Loading...
nl

De Zielengroep

Anne
Anne mei 8 '07
DE ZIELENGROEP

Een zielengroep bestaat uit ongeveer duizend zielen, die veelal samen reïncarneren. En wie de opa/oma-rol speelt gaat eerder terug naar de aarde dan zijn/haar toekomstige kleinkind.Als je reïncarneert op aarde, kom je steeds weer dezelfde zielengroepers tegen. Alleen bij ieder nieuw leven veranderen de rollen ten opzichte van elkaar. Vader, moeder, zoon, dochter, vriend, vriendin, oom, tante, buurman, buurvrouw, baas, ondergeschikte, rivaal, collega, schoonvader, schoonmoeder, broer, zus, afijn je kan het zo gek niet verzinnen en deze rollen wisselen per leven. Geloof me, je trouwt nooit met een wildvreemde. En je eventuele kinderen kwamen in je vorig leven ook voor, zij het vaak in een andere rol.

Wist ik niet best interessant :D

http://www.niburu.nl/
Delen:
Anne
Anne mei 8 '07
vandaar dat je bijvoorbeeld in de stad of waar dan ook altijd dezelfde mensen tegenkomt die je eigenlijk niet kent nooit mee hebt gepraat dat hoort er denk ik ook bij :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '07
Misschien moet je eens een iets grotere stad bezoeken ;).
Anne
Anne mei 9 '07
umm jaa? en dan ?
LPChip
LPChip mei 9 '07
meer mensen tegen komen? :p
Mimi*
Mimi* mei 10 '07
Haha je misschien. Ik wed dat je in New York bijvoorbeeld niet altijd dezelfde mensen tegenkomt :p
admin
admin mei 11 '07
Ik heb dat gevoel erg sterk bij mijn jongste zoon, van al mijn kinderen houd ik evenveel, maar met hem is er een speciale band.Misschien omdat hij de jongste is zou je zeggen maar het voelt gewoon anders.
Anne
Anne mei 11 '07
ja ik heb een speciale band met mijn vader en mijn broertje met mijn moeder. Als we praten dan staat me vader altijd aan mijn kant en me moeder aan me broertjes kant...mijn meningen zijn zelfde als me vader en die van me broertje zelfde als me moeder..wel apart maar het komt altijd weer naar boven
admin
admin mei 12 '07
Dat bedoel ik niet precies, ik heb bij de jongste het gevoel dat hij mijn tweelingziel is, misschien zit ik er hardstikke naast, maar zo voelt het wel.Als ik hem zie of met hem speel met spelletjes dan gebeurt er iets anders met mijn hart als wanneer ik met de andere drie bezig ben.
Ze zijn mijn vier grootste schatten, maar hij heeft "iets", snap je?

love and light,
Féileacì¡n
Anne
Anne mei 12 '07
ja iets onverklaarbaars wat je aantrekt..
admin
admin mei 13 '07
ja klopt een sterk gevoel van samen toch 1 te zijn, zoals mijn duim bij mijn hand hoort om maar te zeggen :){ ik ben gek op smileys hoor en gebruik ze erg veel}

love and light,
féileacì¡n

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki