Ik heb een vragen des leven. Spiritueel zijn, je eigen vinden, je kern vinden, is dat alleen weggelegd voor degene die hun spirituele vermogens ontdekken en zich ermee bezig houden.
Het vinden van je eigen kern, het herkennnen van een ziel uit je eigen groep, is dat alleen voor de speciale onder ons weggelegd.
En waarom zijn we zo aan het zweven. Is spiriualiteit overal en nergens. Is het een aparte wereld!?
Ik vraag me zoveel dingen af, waarop ik een antwoord heb,maar waar ik zo graag een tweede mening over zou horen.
Mijn visie: de zieners, de horende, de lichtwerkers ed. plaatsen zich boven de mens,omdat ze contact hebben met de wereld daarboven.Omdat ze spiritueel zijn. Is dat de weg die er begaan moet worden???
ik sta open voor alles over dit onderwerp, spiriualiteit! Gaan we er goed mee om. Zitten wij op de juiste weg. Staan we met beiden benen op de grond. En kunnen we het kaf van het koren scheiden. Want een klein bezoekje op het internet en ik huiver van de dingen die ik zie en lees.