Loading...
nl

Uittreden

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Enig idee hoe je wel weet dat je dat zou hebben gedaan?
dragon
dragon okt 8 '07
Hallo,

ik zou graag even mijn ervaring met uittredingen opschrijven.

Het gebeurde me vroeger veel, maar ik wist niet wat het was.
Ik vond het heel erg eng en had altijd het idee dat er iemand in mijn kamer was die naar me zat te loeren. Diegene was altijd net buiten mijn blikveld, maar ik voelde dat hij/zij er was en ik werd dan bang. Ook had ik soms het gevoel dat diegene "het vreemde gevoel" bij mij veroorzaakte.

Het gebeurde altijd in mijn slaap. Eerst begon het hard te zoemen in mijn hoofd en dan was ik "wakker". Een hele vage toestand, want het voelde als iets tussen wakker zijn en dromen in. Vaak raakte ik dan in paniek, waarna ik het gevoel had in bed te vallen en dan werd ik zwetend wakker.

Op een dag ging ik naar de spiegel en ik schrok, want ik zag mezelf niet. Ik begon in paniek te rennen en besefte opeens dat ik door meubels heen aan het rennen was. Toen viel ik weer en werd ik wakker.

Een andere keer dacht ik dat ik gewoon wakker werd, maar er klopte its niet. Ik had dat rare gevoel weer en de paniek begon in te slaan. Opeens besefte ik dat ik ongeveer een meter boven mijn bed zweefde. Ik kon niets zeggen, niet bewegen en wilde uit die toestand. Toen voelde ik 2 handen tussen mijn schouderbladen die mij heel hard naar beneden duwden en werd ik met een schok wakker.

Nadien vertelde iemand mij dat dit uittredingen waren.
Ik vond ze zo eng, dat ik met alle macht heb gevochten (vraag me niet precies hoe) om ze nooit meer te hebben. Het werkte!

nu ben ik eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig. Heb er aardig wat over gelezen en ook wel eens geprobeerd het zelf te veroorzaken, maar ik heb iets geblokkeerd en ik kan het niet meer.

Ook had ik soms dromen over vliegen. Deze zal ik in het dromenforum plaatsen :).
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki