Goed zoals jij wilt ikben. Het bewijs dat je wenst zal je krijgen.
Ik dacht dat je zei niet te weten wat ik bewezen wilde zien?
Heb je dan toch gelezen inmiddels of het licht gezien, goede vriend?
In de tussentijd kan je gewoon antwoorden op de open eindjes in je verhaal en het rookgordijn dat je om jezelf denkt te kunnen opwerpen.
Het moge duidelijk zijn dat jij totaal niet wenst te communiceren op Merudi, want zodra iemand dat probeert reageer je met one-liners en zeg je dat je wordt uitgedaagd. Ik heb bewezen een vent te zijn, nu jij nog.
Je hebt niets bewezen Nims, maar een verhaaltje verteld.
Ik rook al jaren niet meer en heb ook geen open eindjes, dat jij dat beweert (en andere dingen suggereert) maakt het niet waar hoor.
Volgens mij, maar ik zal dat wel verkeerd zien, ben jij vooral degene die een rookgordijn opwerpt alleen werkt dat bij mij niet en het is te merken dat je dat niet leuk vindt want je valt mij aan, keer op keer. Je verzint je beschuldigingen, sluit mijn PB's af, roept dat je dingen kunt bewijzen maar doet het niet (ik heb niet beweerd dat ik iets zou bewijzen hier, laat ik mij ook niet toe verleiden ook al daag je me nog zo uit) en dan ook nog posten van mij veranderen of weghalen als ik jouw handelwijze aan de kaak stel.
Nims, je meet gewoon met 2 maten. Dat mag van mij maar roep dan niet dat je eerlijk bent.