Loading...
nl

fotosss

missjacky78
missjacky78 mrt 23 '07
hallo

ik ben jacky

ik ben hier toevallig omdat ik hoop dat er hier mensen zijn die mij eventueel verder kunnen helpen ik hb namelijk 2 fotoss waarvan ik niet weet er mee is ik heb eenfoto van mijn dochterje toen 2 dagen oud en mijn zoon van 10 samen maar daarbij zit een waas (verschijning)
ik dacht altijd dat het aan de camera had gelegen maar we hebben ongeveer 2000 fotos geknipt met deze camera en 2 fotoss is dit gewoon mee

ik heb al een antal mensen in mijn omgeving deze fotoss laten zien en ieder zegt het zelfde ... er is iets ... maar wat ?

via deze site hoop ik iemand te ontmoeten die berijd is om mij hier meer over te vertellen en eventueel de foto te bestuderen

vriendelijk groeten jacky

ben eventueel berijd om de fotoss toe te sturen
 Code:
 Code:
 Code:
[img]http://missjacky78.hyves.nl/fotos/53424685/0/E01-/[/img] hyves
Delen:
missjacky78
missjacky78 mrt 23 '07
http://missjacky78.hyves.nl/fotos/53424685/0/E01-/

op deze site staat de foto ook er staat ook nog 1 bij van de baby alleen
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 23 '07
Als je wilt kun je de desbetreffende foto's ook uploaden naar deze site.
Hier staat uitgelegd hoe dat moet:
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=10;t=000125
????
???? mrt 23 '07
Zo te zien is het gewoon rook van een sigaret.
Ik wil er niet lullig om doen, maar bij zo'n jong kind roken lijkt me nou niet echt gezond.
missjacky78
missjacky78 mrt 23 '07
nou ik weet niet wat jij doet maar wij roken niet bij de kids dus nee sylli het is geen rook de baby was hier 2 dagen oud

een klein beetje verstand heb ik ook nog wel
Mirreke
Mirreke mrt 23 '07
Hoi Missjacky

Ik hoop dat je je uitleg krijgt! Ik weet het zelf niet.
Als het rook was zou je hem hier ook niet plaatsen wel??

I rest my case.......
Marina1987
Marina1987 mrt 23 '07
Het enigste wat ik weet ...Het is wel bijzonder... sjun
Anne
Anne mrt 23 '07
Heej missjacky
Ik heb naar je foto gekeken wat me opviel is dat ik een aantal gezichtjes zie niet zo heel groot ze kijken een beetje zo :(
Het raare is dat ik bij je dochtertje ook een gezichtje zie op de plaats waar haar gezicht ongeveer zit.}
Wat het betekent weet ik niet???
Misschien dat iemand anders je verder kan helpen.
Groetjes aNNe
mause
mause mrt 23 '07
hoi missjacky,

ik zie hetzelfde als anne, ook iets wat op gezichtjes lijken. ik weet niet wat het betekent.

liefs maureen
jo
jo mrt 24 '07
ik denk dat je je foto toestel verkeerd hebt ingesteld of het te donker was.
ik had laatst ook zo'n foto en had per ongeluk de verkeerde instellingen gekozen. ik kan de foto helaas niet laten zien want alles is gestolen.
missjacky78
missjacky78 mrt 24 '07
bedankt voor jullie reactie allemaal
al merk ik wel dat sommige mensen het niet serieus nemen
er is niet met de foto geknoeid en de instellingen ook niet van de camera

we hebben eergisteren samen nog gekeken naar alle andere fotosss en er zijn verschillende met kleine orbs?

maar deze foto vond ik wel heel vaag

ik hoop dat er iemand is die mij meer kan vertellen ik had zelf ook al een vrouw ontdekt in de foto ..........
naja ik zie wel of ik een serieuze reactie krijg
in ieder geval voor de mensen die me wel serieus nemen thanks
missjacky78
missjacky78 mrt 24 '07
ps ik zie en gezichtje bij mijn zoontje

als het ware op zijn schouder
en eentje bij mijn dochterje bij haar armpje
het lijkt net of ze de mond open hebben

ik weet echt niet wat ik er van moet denken

misschien waren ze haar aan het bewonderen?

ik weet het niet

hoop alleen dat ik geloofd word ... want zo moeilijk is het toch echt niet om een foto te maken

ik heb mijn vader ook gevraagd wat dit kon zijn (hij is jaren fotograaf geweest) en had dit nog nooit gezien door middel van een foute camera instelling
Marina1987
Marina1987 mrt 24 '07
Ik zie een man, lijkt of die een snor heeft maar dat weet ik niet zeker. hij heeft een lange dunne spitse neus lijkt het. Ik kan de ogen ook zien ... weet niet hoe ik ze moet beschrijven... kijkt erg sirieus en door dringend.. als of hij echt bij hun hoort... En alles in de gaten houd. Heel aan wezig.. Vind het raar hoor, heb ik nog nooit eerder gezien ... Vond het ook alltijd erg eng enzo , maar nu ben ik niet bang. Vind het mooi..Ik weet echt niet zeker of het juist is wat ik zie.. Maar het lijkt wel zo.
mause
mause mrt 24 '07
hoi marina,

die zag ik ook. links in de hoek als ik me niet vergis. tenminste daar in de buurt.
Marina1987
Marina1987 mrt 24 '07
Ja klopt
Anne
Anne mrt 24 '07
Ja jacky ik weet ook niet wat het moet betekenen er zijn best veel gezichtjes te zien op deze foto en het is vooral raar dat ze allemaal geschrokken lijken te kijken of zo :(ze lijken in ieder geval niet blij. Alles is toch wel goed met je zoontje en je dochtertje??
Heb jezelf helemaal geen idee van wie die gezichtjes moeten zijn misschien iemand die overleden is?
Groetjes aNNe
jo
jo mrt 25 '07
bedankt voor jullie reactie allemaal
al merk ik wel dat sommige mensen het niet serieus nemen
er is niet met de foto geknoeid en de instellingen ook niet van de camera

sorry? ik neem je wel serieus maar IK denk dat het een instelling is!
waarom hier iets vragen als niet iedereen zijn ideeen mag geven!
IkBen
IkBen mrt 29 '07
Ik krijg de indruk dat je vooral moet denken aan de weerkaatsing van licht, mogelijk flitslicht, op het dekentje van de kleine. Dat is nogal gefrommeld gevouwen wat een diffuse spreiding geeft, bij de foto van de kleine op schoot van je dochter. Als je goed kijkt lijkt er ook een loodlijn te trekken van de camera naar de kleine en daar waar de hoek haaks is lijkt het dekentje het meest op te lichten.

De andere zou ik wijten aan een bewegend hoofdje, maar dat is lastig te zeggen want de hele foto is wat onscherp.
????
???? mrt 29 '07
Ik denk ook dat je gelijk hebt ikben. Als je goed kijkt kun je zien dat de wazige vlek die erover heen hangt dezelfde contouren heeft als het doek op de baby. Misschien is het veroorzaakt door een lange sluitertijd want zo te zien is er niet geflitst maar is er een gloeilamp in de buurt.Door in eerste instantie wat dichter bij gezten te hebben met de camera en vlak daarna wat verder weg krijg je zo'n spook achtig beeld.
Dit kon je vroeger ook voor elkaar krijgen door een negatief meer keren te belichten. Dat je dit zelf misschien niet gemerkt hebt komt doordat het ws maar 1/30 sec. is geweest.

Mijn excuses voor mijn eerste opmerking erover.
Acheliah
Acheliah mrt 30 '07
Mss is die man met die snor een familielid en is hij erg bij de kinderen betrokken.

Liefs Dieneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki