Loading...
nl

ik wilde dit nog wel ff kwijt :-)

teddiecash
teddiecash jul 7 '07
Ik lees zo de verhalen en denk Oh ja, ik heb dat en dat ook gehad.
Ik wilde toch mijn verhaal even kwijt
Wie weet hebben mensen er antwoord op of vinden dat leuk / intressant om te lezen.

Mijn spiritualitijt begon al om jonge leeftijd.
Mijn zus was toen ik 13 / 14 jaar was ( zij is 7 jaar ouder ) bezig met ontwikkelen van paranormaal.
Ze had een begelidster die haar verder hielp in haar ontwikkelingen.
Ik vond het altijd reuze intressant.
ze heeft me toen in der loop der jaren een aantal dingen geleerd.
hoe ik me zelf de rust kon geven, en dat als ik bang was voor een schim / geest of wat dan ook, dat ik kon vragen of deze weg wilde.
Nu ben ik nooit bang geweest.

Toen ik me eerste echte vriendje had en dat mis ging, zat ik aleen in me huisje.
Ik zat op een avond rustig tv te kijken en zag ineens iets op de muur.
Een schim.
Omdat ik nioet bang ben / was vroeg ik in gedachte of deze opzei kon.
Ik zag de schim daadwerkelijk verplaatsen.
Toen wist ik dat er iemand aanwezig was.
Deze is een lange tijd bij me geweest, tot dat er een nieuw vriendje bij me in trok.
Ik heb dit ooit na gevraagt en het blijkt voor sommige mediums een beschermenegel te zijn.
waarschijnlijk me opa, maarc dat weet ik nog steeds niet.
het is een aantal jaren rustig geweest.
Ik zit inmiddels sinds mei 2006 in mijn nieuwe huis.
Ben 9 jaar getrouwd.
EEn paar manden geleden gebeurde er iets opvallends.

Ik deed mijn licht van me bed lampje uit, en floep hij sprong aan.
Ik denk nou, zal wel en ik doe hem weer uit.
10 tellen later ging ie weer aan.
Op dat moment had ik een idee, er is iemand aanwezig.
Mijn man en ik zijn totasal niet bang en zeiden al, er is iemand hier tegen elkaar.
Ik heb toen gezegt : "Nou ik doe het licht uit, laat hem aub uit, ik wil slapen.

Ik heb die gene bedankt en deed het licht uit

Verder nooit meer gebeurd

Apparte ervaring...
Soms denk ik dat mijn zus aanwezig is.
Ik heb al zeker 15 jaar geen contact meer met haar.
toch denk ik dat ze soms stiekum bij me is, om te kijken hoe het met me gaat
Delen:
Anne
Anne jul 7 '07
Hej Hooi :D

Je hebt soms dus het gevoel dat er iemand aanwezig is. Je zegt als laatst dat je denkt dat je zus aanwezig is maar zo te lezen leeft ze nog hoe denk je dan dat ze aanwezig kan zijn?
Ik heb zelf ook heel vaak het gevoel dat er iemand aanwezig is ook mijn zus denk ik maar zei is overleden.
Laatst voelde ik ook dat er iemand aanwezig was het begon op zolder en ik wilde daar weg dus ging naar me kamer om te gaan slapen maar het gevoel bleef maar bij me en ik werd er anstig van ik lag eindelijk in me bed maar toen zag ik soort schimmen op de muur die niet duidelijk waren wat ze waren.

Groetjes aNNe
teddiecash
teddiecash jul 7 '07
Ha Anne
ik heb het idee dat ze er af en toe is, omdat ze zelf paragnoste is. Ze kan uit haar lichaam treden en heeft ervaring om door middel van dat naar andere plaatsen te gaan.
Ze kan me ook op afstand aanvoelen
Daarom denk ik soms dat ze stiekum kijkt
Ze heeft bv 7 jaar geleden plots me moeder gebeld ( me moeder heeft haar oude nummer al jaren )terweil ze geen contact meer heeft met haar. en zegt toen, goh is jac getrouwd?, me moeder heeft toen beaamt, dus vandaar dat ik denk oh dat heeft ze gevoelt of gezien
Ik weet natuurlijk niet of dit zo is, maar ik heb soms momenten dan ben ik zeer helder voelend.
ik weet ook dat het in me zit, en open sta voor dingen. Ik doe er verder aleen niks mee.
admin
admin jul 7 '07
Hey teddiecash, leuk om je hier ook te zien.
{magisch forum}

groetjes,
Karin
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '07
Heb je geen contact meer met je zus? Kan je het niet gewoon vragen?
teddiecash
teddiecash jul 7 '07
nee ik heb helaas geen contact meer ( familie probleem ) en kan haar verder ook niet traceren op websites of internet ;-)

Hey feileacan, yep je ziet me overal
Ik vind het juist leuk om mensen te leren kennen met zelfde intresses haha

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki