Samen op café, een etentje, het directe contact daar is een overdracht van energie, o.a. via aurastraling, je voelt de sfeer, de manier waarmee de energie samensmelten, er ontstaat een synergie. Het gesprek loopt vlot en de inspanning laadt je op, je hebt aandacht voor elkaar, binnen de energiewolk laadt ieder op.
Da's het directe contact.
De koppeling "gouden koord" is gelijkaardig, even intens. Zo heb ik al heel lang een rare kijk op vriendschap: één van die vriendschappen is een vriendin die ik tegenwoordig amper 1 keer per 2 jaar zie, vroeger wel wat meer. Ik beschouw die vriendschap net omwille van die koppeling gezien de frequentie waarmee we elkaar zien niet minderwaardig. Komen we morgen samen dat is de klik er terug. Net alsof het gisteren was. Niet iedereen kan hier zomaar mee om, het is een heel niet traditionele wijze van sociaal contact. Da's één van de zaken waarin ik die koppeling sterk merk. De stap verder is dat we niet blijven steken bij het gesprek van de laatste keer, je weet wel de tijd van toen, maar desondanks dat je mekaar hele tijd niet hebt gezien toch inpikt.
Dit is heel ongedwongen niet gedaan. Maar ik vermoed dat je zoiets bedoeld?
We zullen ons denk ik zowiezo bewust moeten worden dat we wellicht op verschillende en andere tijdsfrequenties zullen gaan trillen en dat er andere wijzen van contact-leggen dienen te worden gebruikt.