hallo iedereen
mijn naam is flicka maar vrienden noemen me angel
ik ben 25 jaar en heb een dochter
ik woon samen en heb sins een paar jaar geleden ook mijn ervaringen opgedaan waardoor ik er erg angstig van werd
sins kort na bezoek van een medium ben ik erachter gekomen dat ik zelf (en zij gebruikte het woord gaves niet maar talenten)
paranormale talenten heb ze vertelde me dat ik helderziend,heldervoelend, helderhorend en helderwetend ben en na vele uitleg viel alles op zijn plaats en ben ik niet angstig meer maar geniet ik zoveel mogelijk van de ervaringen die ik opdoe en soms zit daar wel iets negatiefs tussen maar daar sluit ik me dan voor af en die gaan dan ook weer weg ik moet nog veel leren in mijn verdere ontwikkeling en weet dat alles met de tijd komt daarom mijn reden dat ik me hier heb aangemeld zodat ik ervaringen kan wisselen en er van kan leren ik ben wel iemand (heb al wat gelezen op het forum)ga geen discussies aan ik sta waar ik voor sta heeft iemand hier een andere mening over prima
daar heb ik respect voor verder als iemand iets wil weten over me dan hoor ik dat graag
veel liefs
flicka