier letterlijk ervaart, behalve jij.
Het is een aantal deelnemers duidelijk, dat jij er weinig mee hebt om op gevoelsniveau te communiceren en er genoegen in schept om vanuit een ego oppomp houding een figuur neer te zetten die er alles aan doet zijn waas (van mystiek) te creëren en vervolgens deze met handen en voeten in stand te trachten te houden.
Aftasten, ontwijken, kat & muis gedrag, niet meer te volgen " en onderbouwde - logica, helemaal geen antwoord als het je te lastig wordt, denigrerende opmerkingen of cynische opmerkingen; alles gooi je in de ring om jouw mistige deelname (en gekwetste ziel) gestalte te blijven geven en alles verpakt in een houding van “ikben slimmer”!!!!..
Frappante bijkomstigheid is in deze, dat jouw blinde vlek je ook niet in staat stelt, inzicht te krijgen in wat hier nu op dit forum rondom jou plaatsvindt. Logisch ook dat dit je heel lastig te verduiden is.

Dat je een krachtige, doorzettende en gevoelige en ook wijze mens bent is ons hier nu wel duidelijk, maar het wordt voor iedereen wel een heel stuk leefbaarder, wanneer jij je harts aangelegenheden eens gaat onderzoeken en het aangaat met jouw getransformeerde boosheid zul je op een dag merken dat er wel degelijk weer plaats in je hart komt voor liefde en sereniteit; je blinde vlek zal verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dan heb je het niet meer nodig jezelf op een voetstuk te plaatsen en te verhullen met mystiek en parapsychologische kwaliteiten; sterker nog; je intuïtie zal alleen maar toenemen. Als je op een leeftijd bent zoals jij, zal het niet eenvoudig zijn om je haat en woede over wat er destijds allemaal fout is gegaan nog te herkennen. En toch raad ik je aan om dit pad te gaan volgen, zodat je toch op hartsniveau met anderen in contact kunt staan!!!..

Het lijden is niet het lijden zelf, maar het onbegrip door wat het op ons pad kwam!!!..

Thomas
Ayasha
Ayasha aug 6 '07
mooie woorden Thomas...Zeer mooie woorden.
flicka
flicka aug 6 '07
ik wil me eingelijk niet in de discussie voegen maar kan het niet laten om er iets over te zeggen.
is een forum niet om je ervaringen te delen, om je mening te geven of je het er nu mee eens bent of niet dat maakt niks uit.
als ik me aansluit bij een forum doe ik dat omdat ik iets heb met het onderwerp waar het over gaat. vind ik een forum waar ik niks mee heb sluit ik me daar ook niet bij aan.
dus als je niks met het paranormale of spirituele hebt waarom zou je dan je aansluiten bij zo,n forum ik ben iemand die graag verhalen hoort en leest ook van verschillende culturen dit wil niet zeggen dat ik het allemaal geloof maar ik sta wel open voor hun verhalen. dus ga ik er niet glashard tegenin.
dus laat iedereen in zijn waarde zou ik zeggen.
en qua bewijzen van het paranormale zijn er genoeg
daar hoef je niet eens zo hard je best voor te doen.
dit is mijn mening
veel liefs
flicka
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies