Loading...
nl

De vleugelchakra

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 21 '07
Vandaag toegevoegd aan de Engelmens teksten. Alles over de vleugelchakra.

Zie http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...eugelchakra.htm
Delen:
Anne
Anne apr 21 '07
mmmmm
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 22 '07
 Quote:
Origineel van Anne:
mmmmm
Spreek je gedachtes eens uit als je wilt.
Debiorah
Debiorah apr 22 '07
Interresant nims! Maar heeft ieder mens dan het vleugelchakra? Of alleen een engelmens?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 22 '07
Iedereen heeft een vleugelchakra. De engelmens heeft er echter de volledige controle over.
Debiorah
Debiorah apr 22 '07
Okay dus in principe zou je er last van kunnen krijgen als je er geen controle over hebt?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 22 '07
Ik denk niet echt dat je er last van zult hebben, maar er zijn enkel een aantal gaves die je niet kunt gebruiken.
Wendy's
Wendy's apr 22 '07
Heeey Nimsie..!

Kheb ut gelezen (jaja, ik lees iets!) goed gedaan man
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 23 '07
Wat vond je er dan van :).
LPChip
LPChip apr 23 '07
Interessante tekst.

Ik wil graag vertellen dat bij het horen van het woord vleugel chakra (welke ik nog niet kende) ik een bepaalde energie voelde op de achterkant van mijn rug, net onder mijn schouderbladen :)

Een erg interessante ervaring. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 23 '07
Uit de tekst: "De vleugelchakra zit op de rug tussen de schouderbladen, net onderaan de nek." Toevallig ;).
3Dx
3Dx apr 23 '07
Goeie tekst! Zeer interessant.

Net als de zilveren koord, je astrale en fysiek lichaam bindt, gebruik ik een identieke koord (gouden in dit geval) die mij koppelt met andere mensen/entiteiten. De functies zijn dezelfde als dewelke je omschrijft met de vleugelchakra.

Als reiniging breek ik regelmatig alle koppelingen (met vrienden, dichte familie, moeder, "opvoeders" is de koppeling permanent). De rand van een cocon functioneerd als snijmes. De positieve koppelingen herstellen zich automatisch.

Zilveren Koord: Het zilveren koord is de verbindingslijn (de 'navelstreng') met het fysieke lichaam die ervoor zorgt dat je je lichaam altijd weer 'terugvindt' na een uittreding.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 23 '07
Grappig dat jij het gouden koord de naam van de vleugelchakra hebt gegeven. Ik snap heel goed waarom je dit zo noemt. Mag ik vragen wat jouw ervaringen zijn in het gebruik van jouw vleugelchakra?
3Dx
3Dx apr 23 '07
1. Ik weet niet of het zomaar het zelfde is.
2. Ik denk anderzijds dat veel terug te brengen is tot een wijze van visualisatie. Maakt niet uit hoe je 't laat functioneren als de wijze van visualiseren het maar doet functioneren om 't zo te zeggen.

Ik deed tot nog toe enkele reinigen door periodiek es alle koorden/verbindingen - die ik dan wel voel werken - los te koppelen.

En zo komen we terug tot mijn initieel doel van mijn bezoek op dit forum... ik wil graag praktisch dergelijke dingen leren gebruiken.
3Dx
3Dx apr 23 '07
Vergelijk het met dit:
Ik weet dat ik kan vliegen, ik weet hoe 't voelt om te vliegen, ik herken het gevoel van de wind langs mijn wangen wanneer ik zou vliegen, soms hoef ik me maar gewoonweg met mijn voeten af te duwen, zo dichtbij voelt 't, maar 't vliegen zelf lukt niet, nog niet, niet meer.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 23 '07
Practisch gezien: probeer eens contact te leggen met iemand die je kent en die niet in je buurt is. Gebruik hiervoor je vleugelchakra. Doe het als experiment zonder dat diegene weet dat je dat doet. Stuur diegen positieve energie doe dat voor ongeveer een kwartier / 20 minuten. Onthoudt de datum en het tijdstip waarop je dat doet. Zeg die persoon verder niets, maar als je diegene de volgende keer weer spreekt informeer voorzichtig of er nog wat bijzonders is gebeurd. Krijg je hier geen antwoord op, probeer het dan opnieuw en misschien bij iemand anders. Je zal merken dat er vanzelf dingen gaan gebeuren ;).
3Dx
3Dx apr 23 '07
Samen op café, een etentje, het directe contact daar is een overdracht van energie, o.a. via aurastraling, je voelt de sfeer, de manier waarmee de energie samensmelten, er ontstaat een synergie. Het gesprek loopt vlot en de inspanning laadt je op, je hebt aandacht voor elkaar, binnen de energiewolk laadt ieder op.
Da's het directe contact.

De koppeling "gouden koord" is gelijkaardig, even intens. Zo heb ik al heel lang een rare kijk op vriendschap: één van die vriendschappen is een vriendin die ik tegenwoordig amper 1 keer per 2 jaar zie, vroeger wel wat meer. Ik beschouw die vriendschap net omwille van die koppeling gezien de frequentie waarmee we elkaar zien niet minderwaardig. Komen we morgen samen dat is de klik er terug. Net alsof het gisteren was. Niet iedereen kan hier zomaar mee om, het is een heel niet traditionele wijze van sociaal contact. Da's één van de zaken waarin ik die koppeling sterk merk. De stap verder is dat we niet blijven steken bij het gesprek van de laatste keer, je weet wel de tijd van toen, maar desondanks dat je mekaar hele tijd niet hebt gezien toch inpikt.

Dit is heel ongedwongen niet gedaan. Maar ik vermoed dat je zoiets bedoeld?

We zullen ons denk ik zowiezo bewust moeten worden dat we wellicht op verschillende en andere tijdsfrequenties zullen gaan trillen en dat er andere wijzen van contact-leggen dienen te worden gebruikt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 23 '07
Dat is niet precies wat ik bedoel. Lees het stukje van de vleugelchakra over het contact gedeelte:
 Quote:
Met de vleugelchakra is het mogelijk om te verbinden met andere mensen / entiteiten. Het maakt niet uit hoever of hoe dichtbij deze persoon / entiteit is en ook hoeft er geen contact met deze persoon te zijn door bijvoorbeeld de telefoon of via Internet.

Wanneer de Engelmens contact wil leggen stelt deze een "straal van energie" voor, die ze uitstrekt naar degene met wie het contact gelegd moet worden. Er wordt een verbinding gemaakt met de vleugelchakra van degene met wie er contact gewenst was. Wanneer de ontvanger let op activiteit bij zijn / haar vleugelchakra kan deze dit contact ook voelen.
Dit soort contact bedoel ik dat je kan proberen te krijgen.

Wat je hier trouwens beschrijft over het sporadische contact met iemand met wie het meteen klikt herken ik heel goed. Ik heb dat met mijn tweelingziel. Ik spreek haar bijna nooit, maar we zijn er voor elkaar als het echt nodig is. Dat zijn die momenten waarop je beseft dat je een soort van "fallback" hebt waar je altijd bij terecht kan als het nodig is. Ik denk zelf dat zij jouw tweelingziel is.
3Dx
3Dx apr 24 '07
Ok maar met welk doel? Als het niet om sociaal contact gaat, om wel contact gaat 't dan wel?
Net als de praktische oefening die je voorstelt. Je kan dat es doen maar wat is het hoger doel?

De zielenkoppeling die je omschrijft als hoger doel? Wie moeten we gaan uitkiezen daarvoor of is het doel dat iedereen met iedereen zich koppelt?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 24 '07
Het hogere doel staat ook uitgelegd in dat stukje:
 Quote:
Zielenkoppeling: De overgang naar 2012 is onmogelijk zonder een zielenkoppeling. De zielenkoppeling is het daadwerkelijk samensmelten van mensen tot één uniforme entiteit. Deze uniforme entiteit heeft alle krachten gecombineerd tot een veel krachtigere samenwerking dan wanneer ze los zouden worden gebruikt. Hier geldt dus echt, 1+1=3. De som is krachtiger dan zijn losse onderdelen.

De vleugelchakra is de basis voor de eerste koppeling. Wanneer 2 entiteiten contact hebben gemaakt, kan daadwerkelijk ook het koppelingsproces beginnen. Bij een koppeling worden alle chakra's aan elkaar geschakeld, en komen de zielen steeds dichter bij elkaar. Ze nemen elkaars trillingsfrequentie over, en gaan op de juiste plekken resoneren. Er ontstaat op deze manier een veel krachtigere entiteit.

De Engelmens is de basis voor deze zielenkoppeling en wordt daarom ook het fundament voor de nieuwe mensheid genoemd. Zonder vleugelchakra is een koppeling simpelweg niet mogelijk.
Heb je alles van de engelmens, michael en gabriel al gelezen? Hierin staat namelijk het hogere doel van dit alles in uitgelegd.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki