Loading...
nl

helse nacht

flicka
flicka jul 31 '07
ik heb vannacht voor mijn gevoel echt een helse nacht gehad
nog nooit eerder meegemaakt.
het was 1 uur en ik ging naar bed, mijn vriend heeft deze week nacht dienst dus moest ik alleen slapen.
ik lag misschien net tien minuten en het werd heel druk bij mij
op mijn kamer ik deed mijn ogen open en waar ik ook keek ik zag overal witte schimmem die bewogen, (ze hadden geen menselijke vorm)en er was een donkere schim. ik terwijl ik me er normaal gesproken goed van afkan sluiten ( dit keer niet) werd behoorlijk angstig en vroeg vriendelijk of ze weg wouden gaan dit deden ze niet toen werd ik boos en beveelde dat ze weg moesten gaan. dit deden ze naar mijn mening ook niet en ben ze toen maar gaan negeren en vroeg om bescherming.dit alles is heel raar als mijn vriend gewoon thuis is gebeurt dit niet .
alleen als ik alleen ben heeft iemand tips hoe ik me hier van afsluiten? en of wat het kan zijn ik heb ook al gedacht dat het misschien negatieve energie is die ik die dag heb opgedaan en me vergeten ben te ontladen.
wat voelen jullie erbij als je dit zo leest?
ik weet wel dat mijn lichaam bijna beefde van angst maar mijn gedachte sloten daar niet bij aan
hoop dat ik wat hoor
veel liefs flicka
Delen:
linkie
linkie jul 31 '07
beste flicka,
ik herken je situatie heel goed. Als ik alleen moet slapen omdat mijn ventje er een avond niet is, ben ik ook meer gevoelig voor
spiritualiteit. Ik voel doorgaans aanwezigheid en zie ze niet, maar kan me voorstellen dat dit eigenlijk op hetzelfde neerkomt. Ze zijn er immers....

Je zegt dat je lichaam bang was, maar je geest niet. Dat herken ik ookwel, alleen ga ik zweten ipv beven...
Wanneer ik merk aan mijn lichaam dat het bang is, probeer ik twee dingen:
1. Ik vraag aan degene die mij bezoeken op dat moment ff geduld met me te hebben. Ik zeg simpelweg dat ik erg moet wennen aan de situatie op dat moment. Vaak krijg ik dat een reactie van: het is wel goed of ik ben hier niet om je bang te maken. OP dat moment probeer ik dan mijn eigen ik te laten doen wat ik op dat moment kan.
Ookal ben ik nog niet echt in staat met ze te communiceren, ik wen op deze manier wel aan hun aanwezigheid.
2. Wanneer ik (mijn lichaam zeg maar) toch niet rustig wordt, probeer ik mijn geest en lichaam op een lijn te krijgen. Dat gaat bij mij tamelijk vlug als ik inzie dat mijn lichaam het echt niet leuk vind.
Dat zeg ik tegen mijn bezoek dat ik niet hun bezoek die keer niet aangenaam vind, dat ze me toch bang maken en of ze weg willen gaan. Meestal gaan ze dan direct.
Wanneer ze dit niet doen, maak ik een pyramide van licht. deze beschermd je. Deze maak ik zo groot dat iig van slaapkamer binnen de pyramide ligt en zo ga ik slapen.
flicka
flicka jul 31 '07
het was gewoon echt erg voor mijn gevoel dan,
en heb mezelf voorgesteld dat ik een gloeilamp ben en dat niemand daarin kan komen. normaal gesproken werkt het maar dit keer niet. omdat ik toen ik me dat voorstelde ook een hand op mijn hoofd voelde en het net was alsof er iemand naast me ging liggen en ik moest ook nog een keer uit mijn bed omdat ik uit angst moet plassen eenmaal bij het toilet aangekomen was daar een spin , niet erg zie ik wel vaker maar toen ik weer naar mijn slaapkamer ging zat er ook 1 in de deuropening.
weet niet of dat er iets mee te maken had, zo voelde het wel
admin
admin jul 31 '07
Waarschijnlijk heb je hier niets aan, maar ik was op zoek naar leuke info over spinnen voor je en vond dit.

Spin...
jij die webben van verrukking weeft,
weef me een wereld vol vrede.
Jij die in je web schepping draagt,
die wacht tot je haar bestaansrecht geeft.



Spin weefde het web waarin de mensen voor de eerste keer het alfabet zagen. De letters maakten deel uit van de hoeken van haar web.

Hert vroeg Spin wat ze aan het weven was en waarom alle lijnen op symbolen leken. Spin antwoordde: 'Wel, Hert, het is tijd dat de Kinderen van de Aarden leren hoe ze aantekening moeten houden van hun voortgang tijdens hun Pad op Aarde.' Hert zei tegen Spin: 'Maar ze hebben al afbeeldingen die in symbolen de verhalen van hun ervaringen vertellen.' 'Ja,' zei Spin, 'maar de Kinderen van de Aarde worden complexer, en hun toekomstige generaties zullen meer willen weten. De mensen van de toekomst zullen zich niet meer herinneren hoe ze de rotstekeningen moeten lezen.'

Zo weefde Spin het eerste rudimentaire alfabet. Eerder al had ze de droom van de wereld geweven, die werkelijkheid was geworden. Haar droom van de stoffelijke wereld was miljoenen jaren geleden in vervulling gegaan.

Het lichaam van Spin heeft ongeveer de vorm van het cijfer acht. Het bestaat uit twee gedeelten, die bij het middel met elkaar zijn verbonden, en uit acht poten. Spin is het symbool voor de oneindige mogelijkheden van schepping. Haar acht poten stellen de vier winden van verandering voor en de vier richtingen op het Medicijnwiel.

Spin weeft het web van het lot voor degenen die in haar web gevangen raken en haar maaltijd vormen. Zo gaat het ook met mensen die in het web van illusie gevangen raken in de stoffelijke wereld en nooit voorbij de horizon doordringen in de andere dimensies.

Het web van het lot stelt ook een levenswiel voor dat geen alternatieven of oplossingen inhoudt. Het is iets typisch menselijks om gevangen te raken in de tegenstelling van geluk en ongeluk. En dat terwijl we op elk moment verandering kunnen aanbrengen in onze omstandigheden. Als we niet snel genoeg besluiten om ons levenslot te veranderen, worden we aan het einde van ons leven misschien door onze angsten en beperkingen verteerd.

Spin is de vrouwelijke energie van de scheppende kracht die de prachtige ontwerpen van het leven weeft. Haar web vertoont honderden ingewikkelde patronen, die 's ochtends schitterend van de dauwdruppels.

Als Spin vandaag vanuit haar web in je kaarten is gevallen, heb je kans dat ze je aanspoort om te scheppen, te scheppen en nog eens te scheppen! Kijk uit naar nieuwe alternatieven om uit je huidige impassen te komen. Ze kan je ook waarschuwen dat je te dichte bij een verwarrende situatie in de buurt komt. Spin zou je kunnen vragen een dagboek bij te houden, waarin je je voortgang opschrijft en naleest. Als je dit doet, zul je niet vergeten hoe je een nieuwe of andere fase in je leven creëert.

Wanneer Spin ziet dat je zo betrokken raakt bij het weven van je levensplannen dat je de kansen en mogelijkheden aan de randen van je web niet meer ziet, brengt ze je een andersoortige boodschap. Spin trekt dat je aandacht om je te laten opmerken dat iets dat je geweven hebt, vrucht heeft afgeworpen. Gefeliciteerd! Spin was er net op tijd bij, anders had je de kansen en mogelijkheden aan de rand van je web of werkelijkheid niet opgemerkt.

De belangrijkste boodschap van Spin is dat je een oneindig wezen bent, dat je eeuwig de patronen zult weven van het leven en het in leven zijn. Verlies vooral de uitgestrektheid van het eeuwige plan niet uit het oog.
Thomas A
Thomas A jul 31 '07
wat een prachtig spinnen ver-haal en wat enorm dichtbij..........

8; getal van het leren beheersen en verantwoording dragen voor al wat stoffelijk is in dit aardse zijn.........

En Flicka zeg tegen de witte schimmen dat ze niets van je krijgen en hoeven te vragen. Leer jezelf beter afschermen, door o.a. jezelf te zeggen dat niemand tot je doordringt wanneer jij dat niet wilt. Bij een aura reading zijn er wellicht gaten waar te nemen. Deze zijn gemakkelijk te dichten door een aurareader. Heel goed mogelijk dat je gewoon te open staat.

Wel eens gedacht het aan te gaan met je angsten?

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 1 '07
Flicka, ik heb dit al aan veel anderen gemeld, zo ook deze keer. Je pyramide van licht is een goede plek om in dit soort momenten in te gaan. Meer info hierover kun je hier vinden:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php...=true#Post13790
flicka
flicka aug 1 '07
feileacan je verhaal daar herken ik me wel in en nu weet ik het zeker die spinnen waren een teken.

thomas je hebt gelijk gisteravond gingen mijn ogen open.
ik moet een hele grote les leren, (de negatieve entiteiten zijn er nog wel)de les dat het goed is om alleen te zijn en dat ik niet bang hoef te zijn. ( mijn grootste angst is om alleen te zijn en of alleen achter te blijven)
ik moest inzien dat ik alleen me ook prima kan redden en dat ik daar anderen niet voor nodig ben.
ik ben een individu die mezelf prima kan redden, en aanvulling heb van anderen (vrienden, familie en partner) dus nog simpeler gezegt mijn vrienden etc zijn een aanvulling op mijn leven ze zijn mijn leven niet. dat moet ik leren en ik zie het nu ook .
en die negatieve entiteiten zolang als ik bij mezelf blijf kunnen ze me niks doen ik hoef niet bang te zijn daar voeden ze zicht van, en geef ik ze een reden om terug te komen maar zolang ik bij mezelf blijf en niet bang ben en niet op ze reageer moeten ze vanzelf weggaan.
ik kan als ik dat wil iemand laten komen en die ze voor me weg haalt maar daar schiet ik niks mee op ik heb ze nodig om mijn les te leren. hoe dan ook werden ze weggehaald schiet ik er niks mee op omdat ik open ben heel erg open en wat er binnen komt heel zuiver is dus zou ik een week later met het zelfde probleem zitten.

julien ook dit heb ik wel bij mezelf gedaan alleen gebruik ik geen piramide maar een energie bol van licht en ik zit daar in
maar ik moet leren mijn gedachten onder controle te houden want zij kunnen die lezen maargoed ik weet nu wel waarom ze er zijn en had geen idee dat het zo positief kon zijn.

gisteravond heb ik zelfs nog lopen te huilen omdat het idee naar bed gaan me niet aanstond, ging daarom nog even naar mijn vriendin toe (woont naast me) en bij haar in huis gingen me ogen open en wist ik dat het een les moest zijn .
ik was de hele dag zenuwachtig en gespannen maar toen mijn oogjes open waren voelde ik al die spanning uit mijn lichaam gaan met recht een last die van mijn schouders afviel .
en toen ik eenmaal op bed lach ik voelde ze wel maar werd niet bang en bleef bij mezelf maar ze probeerden me wel uit, aan mijn oren kriebelen etc maar ze raakten me niet en bleef bij mezelf . ik weet dat het nog niet over is doordat ik me 1 nacht goed heb gehouden maar ze gaan vanzelf wel weg als ik er geen aandacht meer aan besteed en bij mezelf blijf
flicka
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 1 '07
Goedzo flicka, ik ben trots op je :).
flicka
flicka aug 1 '07
dank je ben zelf ook wel trots opmezelf hahah
linkie
linkie aug 3 '07
goed gedaan flicka!!!!
flicka
flicka aug 6 '07
hahah dank u we zijn nu ondertussen alweer wat nachten verder en het gaat steeds beter en beter duurt niet lang meer dan zijn ze me wel zat hahah.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 7 '07
Heel goed! Het gaat om de intenties die je hebt. Dat zal vanzelf werkelijkheid worden :).
flicka
flicka aug 7 '07
zo is dat nims en daar word ik met elke dag die voorbij gaat steeds meer en meer bewuster van
sabrina
sabrina aug 7 '07
he zus knap hoor ik zou gelijk Zoë gepakt hebben en het huis verlaten hahahah

xxx
flicka
flicka aug 7 '07
haha nee dat zou je juist niet moeten doen je laat je toch niet wegjagen uit je eigen huis.
en ik denk dat ze dan gewoon met je meeggaan tenminste dat idee heb ik dan wel.
dus zou je daar niks mee opschieten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 7 '07
Nou ze hoeven niet altijd met je mee te gaan. Sommige entiteiten hebben een binding met een bepaalde plaats, en niet met een bepaalde persoon. Eén van de oorzaken dat spookhuizen daadwerkelijk bestaan.
flicka
flicka aug 7 '07
ja dat klopt en ben ik met je eens maar als je nergens last van hebt gehad en je woont al wat jaren in hetzelfde huis en krijgt dan zo in een keer last van entiteiten dan denk ik dat het om een persoon gaan en dan lijkt me dat vluchten geen zin heeft.
maar wat betreft spookhuizen ja heb een paar films gezien van spookhuizen en ben wel een lang een spoohuis gereden maar dat is wel anders idd

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki