Loading...
nl

zou iemand mijn foto willen lezen ?

zydeco
zydeco jul 18 '07
hallo

ik kijk hier al een tijdje rond
en heb me uiteindelijk toch maar geregistreerd voor het forum
ik heb een foto van mezelf
ik zou het leuk vinden als iemand de tijd kan en wil vrijmaken om hem te lezen
ik heb hier natuurlijk redenen voor
maar die zou ik graag willen uitleggen als hij geread is

alvast hartelijk dank

jessica

de foto

http://www.mijnalbum.nl/Foto-P7SIDB4Q.jpg
Delen:
Thomas A
Thomas A jul 20 '07
Ha Jessica

Ik zal je dit weekend lezen

groetjes

Thomas
Thomas A
Thomas A jul 22 '07
Fotolezen Zydeco

Creativiteit

Twijfel

Ziel

Wijsheid van het hart

Beschaafd

Creativiteit; je hebt een bijzondere vorm van creatief zijn waarvan ik het gevoel heb dat deze nog grotendeels onder het oppervlak ligt. Je eigen (verfijnde) manier van kijken naar het leven zou je in staat kunnen stellen songteksten en bijzonder gedichten te schrijven. Het lijkt me dat er op dit moment nog niet veel van uit je handen komt; in elk geval nog niet zoals jij dit zou willen. Toch is jouw kijk op het leven en de mensen voldoende bijzonder dat ik hoop dat je hier aan toe zou kunnen komen.

Twijfel; in de volksmond niet als positief beschouwd heeft een heel groot voordeel voor de persoon in kwestie, n.l. je gaat beter naar de mogelijkheden en invalshoeken kijken. Jezelf spiegelen aan de keuze mogelijkheden die er zijn leert je vooral ook erg veel over je zelf. Hoe sta ik in verhouding tot. Ook heeft twijfel een bevorderende werking op het ontwikkelen van je intuïtie.
Wees niet teleurgesteld wanneer anderen zeggen dat je nu maar eens een knoop door moet hakken; het zegt meer over hun ongeduld of niet goed kijken.

Ziel; je hebt een diep bewogen zielsleven. Er zijn er maar weinig met wie jij je gevoelens kunt delen en er zijn vele momenten dat je zelfs dit niet kunt. Het heeft ondermeer te maken met je grote gevoeligheid en oprechtheid. Het liefst zou je willen dat iedereen die je dierbaar is het goed heeft. Gevoelens van rancune zijn je vreemd en nare gevoelens jegens anderen zul je elimineren door begrip te zoeken voor hun handelen. Zo kun je weer verder bevrijd van nare gevoelens!!!!!!.
Je hebt veel empathie voor je medemens.

Wijsheid van het hart; hier heb je erg veel van! Vaak onbesproken of goed in woorden gevat begrijp je hoe motieven van mensen in elkaar zitten. Door dit diepe gevoel van innerlijk weten, kun je ook niet lang boos zijn en heb je een goed ontwikkeld gevoel voor processen die mensen moeten gaan om innerlijk vrij te worden. Dit is diep in je hart verankerd.
Om een goed gevoel van verbondenheid te kunnen delen is het zaak dat je kritisch leert zijn met wie je je gevoelens deelt. Volgens mij is dit een groeiend besef op dit moment.

Bescheiden en beschaafd ga je je weg. Dat je daar lang niet altijd even blij mee bent zegt veel over de wereld waarin wij leven. Soms zou je willen dat je anders was om beter in dit leven te passen. Gelukkig ben je helder genoeg om te beseffen dat dit geen oplossing zou zijn en zoek je toch je weg met de mens die je bent. Bij tijd en wijle ben je zo gek als een stekker en ook nog op een zeer eigen wijze.

Ik zie jou op een dag bij een heel speciaal (muziek)theatergezelschap gaan, gewoon om alles te kunnen uiten wat er voor je leeft. Ook zie ik veel schrijfwerk en liedjes!!!!!..

Met respekt

Thomas
zydeco
zydeco jul 23 '07
jeetje thomas ........

je raakt me tot diep in mijn hart als ik heel eerlijk ben

over die creativiteit klopt helemaal
ik ben nog zo zoekende en daarom komt er maar niks uit mijn handen
tevens een beetje de reden waarom ik een reading wou

ik had het idee gek te worden
omdat ik het gevoel heb dat niemand mij begrijpt
wat jij schrijft slaat de spijker op zijn kop
ik heb vaak het idee dat ik anders ben
maar door dat idee zet ik mijzelf boven anderen en dat is iets wat niet mag natuurlijk , naar mijn idee

en het klopt helemaal dat ik nooit lang boos kan zijn
ik heb me daar vaak over verbaasd
want ik snapte het zelf ook niet helemaal
maar hoe jij het schrijft , laat mij het wel snappen
raar eigenlijk
maar het woord weten valt voor mij nu in 1 keer op zijn plek
bedankt daarvoor

bedankt verder voor je hele reading
het is of mij een spiegel in woorden word voorgelegd
als je snapt wat ik bedoel

twijfel komt mij ook zo bekend voor haha
maar ik probeer de twijfel gunstig te gebruiken
zodat ik alle facetten overal van kan zien
en juiste beslissingen kan maken
wat trouwens niet altijd wil lukken haha
maar daar leer je alleen maar van

de reden voor een reading is dat ik heel erg zoekende ben
naar alles eigenlijk
maar vooral naar mezelf , vandaar mijn reactie spiegel van woorden

nogmaals dank voor je reading

jessica
Thomas A
Thomas A jul 23 '07
Blij voor je Jessica, dat de tekst je raakt. Ik las een stuk van je innerlijk wezen. Je bent een mooi medemens.

Zoek ook jezelf en sta toe wat zich binnen je beweegt. ook de schaduwkant mag belicht en daarmee verdwijnt deze voor-al. Het kennen van hetzelf is het kennen van het AL.

Alleen zo zal een mens ooit innerlijk vrij zijn. Kunnen leven in stilte en sereniteit.

Thomas

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420