Loading...
nl

Zomervakantie 2007

admin
admin aug 21 '07
Lol, begin met mij niet over natuur, dan wordt ik lyrisch!
Nederland heeft zo ongelofelijk veel mooie natuur, ben ik helemaal met je eens.
Debiorah
Debiorah aug 22 '07
 Quote:
Nederland heeft zo ongelofelijk veel mooie natuur

Hier ben ik het ook helemaal mee eens, het enig wat je hoeft te doen is je zintuigen open te stellen en dan zie,voel en ruik je dat ook hier om de hoek een wereld aan schoonheid bestaat!
Phaser
Phaser aug 23 '07
Ik ben begin juni 2 weken naar Italië gegaan en nadien naar de Noordzee.
Nu ben ik jammer genoeg af aan het tellen tot de school terug begint :(
Wat moet gebeuren moet gebeuren, ik ga nog genieten van m'n vakantiedagen.

Vakantie gaat veel te snel voorbij...
admin
admin aug 25 '07
In de weekenden ben ik bij mijn lief, die heerlijk in de bossen woont, geen telefoon, geen computer. Wel eekhoorntjes, konijntjes en heerlijke boswandelingen. Dus niet denken dat ik achter mijn computer gecrashed ben, lol. In de weekenden ben ik dus minder aanwezig, dan is het familytime :)
Debiorah
Debiorah aug 25 '07
Heerlijk Karin! ben een tikkeltje jaloers op deze luxe! ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Leuke foto's Kay :)wat voor kaart spelletje spelen jullie daar? Ik ben namelijk gek op kaart spelletjes. Deze vakantie had ik een heel leuk spel meegenomen dat ik van Puc had gekregen voor mijn verjaardag. Het heet "Take 5" en is een erg leuk spel voor 2 tot 10 spelers. Dus samen en met een flinke groep kan je het spelen. Het is een erg verassend maar wel enorm leuk.
jo
jo aug 27 '07
klinkt gezellig take 5 verassend en leuk meestal kan je maar van 2-4 spelers of van 4-8 ofzo en dat is dan wel jammer als je met z'n 5e bent of juist maar met z'n 2e
wij doen veel pokeren de laatste tijd
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Texas holdem is ook erg leuk. Het grappige van Take 5 is trouwens dat het ook nog een beetje tactisch gespeeld kan worden, dus enkel een simpel geluksspelletje is het ook weer niet. Maar ik heb er foto's van, dus ik zal het laten zien binnenkort.
jo
jo aug 28 '07
ja texas hold em en 5 card draw vind ik ook wel lachen
ik had take 5 denk ik gezien bij je vakantie foto's?
maar ik kon me er niks bij voorstellen
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '07
Kan ik me goed voorstellen. Het ziet er nogal raar uit :). Maar een aanrader als je nog een leuk kadootje zoekt of gewoon van spelletjes houdt.
Phaser
Phaser aug 30 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Het grappige van Take 5 is trouwens dat het ook nog een beetje tactisch gespeeld kan worden, dus enkel een simpel geluksspelletje is het ook weer niet.

Ik speel nu al 2 jaar poker en echt veel geluk zit er naar mijn mening niet bij hoor.
Je kan met slechte kaarten net zo goed winnen als met dubbel aas ofzo ;)

Poker is qua tactiek enorm belangrijk, je moet rekening houden met je pot odds, je outs en je kansberekening erop.
Dus sorry maar ik zie het niet als een geluksspelletje ;)

Take 5 ken ik niet :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '07
Take 5 speel je ook niet met gewone kaarten, maar is wel een kaartpel in een doosje zeg maar.

En inderdaad, poker heeft minder met geluk te maken, maar ik kan je wel zeggen. Een goede kaart helpt een hele hoop ;)
Phaser
Phaser aug 30 '07
Yup is zo...
Toch als je speelt met de bedoeling om te winnen ;)

Bij alles heb je een beetje geluk nodig :)
Caius
Caius sep 4 '07
Ik ben ook dol op kaartspelletjes, zodra er maar een beetje tactiek bij komt kijken.
Tactiesche bordspellen vind ik ook erg leuk.

Pokeren vind ik een mooi kaartspel en dan vooral Texas Hold'em no Limit.

Take 5 lijkt me een leuk spel NiMS, ik zal het onthouden :)

Het kaartspelletje wat ik speelde op vakantie heet LSD (is een spel mede bedacht en ontworpen door een neef van mij)
Het is een tactiesch aanlegspel (een combi van 4 op en rij, domino/triominus en dammen)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '07
Kun je de regels eens opsturen van LSD :). Lijkt me leuk om eens wat anders te proberen.
Caius
Caius sep 5 '07
Ik vraag me af of je de spelregels gelijk snapt.
Het spelletje heet niet voor niets LSD ;)
Na een keertje spelen is het wel duidelijk.
Ik zal het je een keer pbe ...hoor je niks van me ...dan moet je me ff helpen herinneren :)
Ps zelf had ik het nooit de naam LSD gegeven (simpelweg omdat het niks met drugs te maken heeft)
Caius
Caius sep 5 '07
Ik heb de spelregels gevonden:
http://www.symbiose.tv/symbiosegames/nl/index.htm

Om gelijk ff ontopic te gaan.
Ik ben verleden week maandag tot vrijdag samen met mijn vriendin en mijn ouders naar een vakantiewoning van mijn ouders geweest.
Het was heel gezellig ...misschien zet ik nog wat foto's op mijn hyves haha.
Wat vliegen de dagen snel om!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 6 '07
Bedankt!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies