Loading...
nl

Een aanwezigheid voelen

Devil-Girl
Devil-Girl jun 30 '07
Ja precies, ik begrijp het.
admin
admin jun 30 '07
Mij wordt wel eens gevraagd om een boodschap door te geven en dat doe ik dan ook. Dus een aanwezigheid voelen en horen kan ik wel, zien niet en dat is denk toch vanuit een angst, alhoewel dat wel een heel stuk minder is. Van het "voelen" heb ik geen last tenzij het niet lekker of negatief voelt. Maar bang ben ik er niet van, ik voel me vooral de laatste tijd juist niet bang en veel sterker hierin.
Wel bijzonder eigenlijk{voor mij}.
Thomas A
Thomas A jul 3 '07
Aanwezigheid van andere geesten komt meestal als je zelf in een bepaalde geestestoestand verkeerd.
Dan gaat het dus over afstemming van jezelf. Zodra je sterk in het hier & nu bent zal het je niet gebeuren, maar wanneer je introspectief bent afgestemd juist wel. Ook wanneer je heel geconcentreerd met iets aan de gang bent (een of ander werkje b.v.) kan er een geestesenergie voelbaar worden.
Het gebeurd dus nooit als je in het hier bent.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 4 '07
 Quote:
Origineel van Thomas A:

Het gebeurd dus nooit als je in het hier bent.

Volgens mij is dit niet altijd zo. Een entiteit kan ook in het hier zijn als het echt nodig is. Of het volledig zelfstandig in het hier kan zijn, nee dat kan niet.
Thomas A
Thomas A jul 4 '07
Ja NiMS, daar heb ik later ook bij stil gestaan en voor mijzelf de conclusie getrokken dat dat inderdaat anders kan. Apart genoeg toen ik bedacht wat jij zou vinden in dat geplaatste stukje. Intuitie zit in het zelfde energie systeem en daar werkt dat ook zo voor.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 4 '07
Had je bedacht wat ik zou vinden? Grappig, en werkt dat ook dan :). Goh wat heb ik toch een slechte invloed op mensen ;).
Thomas A
Thomas A jul 4 '07
NiMS; "Goh wat heb ik toch een slechte invloed op mensen".

Ha ha
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki