Loading...
nl

Uittreden

JPM
JPM jun 6 '07
Hoi iedereen

Ik heb enkele maanden geleden een schitterend boek beginnen lezen over uittreden van Monroe. Een boek dat ik iedereen zou willen aanraden.

Nu is het zo dat er in het boek wat tips staan van hoe uit te treden, niet dat ik er al ene heb uitgeprobeerd.

Op een dag na het lezen van een stukje uit Monroe's boek ging ik slapen en hoorde plots gelijk een gezoem (niet mis te interpretteren met een mug, vlieg of collega-bedgenoot). In zijn boek had ik al gelezen dat het uittreden bij hem dus ook met een gezoem gebeurde. Gelijk dat er golven energie over je heen gaan aan een bepaalde frequentie.

Dus op dat moment dat ik dat meemaakte had ik een dubbel gevoel. Probeer ik echt uit te treden, of wacht ik nog af en neem ik meer kennis op. Ik pannikeerde en zette me snel recht.

Ik heb namelijk een grootse schrik dat er een andere - eventueel ronddwalende - entiteit in mijn lichaam gaat en dat we dus met z'n tweetjes gezellig in m'n lijf zitten.

Dit voor de volle 100% vermijden zal niet direct lukken (als dat al mogelijk is). Maar kan ik bepaalde zorgsmaatregelingen nemen? Naast de steun en bescherming van mijn bewaarengel?

Ik hoop dat er al mensen zijn die dat meegemaakt hebben. En wie weet, als het me dan ooit lukt kunnen we elkaar eens een bezoekje brengen ;)


Alvast bedankt voor jullie meningen, tips en hulp!


Groetjes, Serge
Delen:
admin
admin jun 6 '07
Soms voelen mijn dromen ook zo, maar of het echt uittreden is denk ik niet, Als ik het echt bewust zou kunnen zou ik een wereldreis maken s'nachts! :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 7 '07
Hey Serge,

Dat boek heb ik ook gelezen en is een erg goed boek. Er staan inderdaad wat tips in, en heb er ook een paar geprobeerd. Maar ik kom niet in de trillingsfrequentie, en nadat ik er met iemand over gepraat had, is het niet verstandig dat ik hiermee verder ging. Ik zou dan namelijk niet meer terug in mijn lichaam kunnen komen. En dat is nou net iets dat ik niet wil.
Wendy's
Wendy's jun 7 '07
Heeey serge,

Ik maak regelmatig uittredingen (op dit moment wat minder, omdat ik mijn energie voor andere dingen bewaar).

Ik heb wel wat tipjes voor je

Je hebt vast al gelezen dat je met een uittreding nog vast zit aan je lichaam met een draad. Stel dat je een uittreding hebt en je bent bang dat je lichaam overgenomen word door een andere entiteit, dan kun je met behulp van die draad contact maken met je lichaam. Als ik dat doe voel ik in welke staat mijn lichaam is.. dat doe ik puur uit controle. :)Als je niet weet hoe dat moet.. ik denk dan altijd; 'Even voelen hoe het met mijn lichaam is, zonder terug te komen'.

Bij mijn uittredingen is er altijd een engel bij, altijd dezelfde en die zie ik dan ook gewoon :). Soms zijn er ook nog meerdere bij :). Tijdens mijn uittredingen neem ik veel meer waar, dan buiten mijn uittredingen. Met mijn uittreding kan ik bijvoorbeeld beter communiceren met entiteiten, ik voel/zie ze beter, en ik hoor ze praten (jammer dat ik niet altijd hun taaltje versta)! Stel dat dat bij jouw ook het geval zal zijn, dan moet je hier niet van schrikken (als het goed voelt tenminste!)..

De moeilijkste stap van een uittreding vind ik om uit je lichaam te komen (als je al in de fruqentie zit). Soms vraag ik de engelen hierbij te helpen, of ze me uit mijn lichaam willen trekken.. dit kun je ook heel goed voelen soms trekken ze aan me benen of armen haha

Eerst schrok ik altijd van spontane uittredingen, maar nu vind ik het echt super!! ik kan het nu ook bewust.. maar het kost wel energie

misschien dat je hier iets aan hebt

als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel
JPM
JPM jun 7 '07
Schitterend!

Maar dien ik echt geen voorzorgsmaatregelingen te nemen?

Is er altijd een engel bij je? Kun je wat meer vertellen over je eerste uittreding?

@nims, waarom wil je niet meer uittreden? Wat heeft die persoon je hierover vertelt?
jo
jo jun 7 '07
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi/topic/13/46.html#000000

hier staat ook nog wat over uittreden...
miss heb je er wat aan
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '07
Die persoon heeft mij gewaarschuwd, dat ik dan niet terug kan komen. En ergens weet ik dat ze gelijk heeft. Ik heb me dus ook voorgenomen om mijn pogingen op dit moment te staken.
Wendy's
Wendy's jun 8 '07
 Quote:
Is er altijd een engel bij je? Kun je wat meer vertellen over je eerste uittreding?
Bij mij is er altijd een engel bij, maar dat is mijn beschermengel of gids.. ik weet niet of dat ook altijd zo is bij andere mensen

mijn eerste uittreding haha leuk

Dit was op vakantie.. de avond daarvoor had ik een ongeluk voorspeld, en precies op dezelfde plek waar ik was gebeurde een auto ongeluk.
Toen ging ik slapen.. en ik dacht gewoon dat ik wakker was, ik kon alles horen en zien (ik kon alleen niet bewegen, maar daar was ik me nog niet van bewust).
Toen kwam er iemand de kamer in gelopen, (ik kon haar niet zien alleen voelen en horen) wat raar was is dat ik haar niet kon zien maar wel precies kon volgen waar ze liep. Eerst dacht ik dat het mijn moeder was of mijn zus. Toen probeerde ik te bewegen maar tot mijn verbazing lukte dat niet. en ik raakte een beetje in paniek. Toen kwam de entiteit langs me op bed zitten, pakte me vast en vertelde me wat dingen.. Daarna ging ik gewoon terug me lichaam in, ik wist helemaal niet dat dit een uittreding was!! het was dus onbewust gegaan

mijn tweede ging iets anders

Ik was thuis en lag op bed. toen besefte ik dat ik kon zien met mijn ogen dicht. Best raar want ik wilde de deken over mijn heen trekken om niks te kunnen zien, maar die deken ging dwars door mij heen. toen lach ik ineens op mijn buik (terwijl mijn lichaam op mijn rug lag). Een engel trok aan mijn benen, mijn lichaam uit. en ik lag ineens op de grond langs mijn bed. ik was erg geschrokken op dat moment, en vroeg of het me met rust kon laten. Toen kwam ik in een keer weer terug in me lichaam.. en lag ik op mijn rug, haha
JPM
JPM jun 8 '07
haha, best komisch. Blijkbaar ging jij je met de rolbeweging je lichaam uit.

De tweede keer was blijkbaar ook niet bewust geprobeerd?

Wat doe jij als je echt zelf kiest om uit te treden? En hoe raak je op die bepaalde frequentie - of beter zelfs, hoe zorg je ervoor dat je de frequentie hoort of voelt?

Ik weet het, die serge kan nogal wat vragen stellen! :p

En nog ééntje in deze post om het af te leren: heeft iedereen een engelbewaarder EN een gids?? want zo te lezen is dat niet dezelfde ziel..
Wendy's
Wendy's jun 8 '07
een gids heeft zowieso iedereen.. hoe het met engelen zit weet ik niet.

de tweede keer was ook onbewust

en als ik het bewust doe ga ik gewoon op bed liggen.. en concentreer ik me gewoon op een uittreding. Ik denk dan gewoon: 'Ik ga mijn lichaam uit'. Daarna ga ik gewoon slapen (en probeer toch het gevoel van uittreding vast te houden), en gaat het eigenlijk allemaal vanzelf bij mij..
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 8 '07
ik denk niet dat iedereen een engelbewaarder heeft, en ik denk ook niet dat iedereen een gids heeft.
Mimi*
Mimi* jun 9 '07
Wat gebeurd er met je als je niet meer terug kunt komen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 15 '07
Goede vraag, ik weet het eigenlijk niet. Maar prettig lijkt het me niet.
Mimi*
Mimi* jun 15 '07
Ik denk eerlijk gezegt ook niet dat het voor de mensen die regelmatig uittreden fijn is om te weten.
Wendy's
Wendy's jun 15 '07
Kheb wel keertje meegemaakt dat ik bijna niet meer terug kwam, ging in ieder geval heel moeizaam! maar zowieso zit je aan je lichaam vast met een soort van draad.

Ik denk dat je pas echt niet meer terug kan komen als die draad er niet meer is ofzo
Kim1
Kim1 jun 15 '07
Tegenwoordig verlaat ik mijn lichaam alleen maar als het nodig is dat ik iets voor mijzelf moet afchecken in mijn eigen energievelden om te kijken of alles daar in orde is. En dan ga ik alleen maar als ik fysieke lichaam helemaal verankerd heb in witte energie heb gezet. Pas dan ga ik weg.

Ik vraag altijd om bescherming, want ik ben nog steeds raar van de continue uittredingen die ik vanaf mijn 3e levens jaar heb gedaan en heb fysiek iedere dag nog te herstellen van mijn reis kosmos.

Wat ik tegenwoordig wel heel vaak doe is "Intreden". Zodra ik iets heb afgerond en voel dat ik erg moe ben dan weet ik dat ik niet genoeg connect met mijn lijf. Dan ga ik zitten en laat heel veel witte vredige energie in mijn lijf terecht komen en kom in een hele rustige vredige diepe bewustzijnstoestand terecht waarbij ik mijn fysieke lichaam kan genezen.

Kimm
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 16 '07
Is het dan zo, dat je uitgerust bent, na zo'n uittreding, of kost het je dan veel energie? Ik kan me voorstellen dat het juist wel veel energie kost.
Kim1
Kim1 jun 16 '07
Uittreden kost nu niet echt veel energie. Het lijkt er op alsof dit nu op een soort van gelijkmatig energie niveau ligt. Het is zelden nodig om uit te treden.

Intreden geeft juist enorm veel energie. Als ik mijn lijf van binnenuit helemaal vul met wit licht geneest het helemaal. Maar dat is een truck die ik recentelijk aan het toepassen ben en nog aan het onderzoeken ben hoe dit allemaal precies werkt en hoe mijn lijf hier nu precies op reageert.

Kimm
Wendy's
Wendy's jun 16 '07
Ik kan altijd beter trainen na een uittreding haha :p heb nooit last datk moe ben..! kvoel me daarna kei fit
JPM
JPM aug 27 '07
Alweer lang geleden dat hier een antwoord is bijgekomen, maar nu meer dan twee maanden verder zit ik weer met een vraag..

Ik zou uitgetreden hebben. Tof op zich! Maar ik herinner me er niets van. Zijn er trucjes om (dromen) en uittredingen te herinneren?

Groetjes, Serge
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki