Vooral als iemand dingen zegt, goed en slecht,maar afgerekent word,alleen op het slechte. Want dat beeld word gelijk duidelijk als je als nieuw lid hier binnen komt.
Waaruit maak jij op dat iedereen afgerekent word als je goede of slechte dingen zegt? Is er iemand gebanned? Is er tegen iemand gezegd dat deze zijn / haar mond moet houden?
Ik oordeel niet, ik zeg wat ik denk en voel.Dat is mijn mening.
En waar ik het spoor bijster raak, is om het feit dat er gesproken word over spiriualiteit en de discussie zich voort zet over een tv.Hoe basaal!! Hoe oppervlakkig.
Sorry, weer mijn mening.
Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen dat is nergens voor nodig. De discussie over de TV was in mijn ogen helemaal niet basaal, want het ging erom volgens LPChip dat je als spiritueel mens totaal geen TV nodig hebt. Niet iedereen was het hier mee eens, en dus werd er gesproken dat je als spiritueel mens juist wel een TV nodig hebt als je hiervan kunt ontspannen. Waarom is dit dan oppervlakkig?
En ik lees niet een aantal reacties, ik heb er ongeveer een 1500 gelezen. Over onderwerpen die mijn aanspraken.
Dacht dat dat de bedoeling was.
Er is niet echt een bedoeling hoor. En 1500 lijkt mss wel veel maar daarmee heb je dus nog 100 - (1500/14500*100) = 89,6% van dit forum niet gelezen. Dat geeft helemaal niets, betekend alleen dat je de komende tijd nog wel wat te lezen hebt
.
Maar waar ik me over opwindt,zoals je zegt, is de kortzichtig blik. IkBen heeft hier het vuur willen opporren. Grote oplaaiende vlammen.Waarom, hebben jullie daar een antwoord of visie op.
Dat is toch logisch? Waarom zouden wij alles maar blind moeten aannemen? Waarom zou je er geen visie of mening over hebben? Heb jij geen mening of visie op de dingen die je op Merudi leest?
Gaan jullie nu ook mij onderzoeken,omdat ik niet zo aardig ben.Misschien een leugentje vertel, hard ben(ik noem het open en eerlijk)en niet jullie mening deel.
Nee waarom zouden we? Jij verstopt je toch nergens voor? Jij kleineert toch geen mensen? Jij verdraait toch niet je zinnen? Iedereen mag onaardig zijn, iedereen mag een leugentje vertellen, geen probleem. Echter doe dit niet ten koste van de mensen / sfeer hier. Als je een andere mening hebt is dat prima. Onderbouw hem gewoon, want dan is het gewoon mogelijk om te communiceren.
Het gaat niet zozeer om wat iemand zegt, maar om de manier waarop iemand dat doet. En dat is nou precies de reden waarom sommige mensen een waarschuwing hebben gekregen.