Hoi allemaal,
ik ben een meisje van 20 jaar en heb een zoontje (2) en een dochtertje (9 maanden). Toen ik 6 jaar was is mijn vader overleden en om eerlijk te zijn, heb ik er best veel moeite mee om dat een plaatsje te geven.
Ik kijk zoals wel meer mensen naar Char. Ik heb laatst hardop gezegd dat ik mijn vader graag eens wilde zien, vroeg hem of hij wat van zich wilde laten horen.
Sinds vorige week zie ik schimmen en schaduwen op de muur. Ik hoorde steeds een vreemd soort gezoem en zag iets bewegen in de spiegel. Ook hoorde ik iets omvallen op de overloop, maar toen ik 's morgens ging kijken lag er niets overhoop of van zijn plaats. De ochtend daarop, het was nog erg vroeg (uur of 6) liep ik over de overloop om naar het toilet te gaan, beneden. Ik rook een parfumlucht, het leek aftershave. Ik herkende de geur niet, maar het voelde wel... ja, aangenaam, laat ik het zo zeggen. Toen ik er over nadacht was het weg.
Gisternacht viel er een streep licht van buiten op het plafond. Ik zat er al een tijdje naar te kijken en op een gegeven moment zag ik een gezicht. Ik schrok me rot! Ik heb het niet goed kunnen bekijken, want op dat moment werd mijn zoontje wakker.
Ik heb ook steeds gevraagd (gedacht en hardop gezegd) of datgene wat er was alsjeblieft weg wilde gaan. Na een tijdje werd ik dan wat bozer, zei dat ik bang was, dat ze weg moesten wezen.
Weten jullie wat dit is? Het is nu dus 3x gebeurd.
Als klein meisje schijn ik mijn vader ook eens te hebben gezien en daarna heb ik heel lang bij mijn moeder in bed geslapen, omdat ik bang was. Ik kan me dit zelf helaas niet meer herinneren, behalve dan die angst om alleen te slapen.
Die heb ik nu weer: ik doe geen oog meer dicht...
Ik hoop dat jullie een idee hebben!