Hoi iedereen
Ik heb enkele maanden geleden een schitterend boek beginnen lezen over uittreden van Monroe. Een boek dat ik iedereen zou willen aanraden.
Nu is het zo dat er in het boek wat tips staan van hoe uit te treden, niet dat ik er al ene heb uitgeprobeerd.
Op een dag na het lezen van een stukje uit Monroe's boek ging ik slapen en hoorde plots gelijk een gezoem (niet mis te interpretteren met een mug, vlieg of collega-bedgenoot). In zijn boek had ik al gelezen dat het uittreden bij hem dus ook met een gezoem gebeurde. Gelijk dat er golven energie over je heen gaan aan een bepaalde frequentie.
Dus op dat moment dat ik dat meemaakte had ik een dubbel gevoel. Probeer ik echt uit te treden, of wacht ik nog af en neem ik meer kennis op. Ik pannikeerde en zette me snel recht.
Ik heb namelijk een grootse schrik dat er een andere - eventueel ronddwalende - entiteit in mijn lichaam gaat en dat we dus met z'n tweetjes gezellig in m'n lijf zitten.
Dit voor de volle 100% vermijden zal niet direct lukken (als dat al mogelijk is). Maar kan ik bepaalde zorgsmaatregelingen nemen? Naast de steun en bescherming van mijn bewaarengel?
Ik hoop dat er al mensen zijn die dat meegemaakt hebben. En wie weet, als het me dan ooit lukt kunnen we elkaar eens een bezoekje brengen
Alvast bedankt voor jullie meningen, tips en hulp!
Groetjes, Serge