Loading...
nl

Hoe verjaag je een geest uit je huis?

sundown
sundown apr 24 '12
Goedemorgen Moonflowertje (een mooie emotionele naam)

Emoties zijn verbonden aan het menselijk lichaam, daarom bij alles wat wij doen zijn emoties aan verbonden, dat maakt ons als menselijk wezen.
Die emoties (als ze te extreem zijn) kunnen in de vorm van energie vast gaan zitten in het lichaam en blokkades veroorzaken, daarom is het belangrijk om ze in balans te houden.
Ons lichaam is 1 en al emotie, dat klopt, maar indien uitgebalanceerd kan onze spirit groeien van die emotie, daarom is de mens ook een uniek schepsel; ontsluierd het wonder van de mens door de emoties
te reguleren en de energie van hemel en aarde te absorberen zoals een kind de moedermelk tot zich neemt........

sundown....
Tammie
Tammie jul 9 '12
Oh jee... Moet ik dit nu echt zelf gaan doen! Pfff wish me good luck ! I hope that the angels will lead me...
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 9 '12
Hetgene wat jij opmerkt en je hond ook, is volgens mij niet echt iets waar je bang voor hoeft te zijn...
Misschien is het een entiteit die gewoon niet weet dat hij of zij is gestorven... omdat jij de deur open heb staan naar de wereld waar de entiteit naar toe zal gaan, uiteindelijk...
Komt het waarschijnlijk naar jou toe...
Toch heeft de entiteit zelf ook die deur...
Dat kan jij hem of haar duidelijk maken...
er is op merudi een onderwerp waar nog beter uit wordt gelegd hoe je dit het beste kunt doen, ik zoek het wel ff voor je op...
(valt niet mee tussen alle berichten te zoeken, maar ik doe mijn best tongue)

groetjes moonflowertje wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 10 '12
Wat je ook kunt doen is hier een sessie op doen, om te achterhalen waarom een entiteit bij je "aanhaakt". Als je namelijk dit uitwerkt kan een entiteit niet meer bij je blijven plakken, omdat de wet van de resonantie er dan voor zorgt dat er niets meer is om te blijven plakken.
IndigoPatricia
IndigoPatricia jul 12 '12
Hallo,
Ik ben hier voor het eerst, mijn naam is Patricia, ik had ook meerdere entiteiten in huis, ik woon hier al sinds september 2007, maar goed de laatste 6 maanden was de 'aanwezigheid' in huis eigenlijk voor iedereen voelbaar en mijn 3 dochters begonnen bang te worden en dat was voor mij de reden dat ik een paranormale vrouw erbij ging halen, ik kijk vaak naar uitzendingen op Investigation Discovery naar programma's als Haunted en ik moet zeggen dat ik weet dat het bestaat, maar goed ik heb Ineke Touw erbij gehaald en zij heeft ervaring met het verdrijven van entiteiten ook op afstand, ik had haar aan de telefoon en vertelde dat wanneer ik op zolder kwam ik huizenhoog kippevel kreeg en in meerdere vertrekken gebeurde dat, o zei ze dan word het tijd dat ik licht in je huis zet, op dat moment voelde ik als het ware een opening boven mijn hoofd en er kwam een zee van licht ook over mij heen, ik wist niet wat me overkwam, ik moet zeggen ben redelijk nuchter en wel bekend met de paranormale wereld want mijn eigen vader was paranormaal, maar goed ook werd ik me bewust van het feit dat sinds ik in de woning kwam wonen ik soort van wurgend gevoel had en tijdens het moment dat Ineke licht in mijn huis plaatste verdween dat wurgende gevoel en ik had gewoon meer lucht, ook heb ik door een operatie waardoor mijn stemband over mijn luchtpijp heen ligt minder lucht en dat werd ook beter, ik zei Ineke ik weet niet wat me overkomt maar ik ga straks even polshoogte nemen door mijn woning en even voelen en voor mijn gevoel was de entiteit vertrokken maar dit betroffen meerdere entiteiten en in ieder geval geen demonen maar ze hadden het niet echt goed met me voor dat verklaarde zich zei ze aan dat wurgende gevoel, maar ik vond het wel een aparte ervaring, een week later ben ik met mijn oudste dochter bij Ineke geweest voor een behandeling en toen ik thuis kwam nog 1x mijn hele huis door gegaan en sindsdien is mijn gevoel goed geen huizenhoog kippenvel meer........... gr Patricia
IndigoPatricia
IndigoPatricia jul 12 '12
een sessie? sorry bij wie bedoel je? ok want kan het zijn dat er toch nog wat is al heb ik het gevoel van niet maar misschien toch?? het vreemde was de sessie bij Ineke communiceerde ze ook met 'degene' die de entiteiten bij mij aan het 'weghalen' waren .... ik vind dit een moeilijke materie en ik weet niet wat ik erover moet denken verder er gebeuren niet echt vreemde dingen ofzo maar ik voelde destijds wel 'meerdere aanwezigen'.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '12
Je zou een sessie kunnen doen bij de www.Merudi-praktijk.nl want dan kun je achterhalen waarom er iets bij je kan aanhaken. Uit ervaring weet ik namelijk, dat het niet veel zin heeft als er iemand anders zomaar iets weghaalt bij je, zonder dat je weet hoe of wat het is. Het komt dan namelijk net zo hard weer terug, en verlicht maar even. Zie het als een pilletje bij de dokter. Dat werkt wel even, maar als je niet aan de onderliggende klacht gaat werken, komt het net zo hard weer terug. Ik zou je dus ook aanraden om eens te gaan kijken naar de oorzaak hiervan.
Tammie
Tammie jul 14 '12
@nims

daar heb je een heel goed punt! Ik had dat idee namelijk ook al!
Goed om in mijn achterhoofd te houden!
Maar goed dat je dit even meldt!:) want im denk nogal snel dat ik mezelf van alles wijs maak. Maar vaak blijkt dat ik heel veel intuitief gewoon weet!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '12
Inderdaad, als je het weten vervangt door beter weten, dan is het eigenlijk weten vanuit het hart. En als je daar bij komt, komt de waarheid van het leven, helemaal boven!
obs
obs okt 14 '12
Mooi beschreven allemaal Moonflowertje, Nims en alle anderen!

Ik heb altijd angst gehad voor geesten maar ze ook al geholpen naar het licht te brengen.
Als meisje had ik ooit aan mijn opa die ik nooit gekend had en die me bezocht in mijn dromen gevraagd dat ik geen geesten zou zien. Ik wist gewoon dat ik ze zag maar ik wou geen gezichten zien.
En ik zie silhouetten, wit, grijs en zwart. Zwart is een donkere geest welsprekend, grijs gewone mens en wit een zuivere ziel. Zwart heb ik een keer gezien.
Toen had ik koorts en viel net in slaap. Mijn lichaam was verlamd maar ik zag iemand naast mijn bed staan dat leek op het silhouet van mijn peter. Maar het was hem niet, dat wist ik gewoon. Hij deed zich zo voor. Ik wist dat hij slecht was.
Ineens werd ik uit mijn lichaam getrokken. Heel ruw aan mijn benen en ik voelde de hoek van mijn venstertablet. Achter me zag ik (zonder te draaien, ik leek alles gewoon te zien) hem weer staan. Geen gezicht, alleen silhouet en piekzwart.
Vliegensvlug schoot ik weer in mijn lichaam.

Brrr, doe ik nog altijd.
Ik hou niet van slechte zielen die negeer ik. Ze kunnen ook niet meer geholpen worden, het stadium waar zij in zitten is iets waarvoor ze kozen.

Maar ik vind het verschrikkelijk dat ze je proberen te pakken op een zwak moment. Namelijk als ik koorts heb!
MoonFlowertje
MoonFlowertje okt 14 '12
Ik heb het wel eens gehoord dat als je grillerig en koortsig ben dat de bescherming een stuk minder is als normaal...
ook heb ik gehoord van een Marokkaanse buurman dat hij in coma lag,
(hij lag op het randje van leven en dood want hij was iets van 2,5 ltr bloed verloren na een schietpartij en volgens het geloof mag je dan geen bloedtransfusie)
Op een geven moment kwam hij langzaam weer terug bij zijn lichaam en zag daar een soort zwarte man staan zonder hoofd... (een entiteit) Op de een of andere manier hield de entiteit bij zijn lichaam vandaan... er was een blokkade waardoor hij niet terug kon...
toch lukte het af en toe om in zijn lichaam te komen...
tegen zijn moeder die continue bij zijn bed zat had hij heel boos gezegd, die man zonder hoofd moet je niet meer binnen laten... want hij blokkeert mijn wakker worden...
Hij vertelde het in andere woorden, maar ik herinner me het niet zo goed... ik kan alleen vertellen hoe ik het in beeld gevormd heb toen hij het vertelde...
Zijn moeder wist genoeg... heeft een Marokkaanse man laten komen die hem definitief terug haalde, door middel van bidden heeft hij de blokkade opgeheven!

In Marokko zijn ze bekent met de man zonder hoofd,
Het komt bijna nooit voor...
net als de Katholieken bekent zijn met exorcisme, en het uitdrijven van zulke zware gevallen...

dit vond ik eigenlijk zo'n mooi verhaal en nu moest ik er aan denken... smile

groetjes Moonflowertje smile


het mooiste vond ik trouwens, dat hij de dader (een vriend van hem) heeft vergeven... Tegen alle principes in. Want in Marokko
kijken ze heel anders tegen zo'n incident aan... zijn vader begrijpt het niet en is zo boos geworden dat hij zijn zoon heeft verbannen uit de familie...gelukkig kwam hij er na een paar maanden achter dat zijn zoon gewoon een goede jongen is (vergevingsgezind)
Hij wou een ruzie tussen 2 vrienden sussen en sprong er tussen...
Op dat moment schoot de een op de ander, mijn buurman ving de kogel (zegmaar) en werd door zijn rug geschoten...
obs
obs okt 14 '12
Even ietsje grappigs.
Ik ben in mijn praatjesbui hoor. Dat is gelukkig niet altijd zo maar ik vind het hier een fijne site. Nims heeft dat goed gedaan!

Ik had ooit een klopgeest in mijn huis! Ambetant hoor. Elke avond prutste hij met mijn radio, zette het af of begon hij met sleutels over de radio te rammelen enz. Wreed vermoeiend want ik had examens en kon er niet van slapen.
Zoals meestal was ik natuurlijk ook bang. Ik had twee nachten niet geslapen.
De volgende avond tuurde ik naar mijn kaars. Ik had niets van tocht in huis en waar de kaars stond zeker niet. En elke keer als hij bewoog sprak ik: 'Ben je daar weer? Je hoeft je niet te verstoppen voor mij hoor. Wat ga je vannacht doen? Weer gaan kleterren met sleutels..." En zo ging ik maar door. Zo op eerste zicht zou je gezegd hebben dat ik onder examenstress leed:).
S'morgens, goed humeurig! Want hij had weer de radio aan en uit gezet, gerinkeld met die sleutels en zelfs in mijn zelfs in mijn gezicht zitten blazen. Respect??? Nowee dus.
Dus besloot ik als hij dan toch zo graag bij me woonden en zijn aanwezigheid liet horen dat hij even goed een kopje koffie kon meedrinken met mij. Dus maakten ik er maar twee.

En dan keek en staarde naar het niets. En zei dat hij gerust eens mocht drinken hoor. Het zou namelijk koud worden.

De clu was... ik heb dus nooit meer last gehad van hem tongue!
obs
obs okt 14 '12
Dat is inderdaad een mooi verhaal! Bijzonder!

En dan krijg je van die lastige entiteiten uit de lagere sferen. Ik moet er niets van weten. Ik denk dat ik wel geluk heb gehad toen.
Later dwaalde ik nog door het huis in droom of echt, weet ik veel. Ik zweefde de trap af en zag mij pa zoals in het echt altijd voor de computer zitten. Maar zoveel hondjes ook. Hij heeft één hond dat toen puppy was en ineens liepen daar wel twintig honden. Hij zei op zijn nonchalante manier dat hij die op straat gevonden had. Nou ik vond het maar vreemd en ging verder de living in. Er kwam nog een stukje maar dat ben ik vergeten. Dan keek ik uit het raam naar buiten en schrok ik me verrot. Buiten renden wilden dieren recht naar mij toe. Olifanten, giraffen, tijgers, een leeuw. Ineens keek ik recht in de ogen van de tijger en leek ik naast hem te zijn. Ik werd erzo naartoe gezogen. De ogen van de tijger stonden heel verdrietig en ik moest slikken. Dan zag ik de leeuw achter hem zomaar een hapje van zijn achterste nemen alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Geen emotie bij de leeuw. Dan scheurde hij zijn vel af en bleef doordraven. Weer zonder emotie en dat vond ik zo akelig.

Later vroeg ik uitleg over mijn droom en iemand zei dat de tijger op mezelf sloeg (kracht) die letterlijk werd neergezogen door mijn naaste. De leeuw achter me. En op dat moment was ik smoorverliefd op mijn huidige vriend die op dat moment niet voor mij kon kiezen maar niet begreep dat ik een jaar gekweld liep omdat hij niet voor mij koos. Hij zoog me inderdaad leeg. Dat is ondertussen anders. We zijn bijna vier jaar samen en hij is mijn allerliefste, zachtste knuffelbeer.

Wat je zei over die Marrokaan heb ik ook al gehoord. Hoe noemen ze het weer in hun cultuur? De djing? Maar in Afrika schuilen heel oude zielen en sterke demonen. Ik kan me best voorstellen dat ze daar eerder voorbereid zijn die tekenen te herkennen.

Ik had ook een buurvrouw (toevallig weer!) boven me wonen. De man had ik op een dag ontmoet in de gang en hij begon te vertellen over haar. Toen hij haar leerde kennen was ze al bezeten. Ooit was ze als tweejarig meisje uit bed gevallen en sindsdien kreeg ze die nare aanvallen. Best een eng verhaal hoor. Eens kwam hij bij haar thuis en zat ze in een hoekje op de muur te krabbelen en vreemde worden te zeggen. Ze zat helemaal in zichzelf. Hij sprak haar aan maar ze negeerde hem. Hij wist niet wat hij moest doen. Hij gaf haar een por en ineens schoot ze recht en begon ze te brullen met een mannenstem. Later pakte hij een glas water en smeet dat in haar gezicht en ze gilde het uit en zakte ineen.
Van tijd zei hij kon ze een ijskast optillen, zo sterk was ze. Hij was eens met haar aan het ... en ineens voelde hij haar wel nog onder haar maar reageerde ze niet meer. HIj keek op en zag haar ondersteboven aan een kruis genageld hangen.
Later zijn ze verhuisd naar een appartement. Boven mij dus. Daar ook enkele aanvallen gehad en hij ging dan op haar liggen omdat hij ondervonden had dat het haar kalmeerde. Op een dag sprong de hond voor zijn voeten die altijd doodbraaf en lief was en gromde verschrikkelijk. Volgens hem zat het toen in de hond. Het beest is enkele weken later gestorven.
Best eng he.
Nou op een dag vroeg hij of ik wou langskomen. Ik wist het natuurlijk niet goed. Ze kwam niet buiten en keeek altijd tv en at niets. Toen ik binnenkwam lag ze daar in de zetel, een klein vrouwke, een pannenlat. Ze keek niet op of niets. Ik zei goeiendag. Deed tegen haar heel normaal. Enkele keren ben ik langs geweest en steeds keek ze niet op. Op een dag zei ik weer vriendelijk goeiendag en keerde haar hoofd, leek wel in slowmotion zich naar mij en zei ze van heel ver te komen "hallo". Toen begon ze tegen mij te praten. Ik was lief en vriendelijk voor haar maar sprak nooit over dat! Als ze ging leek ze te zweven, zo stil. Ze kon zo ineens achter mij staan. Eng hoor. En ik kwam vaker. Ze is beginnen praten. Op den duur zaten we yatzee te spelen en ze kon weer lachen. Later begon ze te eten en toen ik enkele weken niet meer geweest was zag ik dat ze bijgekomen was. Ze wou weer naar buiten enz.
Bizar he.

Achteraf zei hij dat haar papa een verzamelaar was van Afrikaanse maskers. En volgens hem kwam het daarvan. BRrr doodeng!
Pagina's: Vorige 1 2
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki