Loading...
nl

oorbellen beinvloeden stemming?

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 22 '11
Toch wel eerst gereinigd he, voordat je hem weggaf? Anders neemt hij al jouw klachten mee wink
Soenarjo
Soenarjo jan 22 '11
Hallo iedereen,

Ik heb zowel mijn neusbel en oorbellen sinds gisteren uitgedaan en dat voelt meteen al beter. Ergens in mezelf had ik de afgelopen week al plannen om in ieder geval mijn neusring uit te doen, maar een precieze reden had ik er vooralsnog niet voor. In eerste instantie voelde het toch nog als een moeilijke keuze (daar zat ook ijdelheid bij), omdat ik erg aan de sieraden was gehecht. De neusbel heb ik twee jaar in gehad en ben ik bewust blijven dragen, omdat ik deze liet zetten toen ik bij vrienden van mijn ouders woonde en de man van het echtpaar ten tijde van hun gegeven zorg en liefde kwam te overlijden. Met de oorbellen had ik voelbaar minder moeite.

Mijn tatoeages en piercings zal ik altijd bleven houden, omdat ze symbool staan voor bepaalde fases in mijn leven die ik altijd bij me wil dragen. Daarnaast vind ik ze zelf ook bijzonder mooi staan als verfraaiing op mijn lichaam. Of daar een bepaalde mate van ijdelheid, compensatie of een minderwaardigheidscomplex aan ten grondslag ligt dan is me dat om het even, want ik ben voorlopig nog niet 'uitgeprint'.

Wordt vervolgd.

Groetjes, Jelle

'Ome Jan, ik sil dy noait fergjitte.'
Serenity
Serenity jan 22 '11
Ohhhhhhhhhhhh myyyyyyyyyyyy goschhhhhhhhhhh
Ja Nims ik zal het vannacht doen...uhm eerst stromend water daarna in aarden begraven....of ik ga hem erop neerleggen zodat hij het maan licht tegelijk opvangt!
En morgenochtend dan is er weer zon en tadaaaaa schoon !!
admin
admin jan 22 '11
Ehm Lily, eerst reinigen met water (20 minuten onder de kraan) of een a twee nachten begraven.
Dan weer opladen bij bergkristal of zonlicht. (lapis is een zonnesteen).
Dat opladen zou ik ook lekker een dagje doen.
Serenity
Serenity jan 23 '11
Oh moet het zo!!

Nou ja volgende keer doe ik het zoals jouw advies.
Nu ligt hij verzonken in het balkonbakje en het is koud en vochtig buiten dus hij blijft koud en nat en in contact met de aarden en met het maanlicht en morgenochtend dan word hij weer warm van het zonlicht en dan doet hij hem om want hij moet naar huis......
Dus 'next time better.'

Dank je wel Karin!!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki