Loading...
nl

Wie is IkBen

IkBen
IkBen aug 5 '07
 Origineel bericht van: No1knows

Ik heb het inderdaad bedoelt als dat je als enige je eigen problemen alleen maar kan oplossen, je bent er zelf verantwoordelijk voor.
En die wijsheid komt niet helemaal van mezelf maar van mijn vader en moeder.

Eigenlijk mag je je dan wel gelukkig prijzen met zo'n vader de moeder, Dorianne (las ik). Zuinig op zijn en goed naar luisteren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 5 '07
Goed zoals jij wilt ikben. Het bewijs dat je wenst zal je krijgen.

In de tussentijd kan je gewoon antwoorden op de open eindjes in je verhaal en het rookgordijn dat je om jezelf denkt te kunnen opwerpen.

Het moge duidelijk zijn dat jij totaal niet wenst te communiceren op Merudi, want zodra iemand dat probeert reageer je met one-liners en zeg je dat je wordt uitgedaagd. Ik heb bewezen een vent te zijn, nu jij nog.
No1knows
No1knows aug 5 '07
@Ikben: Ik zeg tegen u toch ook niet allemaal van die dingen waar ik niks over weet? Ik zeg tegen u toch ook niet zomaar uit het wilde weg wat. u zou daar misschien eerst naar moeten informeren eerst of ik er nog zuinig op kan zijn en of er naar luisteren wel zin heeft.
IkBen
IkBen aug 5 '07
 Origineel bericht van: NiMS

Goed zoals jij wilt ikben. Het bewijs dat je wenst zal je krijgen.

Ik dacht dat je zei niet te weten wat ik bewezen wilde zien? :S
Heb je dan toch gelezen inmiddels of het licht gezien, goede vriend?

In de tussentijd kan je gewoon antwoorden op de open eindjes in je verhaal en het rookgordijn dat je om jezelf denkt te kunnen opwerpen.

Het moge duidelijk zijn dat jij totaal niet wenst te communiceren op Merudi, want zodra iemand dat probeert reageer je met one-liners en zeg je dat je wordt uitgedaagd. Ik heb bewezen een vent te zijn, nu jij nog.

Je hebt niets bewezen Nims, maar een verhaaltje verteld.
Ik rook al jaren niet meer en heb ook geen open eindjes, dat jij dat beweert (en andere dingen suggereert) maakt het niet waar hoor.

Volgens mij, maar ik zal dat wel verkeerd zien, ben jij vooral degene die een rookgordijn opwerpt alleen werkt dat bij mij niet en het is te merken dat je dat niet leuk vindt want je valt mij aan, keer op keer. Je verzint je beschuldigingen, sluit mijn PB's af, roept dat je dingen kunt bewijzen maar doet het niet (ik heb niet beweerd dat ik iets zou bewijzen hier, laat ik mij ook niet toe verleiden ook al daag je me nog zo uit) en dan ook nog posten van mij veranderen of weghalen als ik jouw handelwijze aan de kaak stel.

Nims, je meet gewoon met 2 maten. Dat mag van mij maar roep dan niet dat je eerlijk bent.
Ayasha
Ayasha aug 5 '07
Als jij god bent Ikben, en ja nu ga ik persoonlijk worden, dan vraag ik me af waarom het niet eerder fout gelopen is met de wereld.
Sheva
Sheva aug 5 '07
Ikben vind jij het niet raar dat jij de enige persoon bent die problemen heeft met Nims???
Ga daar maar eens over nadenken...
IkBen
IkBen aug 5 '07

@Ikben: Ik zeg tegen u toch ook niet allemaal van die dingen waar ik niks over weet? Ik zeg tegen u toch ook niet zomaar uit het wilde weg wat. u zou daar misschien eerst naar moeten informeren eerst of ik er nog zuinig op kan zijn en of er naar luisteren wel zin heeft.

Luisteren naar ouders heeft altijd zin .. maar ik proef er een ondertoon bij. Zijn ze er niet meer Dorianne?

Zo dat inderdaad zo is is dat tragisch maar dan nog zeg ik dat ze je wijsheid mee hebben gegeven waar je trots op mag zijn.

IkBen
IkBen aug 5 '07
Ik heb geen problemen met Nims .. Nims heeft problemen met mij.
Sheva
Sheva aug 5 '07
Daar wil ik nog aan toevoegen dat er heel veel mensen problemen hebben met jou, hoe jij je hier op dit Forum gedraagt!

De aanval is niet de beste verdediging,het gaat om licht en liefde en begrip voor elkaar.
No1knows
No1knows aug 5 '07
ja ze zijn dood ja, maar doet er dat verder wat toe?
en ja ik mag er trots op zijn, en dat doe ik wel als ik daar zin in heb. nu niet en al helemaal niet als u of iemand anders zegt dat ik dat moet.
Ayasha
Ayasha aug 5 '07
No1knows, ik geloof da tik je nick beter en beter ga begrijpen...

Ikben; Nims heeft geen probleem met jou, maar met je manier van reageren, net als ongeveer 90% van het forum.
IkBen
IkBen aug 5 '07
En eerlijkheid Sheva, vooral eerlijkheid. Ook en misschien wel juist als die confronterend is omdat die daar dan misschien wel het hardst nodig is.

Liefde, licht en begrip voor elkaar kunnen niet functioneren zonder eerlijkheid.
No1knows
No1knows aug 5 '07
Mijn nick is ook niet voor niks zo kath ;)
IkBen
IkBen aug 5 '07

Ja ze zijn dood ja, maar doet er dat verder wat toe?
en ja ik mag er trots op zijn, en dat doe ik wel als ik daar zin in heb. nu niet en al helemaal niet als u of iemand anders zegt dat ik dat moet.

Gelijk heb je.
Mijn oprechte en innige deelneming.
IkBen
IkBen aug 5 '07
 Origineel bericht van: kath

Ikben; Nims heeft geen probleem met jou, maar met je manier van reageren, net als ongeveer 90% van het forum.

Na jouw taalgebruik op mijn messenger van gisteren die mij ertoe gebracht heeft je acuut daaruit te verwijderen, zal ik je negeren tot je je excuses hebt aangeboden.
Ayasha
Ayasha aug 5 '07
Mijn taalgebruik op msn doet er hier 1 niet toe, was 2. volkomen terecht en 3. je bent niet goed in negeren.

Dat excuus, je mag wachten tot je een ons weegt. Ik heb niks om me voor te excuseren. Moet ik het hier nog eens herhalen of weet je zo ook wel dat ik het meende? Je gedraagt je nl weer precies hetzelfde.
Sheva
Sheva aug 5 '07
Dat zijn jouw woorden kath is op dit forum nooit grof geweest...
Kan het mij niet voorstellen...
Mee
Mee aug 5 '07
He he, ik had eindelijk de hoop al opgegeven. Maar op dit forum zitten toch echte mensen van vlees en bloed. Vol met emoties, boosheid, blijdschap, cynisme, sarcastisch, liefdevol, begripvol, in levend en niet in levend,oordelend, veroordelend en al die andere emoties, die de mens zo echt maakt.

Liefde en licht, ja, tuurlijk, maar de rest dan, die komt nu boven drijven, en ik moet eerlijk zeggen ik geniet ervan! Nu zie je en hoor je pas, de echte mensen spreken. En dat bedoel ik de aller positiefste zin van het woord.
Sheva
Sheva aug 5 '07
heeft er dan ooit iemand gezegd dat wij geen mensen zijn???
Mee
Mee aug 5 '07
Hop en weer iemand die reageert met emotie, dat bedoel ik nu. Heerlijk ik ben gek op mensen.Vooral de echte.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske