Loading...
nl

Lees dit eerst: Alles over fotolezen + huisregels

admin
admin nov 25 '10
Hoi Mishaly zou je mij willen bijstaan in het fotolezen?

groetjes van Bea
karda
karda nov 25 '10
Ik vind het wel eens jammer met het fotolezen dat je dan geen feedback krijgt van de mensen ik heb er nog 3 gelezen en ik hoor niks meer erover.
misschien zijn ze al weg bij het forum maar ze hebben het nog niet zo lang geleden aangevraagd of de foto gelezen kon worden
admin
admin nov 25 '10
lieve Karda ik begrijp je gevoel, maar geef zonder er iets voor terug te verwachten.....dan heb je ook geen teleurstelling.
De kosmos geeft op vele manieren, alleen anders als je denkt.

groetjes van Bea
karda
karda nov 25 '10
Ja dat zal ik doen, echt teleurgesteld ben ik niet hoor, je weet alleen niet of het dan klopt wat je doorgaf aan ze.
ik blijf het gewoon proberen hoor.

liefs karda
admin
admin nov 25 '10
Origineel bericht van: Mishaly
Lezen is mijn vak,dus.......daar kan ik je nog wel in bijstaan.
Ik heb het over een andere,veel zuiverder benadering en doe gewoon aan fotolezen op deze site niet mee(zie genoemde argumenten)
Nogmaals:Ga er vooral mee door,als je er zelf achter staat,maar reken niet op mij.Dat is trouwens het laatste wat ik erover wil zeggen.Verschil van mening en inzicht is o.k.


Hallo Mishaly,

Ik ben benieuwd naar je veel zuiverdere benadering zoals jij deze beschrijft. Is het afhankelijk van de persoon die het uitvoert, of krijgt iedereen deze informatie binnen als deze aangevoeld wordt zonder naar de foto te kijken?
Marenubium
Marenubium nov 26 '10
Tja, ik begrijp niet waarom de manier zoals die hier is aangereikt, wordt gekenmerkt alszijnde DE manier. Iedereen doet het op zijn of haar eigen manier, ongeacht of er een foto staat of niet.
Hoezo wordt dan de conclusie getrokken dat mensen hier op het forum niet geholpen kunnen worden?
It puzzles me.

Er zijn er ook genoeg die bijv. niet de foto als "handleiding" hoeven te gebruiken, en gewoon alleen al een naam voldoende is.
Ik denk Bart, dat iedereen wel die 'zuivere' benadering gebruikt, de ene wat meer dan de ander. En de ene wordt wat meer geleidt door ratio, en de ander wat meer door intuïtie. Maar wat ik al zei, is dat niet alleen van toepassing op fotolezen m.i. laugh
Een foto is toch alleen maar een middeltje. Net als een pendel, of kaarten, of kristallen, hand lezen, etc. Je hebt het nodig, of niet.
admin
admin nov 26 '10
Precies mijn gedachten Mare, ik ben benieuwd naar de uitleg van Mishaly, ook omdat het mij intigreert.
Iverinn
Iverinn nov 26 '10
Ik denk dat je gelijk hebt Marenubium,

Wat er nu gaande is, is een verschil van mening door: Verschillende inzichten en niveau's. Niet iedereen kent exact iedereens inzicht. En niveau hoeft ook niks te zeggen door verschil van inzicht. Je kan zoveel inzichten hebben dat soms vergeten wordt dat andere mensen ook nog aan hun inzichten moeten komen en dat ook tijd nodig heeft.
Dus inderdaad, Instead of not looking how other people do it, watch other people and educate them. By doing that educate yourself, as student and teacher smileIk sta altijd open voor lessen en ervaringen!
Marenubium
Marenubium nov 27 '10
Origineel bericht van: Bart
Precies mijn gedachten Mare, ik ben benieuwd naar de uitleg van Mishaly, ook omdat het mij intigreert.


Lol..die heeft zich gedistantieerd van dit topic tongue

@Iverinn: AMEN laugh
admin
admin nov 27 '10
Misschien dat Mishaly nog reageert? smile
admin
admin nov 28 '10
Ja ik denk dat ze zich erg vergist in wat mensen hier doen op het topic, maar ja dat gebeurd natuurlijk snel we zijn allemaal mensen die soms vergeten te vragen en dan zelf al dingen hebben ingevuld.
Heel menselijk en begrijpelijk maar ik hoop dat Mishaly nog even in gesprek gaat over dit onderwerp.
karda
karda nov 28 '10
Ik zie dat ze ook nog een vraag heeft gesteld in de topic hoe is jullie dag en nacht ritme?

groetjes karda
admin
admin nov 28 '10
Origineel bericht van: karda
Ik vind het wel eens jammer met het fotolezen dat je dan geen feedback krijgt van de mensen ik heb er nog 3 gelezen en ik hoor niks meer erover.
misschien zijn ze al weg bij het forum maar ze hebben het nog niet zo lang geleden aangevraagd of de foto gelezen kon worden


Dat is 1 van de redenen dat ik geen kaarten meer wil leggen hier, ik doe het met liefde en vraag er niets voor, maar een beetje feedback is helemaal niets mis mee.
Daarbij vind ik het getuigen van geen respect voor de mensen die er tijd en energie in steken.

Bea geeft aan de kosmos maakt dat wel goed op een of andere manier en dat geloof ik ook, maar neemt niet weg dat het verschrikkelijk onbeleefd is om totaal geen reactie te geven.

Ik heb in een topic aangegeven dat alleen mensen die zeker 25 keer hebben gepost iets mogen aanvragen, misschien is dat een idee.
karda
karda nov 28 '10
ja dat had ik gelezen bij jou dat je het niet meer deed, ok ik snap waarom, dus bij jou is het als ze 25 kee hebben gepost je het weer doet, ja dat is jammer als ze geen feedback geven, ja van Bea daar zit ook wat in.

liefs karda
admin
admin nov 28 '10
Hmm,toch even reageren hierop,oke mijn binnenkomst was misschien niet zo fijn maar toch ben ik hier al aardig geholpen waarvoor ik dankbaar ben,niet alleen door de reacties maar ook door te lezen.Meestal,op de meeste forums dan ben ik niet zo'n prater,ook weet ik niet moet ik nu actief zijn of weer niet...na de 26ste post kunnen mensen ook wegblijven.
Els
admin
admin nov 28 '10
Ja dat zou kunnen Els, maar ik acht de kans toch wel wat kleiner.
Niet dat mensen moeten blijven hier, please no, ga waar je wil gaan.
Voor mij is geen feedback krijgen echt niet fijn, das persoonlijk.

Het is voor mij simpel, je vraagt hulp, die krijg je en doe er dan wat mee.
Vraag niks als je niet van plan bent er iets mee te doen, tenzij je er niets mee kan maar dan wordt het verhaal anders natuurlijk.
Ik ben hier al een hoop jaren en ik heb gemerkt dat er veel eendagsvliegen zijn hier, is niet erg, maar daar doe ik dus niets mee.

En zo hebben we hier allemaal onze eigen keuze in.
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 20 '11
Het moet zijn www.imageshack.us hoor
nu weer ff verder lezen wink
Tatora
Tatora aug 19 '11
Lukt me dus echt totaal niet..ik krijg te zien dat ik eht foute wachtword heb ingetikt..dan vraag ik om nieuwe ..krijg ik mail met link die niet werkt...tjonge zeg!;..hihi..wat moet ik nu doen? of het is de bedoeling gewoon niet...tja
browneyedsoul
browneyedsoul sep 2 '13
ik zou graag willen weten hoe ik al mijn berichten in mijn inbox kan verwijderen?
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki