Dus zeg maar wat je wilt, en ik bewijs het je.
Als je dat niet weet, heb je niet goed gelezen.
Goh, ben je bang dat ik het je bewijs zeker dat je direct in de vedediging schiet en gaat ontkennen. Ik heb goed gelezen en je zegt dat het niet kan via het forum. Dus zeg dan maar hoe het wel kan, want ik heb ook goed genoeg gelezen dat jij dit nog nergens hebt verteld. Lees je eigen berichten maar eens terug, en je zal het nergens vinden. Daarentegen is een kort antwoord ook net zo makkelijk, en krijg je direct het bewijs waar je om vraagt. Die kans zal jij toch ook niet laten liggen ofwel?
Dat laat je het, mij goed.
Ik word er niet warm of koud van.
Als het je toch niets uitmaakt, waarom vraag je dan steeds om bewijs? Lees de vorige post maar even, ik tel daar ongeveer 4x "Bewijs het maar". Voor iemand die het koud laat, val je dan wel erg vaak in herhaling.
Kortom, ik heb je wens gehoord om het te bewijzen, dus zal ik dat ook gewoon doen. Laat me weten hoe.
En verder beste Nims, laat ik me door jou nog altijd niet uitdagen, welke termen je ook gebruikt om dat te proberen, zoals onderstaande.
Interessant, een uitdaging die voor onze machtige vriend te groot blijkt te zijn. Grappig hoe je door je eigen woorden vindt dat je uitgedaagd wordt. Tenslotte zijn het niets anders dan herhalingen van jouw zinnen. Als je vind dat je uitgedaagd word, dan heb je een keer goed in de spiegel gekeken.
Goh Ard, valt me vies tegen hoeveel zaken je onbeantwoord laat. Bewijs dus nu maar eens dat je (zoals je zelf beweerd) niet overal omheen draait. Ik ben benieuwd naar je antwoorden.
Oww .. en wellicht is het dan ook niet verkeerd om de wì¡ì¡rheid te vertellen over het waarom van het offline zijn van de site gisteren. Dì¡n zou je een vent zijn.
[/quote]
Volgens mij heb je moeite met lezen want ik heb er zelfs een topic over geopend. Doe niet alsof jij er iets mee te maken hebt, want dat is in het geheel niet zo.
Gisteren heb ik de server herstart, aangezien de logfiles voor goedzo.com niet goed liepen. Nu heb ik er nog een bugje inzitten na de upgrade van mysql naar de nieuwste versie, waardoor de database server niet automatisch opkomt na een reboot (dit heb ik nu wel gecorrigeerd). Ik heb na de reboot echter het forum niet gecontroleerd, waardoor de database server dus offline was, en het forum het niet deed. Vanwege het mooie weer was ik direct lekker naar buiten gegaan, en was pas rond 0:30 weer thuis. (Ik heb voldoende getuigen die dit kunnen beamen
). Toen zag ik dat het forum offline was, en dacht shit, de database server is niet gestart. Was ik dus vergeten. Ik heb die meteen gestart en alles deed het weer.
Goed, bij deze dus bewezen dat ik wel een man ben. Misschien is het dan nu eens tijd voor jou om eens te bewijzen dat jij er ook eentje bent. Nogmaals alle open eindjes die je hebt rondgestrooid:
Jij zou in de spiegel moeten kijken Nims, het schreeuwen dat je mij in de schoenen probeert te schuiven doe je voornamelijk zelf. Veel verf zonder wol.
Ik wacht je bewijzen af.
Nee hoor Ard, het schreeuwen doe ik in het geheel niet. Zolang jij niet verteld wat voor bewijs je wilt, ga je dus ook niet krijgen. Dus zeg maar wat je wilt, en ik bewijs het je.
------
En nogmaals weer alles waarop niet hebt gereageerd. Het is zeker te moeilijk voor je om hier een goed antwoord op te verzinnen zeker.
zijn op natuurlijke wijze ontstaan en al mijn andere kinderen op bovennatuurlijke.
Hoe heb je dit gedaan? En wat vinden de ouders van die kinderen, en die kinderen zelf er dan van?
Nogmaals, kom maar op dan. En bedenk daarbij dat verhalen, woorden dus, geen bewijs zijn maar slechts kunnen dienen als argument om te proberen anderen te overtuigen.
Vertel maar wat voor bewijs je dan wilt hebben. Je kan het zo krijgen als je het hebben wilt, dus voor mij geen enkel probleem.
Klopt dat je dat doet, maar je biedt geen alternatieven, en ook geen feitelijke onderbouwing van je bestrijding. Daarmee blijf je dus een luchtkasteel oppompen.
Ik ben het niet eens met je bewering dat ik geen onderbouwing heb maar ik kan mij wel voorstellen dat jij vindt dat ik die niet heb.
Prima, weerleg het maar. Voorlopig heb je nog geen enkele onderbouwing gegeven, dus kom maar op met je onderbouwing dan.
Zal ik anders eens in jouw dromen verschijnen?
Graag. Alhoewel :s. Maar ja, doe maar.
Ok prima! Wees je dan wel een echte kerel door het te melden als het daadwerkelijk gebeurd is? Of ga je het dan doodzwijgen?
Die blijkt voor jou en velen (nog) nergens uit en dat blijft zo tot ik op de volle 100% ben.
Volle 100% van wat? Waarom heb je excuses gevonden waarom je niet kan waarmaken wat je beweert te kunnen?
Tot die tijd zul je rustig moeten afwachten. Daarna zul je worden overspoeld met het bewijs waarom je steeds vraagt en zult dan dus op je wenken worden bediend.
Ik geloof er niets van. Geef maar een datum waneer je op de volle 100% bent dan.
Tot die tijd zul je het met mijn woorden moeten doen, net als ik dat met de jouwe zal moeten.
Nee hoor, ik ga het wel degelijk aan je bewijzen. Dat is niet eens zo moeilijk, dus zeg gewoon welk bewijs je wilt.
-------
En tot slot, waarom heb je hier geen antwoord op gegeven?
De essentie van spiritualiteit is eigenlijk heel down to earth, namelijk zì³ te leven dat je daarmee andere levende wezens niet tekort doet in het besef dat wat je aan anderen doet dat je dat ook aan jezelf doet.
Inderdaad, maar defenieer eens levende wezens als je wilt. Is de aarde in jouw ogen ook een levend wezen? Is de zon een levend wezen? Kortom, wat versta jij hieronder?
Het welzijn van anderen staat in direct verband met het welzijn van jezelf en de mensheid.
Niet zo nauwdenkend
ons welzijn is ook belangrijk voor een hoop andere wezens die niet onder de mensheid zouden vallen. Je weet zelf ook het bestaan van aliens af, dus vergeet niet waar we nu precies mee bezig zijn
Ik heb voorts geroepen dat gidsen, entiteiten en andere verschijningen die men meent te hebben waargenomen niet bestaan. Ik trek dat niet in want dat is zo.
Dat heb je heel vaak geroepen, maar dat maakt het niet waar. Ik val in herhaling, dus dat laten we achterwege. Je gedrag heb je zelf goed geanalyseerd, maar blijkbaar niet verklaard.
Waarom moet je het roepen als men hier je niet geloofd? Als je maar hard genoeg schreeuwt dan overstemt jouw verhaal wel ieder ander verhaal? Waarom vind je dat nou zo nodig?
Ik weet dat ik daarmee mensen rechtstreeks aanspreek en misschien wel tref. Ik weet ook dat mensen daardoor het gevoel krijgen dat ik ze voor leugenaar neerzet, paragnosten wellicht of mediums en anderen, maar dat is nergens gebeurd en dat doe ik ook niet. Die conclusie heeft men zelf getrokken.
Hoezo? Die conlusie trek je nu zelf hierboven. Verwijt niet de anderen wat je zelf ook al bedacht hebt. Daarbij ben je een woordkunstenaar waarbij je gewoon zegt dat iemand niet de waarheid spreekt. Dat is het zelfde zeggen als dat iemand een leugenaar is, echter spreek je het niet uit. Hier noemen we dat gewoon een politiek spelletje, of kontendraaierij.
De meeste politicie die ik ken hebben op dat soort moment iets te verbergen. Heb jij een dubbele agenda Ard?
Ik ben er zélfs van overtuigd dat mensen die zeggen 'dingen' te hebben gezien, of stemmen te hebben gehoord, dat ook daadwerkelijk hebben gedaan. Wat ik echter een en andermaal zeg is dat de uitleg die daaraan (tegenwoordig) gegeven wordt, denk aan gidsen, entiteiten, verschijningen, geesten of wat ook, niet kan.
Dat zeg je wel, maar je onderbouwt het nogmaals niet. Het kan wel en is niet eens zo moeilijk om met een entiteit in contact te komen.
Sterker nog, misschien wel door site's als Merudi, die ook hun goede kanten hebben, kiezen mensen steeds eerder voor een ver van de realiteit staande verklaring en dat is volkomen ten onrechte.
En dat baseer je waar precies op? Welke realiteit verkies jij?
Daar ageer ik tegen. Niet omdat men van mij niet zou mogen fantaseren en dromen, vooral wel doen. Niet omdat men van mij niet in gidsen en noem maar op zou mogen geloven, natuurlijk wel, als men zich daar prettig bij voelt. Maar omdat men eventuele problemen die men heeft er vaak niet mee aanpakt en dus niet mee oplost, ook al lijkt dat soms van wel.
Vraag eens de mensen die hier zijn of bepaalde problemen opgelost voor ze zijn. Hoe kan jij nou alle mensen over 1 kam scheren? Ik weet als geen andere iedere dag weer, wat Merudi met mensen doet en heeft gedaan. Iedere dag weer, komen er minimaal 300 mensen op deze site. Daarbij klikken ze minimaal 15 pagina's aan.
Je geeft duidelijk jouw intentie hierboven door te ageren tegen sites die de problemen van mensen niet oplossen. Daarmee zeg je dus, dat je eigenlijk de problemen van andere mensen wilt oplossen, anders zou je er niet tegen ageren. Vertel mij dan eens welke problemen jij bij mensen opgelost hebt? Of hoe je denkt de problemen op te lossen?
Als men zichzelf niet bij de les houdt en met twee benen op de grond dan zweeft men en verliest men het kontakt met de werkelijkheid.
En dat is helemaal waar. Toch moet jij eens goed kijken naar de grond waarop je loopt. Was je nog niet opgevallen, dat die grond al lang niet meer dezelfde was?