Loading...
nl

kundalini symptomen

Groene_heks
Groene_heks apr 6 '11
Lieve Lily, ik schrijf dit omdat ik dat ook heb gedaan, ik weet nu dat het niet goed is.
Nu ben je volwassen en is het tijd om te stoppen om alles aan je opvoeding op te hangen, je kunt het nu veranderen.
Stop met hangen in het verleden, stop met klagen ( smile) doe er wat mee smile
Als je jezelf niet ziet hoe kun je dan zijn?
Hoe kun je een ander zien als je jezelf niet ziet?

Oordeel loos leven kan prima samen met jezelf ontdekken.

knuf
Serenity
Serenity apr 6 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Lieve Lily, ik schrijf dit omdat ik dat ook heb gedaan, ik weet nu dat het niet goed is.Sorry je begrijpt het verkeerd ik doe het niet meer zoveel maar er zijn nog steeds momenten dat het gebeurt.
Nu ben je volwassen en is het tijd om te stoppen om alles aan je opvoeding op te hangen, je kunt het nu veranderen.Het leren om een weg te vinden in dit alles is zwaar, ongemakkelijk en energie vretend.
Stop met hangen in het verleden, stop met klagen ( smile) doe er wat mee smileDoe ik al, ik laat het al los maar helaas komt het me soms even inhalen hahaha.
Als je jezelf niet ziet hoe kun je dan zijn?Hoe kan ik zijn waneer ik alleen maar oordeel over mezelf?
Hoe kun je een ander zien als je jezelf niet ziet?Ik zie meer bij een ander dan bij mezelf, keer op keer op keer.

Oordeel loos leven kan prima samen met jezelf ontdekken.
Hier ben ik nog een balans in aan het zoeken en die speurtocht doorkruist horizontaal, verticaal, diagonaal alles waar ik in mijn leven bezig ben er zijn zoveel linken met andere linken dat er bepaalde patronen zijn te ontdekken maar die info is zoveel dat er energieën zijn die vanuit gevoelens komen die elkaar ook doorkruizen op een horizontaal, verticaal, diagonale manier, zo complex is alles.
En zo complex is ook alles, alles word denk ik duidelijker waneer ik op de GG (God's Golflengte) zit, nu alleen die complexe weg ernaartoe zien te vinden, te ontdekken, te leren, te verwerken, te voelen, te beleven, te genieten….en misschien wel te overleven en te doorstaan door mezelf erdoorheen te vechten, ja lieve Karin zo complex is het wel namelijk, in mijn belevenis. ^^

knuf Knuffie terug!
Groene_heks
Groene_heks apr 7 '11
Geen sorry zeggen Lily, ieder doet het op de manier die voor haar/hem goed voelt, en zo moet het ook gaan smile

Ik kan met vragen op vragen niks hi hi dan raak ik in de knoop.
Ik kan wel een antwoord geven als je mijn vraag eerst beantwoord, dan snap ik namelijk beter wat je bedoelt.
Serenity
Serenity apr 8 '11
Oke ik ga proberen.
-Je schreef 'Lieve Lily' maar ik las herhaaldelijk 'Nee Lily,' gek hé!
-Sorry zeggen is voor mij ook een beleeft gebaar en/of sorry voor de situatie die door een misverstand is gekomen, heel spijtig dat het zo verloopt-achtig.
-Omdat je volledig geobserveerd door het moment (wellicht van 'zijn') word en je voelt en niet ziet…ik ervaar en ga op in het moment, denk ik.
-Ik zie een ander wel ja, maar ik kan niet ervaren wat die ander ervaart en daar raak ik wel eens van in de war volgens mij komen er dan energieën die elkaar hevig doorkruizen. ^^

En dan nu mijn vraag: Hoe kan ik zijn waneer ik alleen maar oordeel over mezelf?
Uhmmm een mogelijk antwoord kan zijn: Ik kan of ga dan niet volledig op in het moment lijkt mij.
Groene_heks
Groene_heks apr 9 '11
Nee is niet gek, want terwijl ik soms iets schrijf kan dat zijn vanuit een nee gevoel of een ja gevoel, is wel mijn gevoel dus wil niet zeggen dat het ook zo is dat iets fout of goed is (hoop dat je me snapt).

Mijn vraag is, hoe kun je zijn als je jezelf niet ziet.

En de andere vraag is, hoe kun je een ander zien als je jezelf niet ziet.
Serenity
Serenity apr 9 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Nee is niet gek, want terwijl ik soms iets schrijf kan dat zijn vanuit een nee gevoel of een ja gevoel, is wel mijn gevoel dus wil niet zeggen dat het ook zo is dat iets fout of goed is (hoop dat je me snapt).
Ja ja: "Nee lily het zit anders (denk ik) in elkaar en ik ga je vertellen hoe dat is vanuit mijn visie."-achtig. ^^


Mijn vraag is, hoe kun je zijn als je jezelf niet ziet.
Omdat je volledig geobserveerd door het moment (wellicht van 'zijn') word en je voelt en niet ziet…ik ervaar en ga op in het moment, denk ik.
En de andere vraag is, hoe kun je een ander zien als je jezelf niet ziet.
Ik zie een ander wel ja, maar ik kan niet ervaren wat die ander ervaart en daar raak ik wel eens van in de war volgens mij komen er dan energieën die elkaar hevig doorkruizen. ^^

Tadaaaaa
Wat fijn dat we zo kunnen communiceren met elkaar vind je ook niet! ^^
Groene_heks
Groene_heks apr 9 '11
Ja smile

Kom ik morgen op terug, nu effe bankhangen wink
Serenity
Serenity apr 10 '11
Goedemorgen Karin…. ik ben al wakker en fris en fruitig!! laugh
Groene_heks
Groene_heks apr 10 '11
Ik ben net wakker, verkreukeld en nog niet echt fris...:) eerst koffie en een sigaretje smile
Serenity
Serenity apr 10 '11
hahaha lol!
Ik heb net weer een nieuw topic aan gemaakt vanwege de dagtekst dus misschien leuk leesvoer bij je bakje koffie!!
Groene_heks
Groene_heks apr 10 '11
Knetter...had ik een hele tekst geschreven istie weg...
Nu moet ik weg want mijn zusje belde om lekker met de kids een dagje naar de camping te gaan..doei doei!
Vanavond ben ik er weer smile
Serenity
Serenity apr 10 '11
whahaha L.O.L. veel plezierrrrrrr en rij voorzichtig!
Groene_heks
Groene_heks apr 11 '11
Thanks sweetie, no worries ik ben een schijtbroek in de auto, rijd niet op de snelweg dus ben altijd voorzichtig smile

Mijn vraag is, hoe kun je zijn als je jezelf niet ziet.
Omdat je volledig geobserveerd door het moment (wellicht van 'zijn') word en je voelt en niet ziet…ik ervaar en ga op in het moment, denk ik.
Hoe kun je ervaren als je jezelf niet ziet? Ik denk dat juist door jezelf goed te zien je jezelf beter in het nu kunt plaatsen.

En de andere vraag is, hoe kun je een ander zien als je jezelf niet ziet.
Ik zie een ander wel ja, maar ik kan niet ervaren wat die ander ervaart en daar raak ik wel eens van in de war volgens mij komen er dan energieën die elkaar hevig doorkruizen. ^^
Juist door jezelf goed te kennen en te zien kun je weten hoe een ander dingen ervaart, niet alles natuurlijk maar je begrip wordt wel een stuk groter. Hoe kun je een ander vergeven als je jezelf niet kunt vergeven, das ook zoiets. Voor mijn gevoel is het juist in alle gevallen goed om vanuit jezelf (en dat kan alleen als je jezelf ziet denk ik) naar een ander te kijken. Ik denk dat dat niks met energiebanen te maken heeft die elkaar doorkruizen, maar ik denk dat je in de knoop raakt omdat je dingen die je van jezelf niet snapt bij de ander wel wil begrijpen en dat gaat simpelweg niet.
Serenity
Serenity apr 11 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Thanks sweetie, no worries ik ben een schijtbroek in de auto, rijd niet op de snelweg dus ben altijd voorzichtig smile

Mijn vraag is, hoe kun je zijn als je jezelf niet ziet.
Omdat je volledig geobserveerd door het moment (wellicht van 'zijn') word en je voelt en niet ziet…ik ervaar en ga op in het moment, denk ik.
Hoe kun je ervaren als je jezelf niet ziet? Ik denk dat juist door jezelf goed te zien je jezelf beter in het nu kunt plaatsen.
Ik zie mezelf niet, 'ik ben' net zoals een kind 'is'.(ik had ok een behoorlijke identiteitscrisis afgelopen jaren en nee nooit voor behandeld)

En de andere vraag is, hoe kun je een ander zien als je jezelf niet ziet.
Ik zie een ander wel ja, maar ik kan niet ervaren wat die ander ervaart en daar raak ik wel eens van in de war volgens mij komen er dan energieën die elkaar hevig doorkruizen. ^^
Juist door jezelf goed te kennen en te zien kun je weten hoe een ander dingen ervaart, niet alles natuurlijk maar je begrip wordt wel een stuk groter.
Dit klopt je inzicht in iemands anders leven is een stuuk groter mede dankzij dat ik naar lichaamstaal en andere communicatie patronen probeer te kijken.
Hoe kun je een ander vergeven als je jezelf niet kunt vergeven, das ook zoiets.
Ik hoef denk ik niet mezelf te vergeven wel denk ik zo ne en dan nog steeds dat ik stom ben en dat niemand me mag maar goed de afgelopen jaren dan ook wel erg zwaar hihi.
Voor mijn gevoel is het juist in alle gevallen goed om vanuit jezelf (en dat kan alleen als je jezelf ziet denk ik) naar een ander te kijken.
Je hebt deels wel gelijk en ik zou eigenlijk mezelf wat vaker of überhaupt moeten afvragen 'hoe zuo ik me voelen in zijn plaats.' dat kan ik nog niet alhoewel nu ik even nadenk heb ik wel vaker 'ah jaaa dat heb ik ook wel eens' maar in dat geval spreek ik dan uit herkenning of ervaring…humzz niet het zelfde vind ik.
Ik denk dat dat niks met energiebanen te maken heeft die elkaar doorkruizen, maar ik denk dat je in de knoop raakt omdat je dingen die je van jezelf niet snapt bij de ander wel wil begrijpen en dat gaat simpelweg niet.
Nope dat gaat denk ik ook niet tenzij…tenzij iemand anders een suggestie heeft ^^ hahaha.
Trouwens die energie banen voel ik wel door elkaar suizen hoor, je hebt ook chakra's en die voel ik ook trillen en tintelen waneer ik me op dat plekje concentreert en die kundalini draai is ook energie in een baan…kweetnie of het helmaal niet kan hoor Karin?!!?!? nope kweetnie!
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki