Ik zit al een tijd met een vraagje om iets wat voor sommigen misschien wel absurpt kan lijken. Ik vroeg mij af of we in staat zijn om tekens, als die al worden verzonden door iets of iemand, te ontvangen en te begrijpen. Ik stel die vraag naar aanleiding van iets dat me onlangs is overkomen. Nu ja, overkomen, zo drastisch is het nu weer niet.
Ik zal eerst de voorhistorie even kort uitleggen. Ik heb ooit van mijn ex-vriend een rode roos gekregen en die heb ik wel gedurende 2 jaar boven mijn bed gehangen aan de rechterkant. Die relatie bleef niet duren, maar ik kreeg het toch niet over mijn hart om de roos weg te gooien. Het was een mooie herinnering. Nu een jaar, heb ik al een nieuwe vriend. Die mij net als de vorige het leuke gebaar toonde een roosje te geven. Ja, die heb ik toen maar aan de linkerkant gehangen. (Of recht en links enig belang heeft weet ik wel niet.)
Nu op een nacht, zo'n 2 maanden geleden, wordt ik plots wakker van het ”gekraak' van gedroogde blaadjes. Het grappige is, normaal ben ik bij het minste geluid verschrikt en bang dat er een of andere vreemde entiteit slechte energie meebrengt of bedoelingen heeft. Maar op dat eigenste moment toen ik wakker werd, voelde ik een diep gevoel van geluk. Vreemd. In elk geval toen ik mijn licht aandeed, lag de roos van mijn huidige vriend mooi in de lengte op mijn hoofdkussen. En die andere roos!heeft de week nadien al haar blaadjes verloren. Opmerkelijk, als je weet dat die daar al 2 jaar ongestoord hangt.
Dus kan misschien mij iemand uitleggen of dit een teken was of puur toeval is? En wat de betekenis dan wel is?