Loading...
nl

ook orbs

ezmay
ezmay apr 13 '07
ik heb ook heel erg vaak orbs op mijn foto's. Maar nu zie ik dat 'witte rondjes' ook best stofjes kunnen zijn? Hoe weet je dan wanneer het een stofje is? Door de flits?
Volgens mij is het bij mij ook zonder flits, dat zou ik morgen even moeten proberen. Maar hier alvast 3 foto's met (volgens mij) orbsen;
foto 2
foto 1

foto 3
Delen:
Anne
Anne apr 13 '07
Op foto 2 zie ik ook gezichten
mause
mause apr 13 '07
waar zie jij ze anne.

ik zie wel iets vaags bij de linker lamp en achter het bed op de muur. maar goed dat kan natuurlijk ook mijn verbeelding zijn.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 14 '07
Ik zie wat ik zelf ook veel zie, stofdeeltjes of vocht. Je kan ze herkennen aan de perfecte ronde vorm. Dat zijn meestal geen orbs meer, maar stofjes die out-of focus zijn van dichtbij.
3Dx
3Dx apr 15 '07
Los van wat er te zien valt voelt de kamer heel drukkend aan... voelt aan of er entiteiten aanwezig zijn.
ezmay
ezmay apr 15 '07
ow.. wat houdt dat ongeveer in?

Ik heb vanmorgen nog twee foto's gemaakt. Met én zonder flits. En inderdaad zonder flits is er (deze keer) niks te zien. Maar wel dit met flits;
Dat is geen perfect rondje wel?
Bij de stoel

Boven de tv
ezmay
ezmay apr 15 '07
sorry dat ze wat groot zijn.
Acheliah
Acheliah apr 15 '07
Waarom kan iedereen ze beter zien hahaha
ezmay
ezmay apr 15 '07
ja da's waar ;-)
ezmay
ezmay apr 15 '07
ik wil jullie niet vervelen met mijn foto`s, maar ik maakte net deze. Omdat we die schommel sinds gister in de tuin hebben staan. Maar nu staat daar een gek puntje op. Het is niet precies dezelfde plek dus het ligt niet aan de camera. En op haar oog zit ook wat? Ach het zal de zon wel zijn. Ik zie nu allemaal spoken ;-)

op haar wang

wit puntje op het houtwerk rechts van haar arm.

en naast haar kin op het touw

kijk deze is ook zonet gemaakt en zit niet zo'n stipje op


maar ik denk dat ik ze te graag wil zien en dat ik nu overal wat in zie. Graag jullie bevestiging ;-) Dan kan ik daarmee ophouden :)
ezmay
ezmay apr 15 '07
ik heb ze even ingezoomd. En nu hou ik eerst op met foto's hoor!



3Dx
3Dx apr 15 '07
Die effecten heb je nu eenmaal met tegenlicht, vooral tegen-zonlicht in de lens. Het betreft reflecties, al dan niet ten gevolge van natuurlijk licht, al dan niet ten gevolge van direct of indirect licht.
Bij de foto van je tv zit de zon tevens in de lens te schijnen via je tv.

"Lens flares", zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Lens_flare

"Orbs", zie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Orb_28paranormal29

(plaats voor de 28 en 29 nog een percentageteken, het wordt niet aanvaard als ik ze er laat staan)
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 15 '07
Het zijn inderdaag flares en geen orbs. Kijk even of je lens wel schoon is. Zowiezo heb je out-of focus foto's dus daarop is het al erg lastig te zien. Sorry dat ik het zeg, maar er staat niets bijzonders op, dan behalve een heel leuk kindje ;)met raar maar waar, weer blauwe ogen.
ezmay
ezmay apr 16 '07
okay... nou helaas pindakaas ! *snif*
;)

raar maar waar, weer blauwe ogen??
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 16 '07
Wat mij opvalt: Sterrekindjes en Kristalkindjes hebben allemaal blauwe ogen. Ik was gisteren op een kinder verjaardag. Daar waren ongeveer 10 kindjes van jonger dan 4 jaar. En je zal het niet geloven, maar ze hadden allemaal! blauwe ogen. Echt stuk voor stuk.
ezmay
ezmay apr 16 '07
ooow vandaar! Tjee daar let ik nooit op! Die kindjes, sterre- en kristalkindjes zijn in bepaalde jaartallen geboren begrijp ik?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 16 '07
Ja, klik hier voor een overzichtje:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/michael/4_2_tijdslijn.htm
en gebruik dan het menutje aan de rechterkant voor de tijdslijnen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki