Loading...
nl

Positief denken voor Vrede

Debiorah
Debiorah apr 22 '07
In de Happinezz van deze maand las ik een kort oproepje tot een naar mijn mening goed intitiatief. Ik wil deze daarom met jullie delen in de hoop dat er mensen mee zullen doen.

 Quote:

De mens denkt te negatief, en dat leidt tot oorlogen en natuurgeweld. Ada van Vuurde uit Nijmegen wil hier iets aan doen, en roept mensen op om samen met haar een boodschap van 'vrede, vrijheid en liefde'de wereld in te sturen. De bedoeling is het zenden van positieve 'gedachtekracht', ondersteund door een affirmatie met de volgende tekst:'Ik stuur mijn liefde naar de aarde opdat er vrede en vrijheid heerst'. Van Vuurde heeft de dodenherdenking (4 mei aanstaande,om 20:00 uur) als het meest geschikte moment voor deze actie uitgezocht. Zij is ervan overtuigd, schrijft ze, 'dat de gevolgen van deze bundeling van krachten in ieder van ons positief zullen doorwerken'.
Als jullie je mijn vorige stuk over the law of attraction, en het intentie experiment nog kunnen herinneren denk ik dat dit een waardevol initiatief is. Wie doet er mee?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 22 '07
Zeker een goed idee, dit soort initiatieven kunnen nooit kwaad dus ik doe zeker mee!
Acheliah
Acheliah apr 22 '07
Ik doe ook zeker mee, Idd een goed initiatief zou alle mensen op de wereld goed doen
mause
mause apr 22 '07
natuurlijk doe ik mee.
LPChip
LPChip apr 23 '07
Count me in :)
BRAINSCAN
BRAINSCAN mei 2 '07
schrijf me maar alvast in maar nog niet
LPChip
LPChip mei 4 '07
Vandaag is het zover. Zijn wij er allemaal klaar voor?
Acheliah
Acheliah mei 4 '07
Yep
Debiorah
Debiorah mei 4 '07
Ja ben er klaar voor! Hoop dat er veel mensen gehoor aan zullen geven! Het is in iedergeval een goed initiatief dat geen kwaad kan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 4 '07
Nog een kwartiertje :).
BRAINSCAN
BRAINSCAN mei 5 '07
reserveer en boek mij maar alvast
ik ben een vrijheidsstrijder zeker weten.
Jeannette
Jeannette mei 5 '07
jammer ik las het te laat anders had ik zeker meegedaan ik had het afgelopen week heel druk.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki