Loading...
nl

Gezicht zien...

Anne
Anne mrt 21 '07
Een paar dagen geleden zat ik in me kamer een boek te lezen..
maar ik werd steeds afgeleid want ik voelde dat er iemand was. Ik moest steeds naar een muur kijken want daar werd ik heengetrokken. Dus ik keek en zag een gezicht verschijnen in het wit wazige kleur. Niet een heel gezicht maar 1oog zag ik de neus en de mond de rest was heel vaag. Ik ging weer verder lezen en werd weer afgeleid dus keek weer en zag het gezicht weer verschijnen nu op een andere plaats op de muur niet ver van de vorige plaats af. Ik keek ernaar en ineens verdween het en zag een soort ronde bol van fel licht. Dit gebeurde zo aantal keer achter elkaar.
Delen:
Mirreke
Mirreke mrt 23 '07
Misschien je beschermer? In ieder geval heel mooi toch!!
Anne
Anne mrt 23 '07
ja ik weet niet wie het moet zijn...Het is inderdaad wel mooi :)
Misschien dat nog meer mensen ervaringen ermee hebben?
Debiorah
Debiorah mrt 26 '07
Aparte ervaring zeg!
Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt wel zie ik soms een nevel in mijn kamer die opgaat in allemaal kleine fonkelingen. Die fonkelingen zie ik trouwens wel vaker. Ik denk dat het entiteiten zijn. Maar wel knap dat je er zo rustig onder blijft, weet niet of ik dat had gekund.
misschien dat je het nog eens meemaakt en dat je dan kunt vragen wat het is en waarom het er is?
jo
jo mrt 27 '07
ja idd knap dat je er zo rustig onder blijft ik was meteen weg gerent waarschijnlijk!

misschien is het de volgende keer duidelijker?!
Anne
Anne mrt 27 '07
Ja ik zie wel heel vaak witte schaduwen omtrekken van iets niet duidelijk maar sinds dat ik dit heb meegemaakt zie ik ze soms wat duidelijker meer vormen.
waarom ik er zo rustig onder blijft ik weet niet ik kan wel in paniek raken maar wat heb ik eraan ;)
jo
jo mrt 28 '07
hahaha idd daar heb je niks aan! maar ik vind het toch knap dat je dat dan ook op zo'n moment denkt!
Wendy's
Wendy's mrt 28 '07
Ik heb ook 2x een gezicht gezien.. en die vaagde weg, was best raar!

het was vlak na een uittreding dat da gebeurde..
Ik weetnie precies wie of wat het was!

Wel raar dat ik er ook rustig onder bleef, want ik had eigenlijk verwacht dat ik kei erg zou schrikken! maar dat was dus niet

schaduwen heb ik nog niet gezien volgensmij

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki