Loading...
nl

Wat je allemaal kan met gedachtenkracht

Incripted
Incripted dec 12 '06
Wat je allemaal kan met gedachtekracht!

Wist je,
dat je geen enkele van je gedachten geheim kan
houden voor het hiernamaals?

Wat zou er allemaal niet mogelijk worden met gedachtekracht, wanneer je eenmaal weet dat het precies gedachten zijn die aan de oorsprong van dit heelal liggen; dat het onze gedachten zijn die ons voortdrijven in onze evolutie, en dat het onze gedachten zijn die al ons lief en leed hier op aarde bepalen?
Gedachten zijn vanuit een bepaalde invalshoek bekeken sterker dan de zwaartekracht, sterker dan de electro-magnetische kracht, of sterker nog dan de nucleaire kracht. Wat zou er dan met gedachtenkracht eigenlijk niet kunnen verwezenlijkt worden?
Maar natuurlijk moet je eerst al de wetten en de regels van deze kracht leren kennen om er ook mee kunnen om te gaan, want de kracht heeft zo haar eigen regels waaraan ze gehoorzaamt voordat ze in werking treedt.
Maar één ding is absoluut zeker: er gebeurt op deze aarde helemaal niets zonder gedachtenkracht! Deze kracht is immers overal en altijd aanwezig!
Iedere zin die je uitspreekt, iedere daad die je verricht heeft in oorsprong eerst een gedachte aan de basis. En zelfs wanneer jij een gedachte hebt maar er niets mee doet, dan nog gaat de kracht van deze gedachte niet verloren. Ze gaat dan naar personen die op dezelfde golflengte van die gedachte zitten, en die bereid zijn om er wel wat mee aan te vangen.
Gedachtekracht is een heel complexe kracht, en gaat helemaal samen met het respecteren van ieders vrije wil. "Ieders wil is wet" is een natuurwet in dit universum! En binnen het kader van ieders wil zoekt gedachtekracht naar een manier om iedereen toch zijn zin te geven.

Je hebt er geen flauw idee van welk een complex web van gebeurtenissen er in werking treedt wanneer gelijk wie van ons, gelijk welke gedachte heeft.
Gedachtenkracht is op die manier dan ook een heel gevaarlijke kracht, omdat ze nu eenmaal slimmer is dan gelijk wie op aarde, omdat ze veel meer mogelijkheden kent dan gelijk wie op aarde ooit zou kunnen uitdokteren, en omdat niemand bijgevolg de juiste uitwerking van een gedachte volledig kan voorspellen!

Gedachten, of ze nu goed of slecht zijn, hebben altijd voor iemand gevolgen! Alleen weet je nooit voor wie!


Een klein voorbeeldje kan ons over de werking van gedachtekracht al heel wat duidelijk maken.
Een arbeider is al jaren werkzaam in een groot bedrijf. Iedere dag opnieuw doet hij zijn job zo goed als hij kan, maar toch, door de vele jaren is de fut er wat uitgeraakt. Het werk is voor hem een automatisme geworden en hij put er dan ook niet zo heel veel vreugde meer uit.
Natuurlijk heeft hij dit al eens met zijn werkgever besproken, maar die had maar weinig oren naar wat de man te vertellen had. De werkgever is heel blij met de man, want hij kent zijn werk door en door, en hij levert hem goede diensten en een flinke winst op. Hij heeft er dan ook geen oren naar om hem ergens anders te plaatsen, of om hem eens andere verantwoordelijkheden te geven. Zo gaan de maanden langzaam voorbij.
Natuurlijk veranderen de gedachten van de werknemer niet met het verstrijken van de tijd. Hij denkt: "ik heb hier geen zin meer in, ik wil dit niet meer doen!" En ergens denkt hij ook: "als ik de kans krijg, dan zoek ik mij ander werk, en ben ik hier weg!"
De werkgever denkt er uiteraard anders over: "die man is hier in dit bedrijf op zijn plaats, hij doet zijn werk goed, en ik heb daardoor heel wat minder last op de werkvloer. Bovendien zijn de goede arbeiders niet zo heel dik meer gezaaid, en ik wil hem dan ook houden waar hij is. Hij moet maar blijven!"
We zitten dus momenteel met twee compleet tegenovergestelde ideeën, en volgens de wet van de vrije wil moet elk van hen zijn zin krijgen. En het universum gaat voor hen dan ook op zoek naar een oplossing!
En dus krijgt de werknemer een ongeval op het werk!
Op deze manier hebben beiden nu hun zin gehad. De arbeider hoeft niet meer te gaan werken, want hij is voor vele weken in ziekteverlof, en de werkgever behoudt zijn arbeider in dienst zoals hij dat wou. Beiden zonden heel sterke gedachten uit, en het universum heeft voor hen een oplossing gezocht die hen beide zou tevreden stellen. Geen van beide heeft immers iets over een ongeval gedacht of gezegd, en dus was deze mogelijkheid opengebleven voor het universum om er een oplossing mee te bewerkstelligen.
Gelukkig was het geen al te zwaar werkongeval, want het universum had nog heel wat meer mogelijkheden om uit te kiezen!. Ook de dood van een van beiden zou bijvoorbeeld een mogelijke oplossing zijn geweest, als bij een van hen hun gedachtekracht ook maar enigszins die richting was uitgeweest!
Voor het universum bestaat er immers geen dood, doch alleen maar een overgang naar een nieuwe ontwikkelingsfase, en het kan de dood dan ook gebruiken om een situatie op te lossen.

Gedachtekracht is dus een heel gevaarlijke kracht! Niet in het minst omdat de kleinste gedachte die je hebt een hele resem van acties en reacties in gang kan zetten bij mensen die je niet eens kent, zodat jij uiteindelijk toch je zin zou krijgen. En natuurlijk vind je dat helemaal niet erg zolang je zelf maar aan het langste eind trekt!!
Maar dit is wel buiten de wetten van het universum gerekend, want alles wat je bewust of onbewust aan anderen aandoet komt ooit naar jou terug! Daar zorgt de eeuwige kringloop van reïncarnatie voor!
Ik heb hier dan ook een eerder somber voorbeeld van gedachtekracht aan u voorgelegd, omdat ik in het dagelijkse leven vaststel dat heel wat mensen die zich aan spiritualiteit willen wagen, deze wetenschap gaan gebruiken om er hun eigen leven mee te verbeteren in de maatschappij.
Aan iedereen dan toch deze waarschuwing:
Geen enkele, en ik herhaal het, geen enkele van je dwingende gedachten blijft zonder gevolgen voor andere mensen! De verantwoordelijkheid van die gedachten en hun uitwerking ervan, ligt dan ook steeds bij jou!
Niemand weet volledig welke de uitwerking van zijn eigen gedachtekracht zal zijn, gewoon omdat het vanuit onze situatie onmogelijk is om de diepste gedachten te kennen van iedereen die met uw gedachtekracht zal te maken krijgen.
In dit leven nog, of anders in één van uw volgende, krijgt u daarvan altijd de rekening gepresenteerd!!!! Daar is geen uitzondering op zolang je in reïncarnatie blijft!
Dit is behoorlijk angstaanjagend voor ieder van ons, want wie maakt er nu eens geen fouten! Maar we moeten ons nu ook weer niet door onze angst laten leiden, want er is wel degelijk een uitweg uit deze situatie mogelijk.
Je kan namelijk ook voorgoed de reïncarnatie vaarwel zeggen!
Maar om dat te bereiken moet je wel eerst aan al de voorwaarden voldoen! En daarmee bedoel ik dan, dat je moet bereid zijn om opnieuw de wereld van God als de jouwe te aanvaarden, in plaats van te willen dat de anderen jouw wereld aanvaarden.
"Aan de voorwaarden voldoen" klinkt misschien opdringerig en ruikt naar tirannie, maar zonder de juiste beslissingen te nemen zal je er heus niet komen! Daar mag u honderd procent zeker van zijn! Wij leven nu eenmaal onder de invloed van natuurwetten die wij bijlange nog helemaal niet doorgrond hebben!
Delen:
LPChip
LPChip dec 12 '06
Mooi stukje tekst, en ben het er ook mee eens.

Ik heb zelf al gemerkt, dat als je iets 100% wil, (want dan zijn je gedachten het sterkst) het je ook lukt. Zelfde geldt ook, als je iets wel wilt, maar ergens nog twijfelt, het niet lukt omdat je gedachten dan niet zuiver zijn.
Destiny
Destiny dec 14 '06
Ik heb het juist andersom... Als ik iets heel graag wil en er voor 100% wil gaan... Stoot ik het helemaal af
????
???? dec 14 '06
Ik moet bijna altijd dat wat ik echt wil voor me houden en niet tegen iemand vertellen want dan komt het niet of juist tegenovergesteld uit.

Ik geloof/weet dat gedachtenkracht werkt. Het wordt steeds duidelijker voor mij. Het heeft wel met "go with the flow" te maken, want direct invloed heb ik niet. Ik vertrouw erop dat het leven mij geeft wat ik nodig heb omdat ik het leven ook geef van mijzelf.
Destiny
Destiny dec 15 '06
Met matrealistische dingen heb ik dit niet. Als ik iets voor mezelf wil veranderen of een situatie wil verbeteren of iets in die kant. dan werkt het wel... heel appart
Charlie
Charlie dec 15 '06
Mijn ervaringen zeggen mij dat het universum alles letterlijk neemt, en dat als ik iets WIL, het niet krijg. Want het universum denkt dan dat ik het WIL, dus blijf ik het alleen maar WILLEN. Daarin tegen, wanneer ik iets echt NODIG heb en ik er ook zelf aan meewerk (en het daarna ook loslaat) komt het vanzelf op mijn pad. Ik creeer letterlijk mijn eigen wereld. Ik heb het zelf ervaren. Bijv. Ik red me op gebied van geld, daarna kom ik helemaal aan de grond te zitten en weet dat ik in dit aardse geld NODIG heb, om mijn leven weer leuker te maken. Het universum voelt mijn gedachtekracht en merkt dat ik het echt NODIG heb. En daarna komt het in een keer. Met bijv. een belasting teruggave of mensen die heel lang geleden geld geleend hadden en het in eens weer terug brengen. Dit uit mijn ervaring,

Charlie
????
???? dec 15 '06
Klinkt heel bekend Charly. De laatste tijd lijkt het wel dat er situaties gecreeerd worden om dan de rekeningen te kunnen betalen. Ik hou er weinig aan over want de extra dagen dat ik kan werken zijn gewoon nodig om niet rood te staan. Maar ik ben hier heel tevreden mee en heb niet veel voor mezelf als extra nodig. Alles wat ik echt nodig heb, komen bijna als vanzelf. Grappig he!
RinkyRainbow
RinkyRainbow dec 16 '06
Filmtip: What the bleep do we know.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '06
Ik merk idd dat wat ik nodig heb vanzelf op mijn pad komt. En blijkbaar is er iets op mijn pad gekomen dat ik harder nodig had dan dat ik dacht. Het probleem vind ik hiermee is eigenlijk ik het nog helemaal niet nodig wil hebben. Of eigenlijk nodig kan hebben. Hoe ga je hier mee om?
????
???? dec 17 '06
Verklaar je nader Nims.
Thomas A
Thomas A dec 17 '06
NiMS; Ik merk idd dat wat ik nodig heb vanzelf op mijn pad komt. En blijkbaar is er iets op mijn pad gekomen dat ik harder nodig had dan dat ik dacht. Het probleem vind ik hiermee is eigenlijk ik het nog helemaal niet nodig wil hebben. Of eigenlijk nodig kan hebben. Hoe ga je hier mee om?

meisjes zijn leuk NiMS; kijk eens naar jouw wil...

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 18 '06
Er zijn heel veel leuke dingen. Maar niet alles wat leuk voor je is, is persee goed voor je. Je kan zoveel willen, maar het moet wel kunnen. Dus hoe wil je iets, en hoe maak je er realiteit van? Dat is wat ik wel als uitdaging zie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 20 '06
 Quote:
Origineel van Thomas A:
NiMS; Ik merk idd dat wat ik nodig heb vanzelf op mijn pad komt. En blijkbaar is er iets op mijn pad gekomen dat ik harder nodig had dan dat ik dacht. Het probleem vind ik hiermee is eigenlijk ik het nog helemaal niet nodig wil hebben. Of eigenlijk nodig kan hebben. Hoe ga je hier mee om?

meisjes zijn leuk NiMS; kijk eens naar jouw wil...

Thomas
Ik heb deze reactie eigenlijk nooit begrepen Thomas. Zou je zo lief willen zijn (mag ook in een pm ;)).
Debiorah
Debiorah dec 27 '06
ik geloof ook zeker dat gedachten heel krachtig zijn. Daarom vind ik het ook belangrijk om positef te blijven denken. Tijdens psychologie en sociologie heb ik hier ook wat over gehoord. Self-defeating en self-fulfilling prophecy's. Dat wil zeggen dat bepaalde gedachtes ervoor kunnen zorgen dat men zich ernaar gaat gedragen en in geloven. Ik denk ook dat doemdenkers hierdoor invloed hebben op hun omgeving alleen al door op deze manier te denken.
mause
mause dec 27 '06
idd. debiorah. ik denk ook dat je met positieve gedachtes heel ver kunt komen.
Serenity
Serenity mrt 30 '11
Origineel bericht van: Incripted
Wat je allemaal kan met gedachtekracht!

Wist je,
dat je geen enkele van je gedachten geheim kan
houden voor het hiernamaals?
ja, God is almachtig! laugh

Wat zou er allemaal niet mogelijk worden met gedachtekracht, wanneer je eenmaal weet dat het precies gedachten zijn die aan de oorsprong van dit heelal liggen; dat het onze gedachten zijn die ons voortdrijven in onze evolutie, en dat het onze gedachten zijn die al ons lief en leed hier op aarde bepalen?
OMG dit is zo erg waar, ja ik besef het nu pas met deze woorden!!!

Gedachten zijn vanuit een bepaalde invalshoek bekeken sterker dan de zwaartekracht, sterker dan de electro-magnetische kracht, of sterker nog dan de nucleaire kracht.
Deze man heeft dit goed bekeken zeg! shocked
Albert Einstein zei ooit eens "Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid."

Wat zou er dan met gedachtenkracht eigenlijk niet kunnen verwezenlijkt worden?
Alles kan verwezenlijk worden ingedachte er zijn geen grenzen.
"Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis."
Engels: "Imagination is more important than knowledge"
Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)

Maar natuurlijk moet je eerst al de wetten en de regels van deze kracht leren kennen om er ook mee kunnen om te gaan, want de kracht heeft zo haar eigen regels waaraan ze gehoorzaamt voordat ze in werking treedt.
"Wetenschap zonder religie is kreupel, religie zonder wetenschap is blind."
Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)

Maar één ding is absoluut zeker: er gebeurt op deze aarde helemaal niets zonder gedachtenkracht!
Zo waar ik ervaar heel langzaam maar wel zeker dit een zeer geringe tijd en ik moet zeggen dat het een mooie/schone kracht is waar je anderen gewoon in hun waarde laat, hoop ik!! ^^
Deze kracht is immers overal en altijd aanwezig!
"Het was, natuurlijk, een leugen wat je las over mijn religieuze overtuiging, een leugen die systematisch is herhaald. Ik geloof niet in een persoonlijke god en heb dit nooit ontkend maar mij altijd duidelijk uitgedrukt. Als er iets in mij is wat als religieus benoemd zou kunnen worden dan is dat de grenzeloze bewondering voor de structuur van de wereld voor zover die door onze wetenschap blootgelegd kan worden."
Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)

Iedere zin die je uitspreekt, iedere daad die je verricht heeft in oorsprong eerst een gedachte aan de basis.
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal."
Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)

En zelfs wanneer jij een gedachte hebt maar er niets mee doet, dan nog gaat de kracht van deze gedachte niet verloren.
"Het mooiste dat we kunnen ervaren is het mysterie."
Engels: "The most beautiful thing we can experience is the mysterious."
Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)
Citaat afkomstig uit: What I believe (1930)

Ze gaat dan naar personen die op dezelfde golflengte van die gedachte zitten, en die bereid zijn om er wel wat mee aan te vangen.
Klopt! ik heb dit ervaren zowel onbewust als achteraf erop terugkijkend bewust.
Gedachtekracht is een heel complexe kracht, en gaat helemaal samen met het respecteren van ieders vrije wil.
Mooi is dat zeg ik zou ook niet anders willen dat zou wellicht onrespectvol jegens de ander kunnen zijn, denk ik.
"Ieders wil is wet" is een natuurwet in dit universum!
"Doe nooit iets dat indruist tegen uw geweten, zelfs als de staat het verlangt."
Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)

En binnen het kader van ieders wil zoekt gedachtekracht naar een manier om iedereen toch zijn zin te geven.
"Het opstellen van een nieuwe theorie is niet hetzelfde als het slopen van een oude schuur om op die plaats een wolkenkrabber te bouwen. Het lijkt veel meer op het beklimmen van een berg, waarbij we nieuwe en weidse gezichten aanschouwen en waarbij we onverwachte verbindingen ontdekken tussen ons uitgangspunt en zijn rijke omgeving."
Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)
Citaat afkomstig uit: The evolution of physics (1938)

Je hebt er geen flauw idee van welk een complex web van gebeurtenissen er in werking treedt wanneer gelijk wie van ons, gelijk welke gedachte heeft.
"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..."
Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)

Gedachtenkracht is op die manier dan ook een heel gevaarlijke kracht, omdat ze nu eenmaal slimmer is dan gelijk wie op aarde, omdat ze veel meer mogelijkheden kent dan gelijk wie op aarde ooit zou kunnen uitdokteren, en omdat niemand bijgevolg de juiste uitwerking van een gedachte volledig kan voorspellen!
ieuwww bijgevolgen, goh zeg nooit aan gedacht om heel eerlijk te zijn…hummzz
"Als dit universum in zijn miljoenvoudige orde en precisie het resultaat van een blind toeval zou zijn, dan is dat net zo geloofwaardig als wanneer een drukkerij explodeert en alle druklettertjes weer op de grond terecht komen in de voltooide en foutloze vorm van het woordenboek."
Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)

Gedachten, of ze nu goed of slecht zijn, hebben altijd voor iemand gevolgen! Alleen weet je nooit voor wie! LOA !!
"Als we wisten wat we deden, heette het geen onderzoek."
Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)


Een klein voorbeeldje kan ons over de werking van gedachtekracht al heel wat duidelijk maken.
Een arbeider is al jaren werkzaam in een groot bedrijf. Iedere dag opnieuw doet hij zijn job zo goed als hij kan, maar toch, door de vele jaren is de fut er wat uitgeraakt. Het werk is voor hem een automatisme geworden en hij put er dan ook niet zo heel veel vreugde meer uit.
Natuurlijk heeft hij dit al eens met zijn werkgever besproken, maar die had maar weinig oren naar wat de man te vertellen had. De werkgever is heel blij met de man, want hij kent zijn werk door en door, en hij levert hem goede diensten en een flinke winst op. Hij heeft er dan ook geen oren naar om hem ergens anders te plaatsen, of om hem eens andere verantwoordelijkheden te geven. Zo gaan de maanden langzaam voorbij.
Natuurlijk veranderen de gedachten van de werknemer niet met het verstrijken van de tijd. Hij denkt: "ik heb hier geen zin meer in, ik wil dit niet meer doen!" En ergens denkt hij ook: "als ik de kans krijg, dan zoek ik mij ander werk, en ben ik hier weg!"
De werkgever denkt er uiteraard anders over: "die man is hier in dit bedrijf op zijn plaats, hij doet zijn werk goed, en ik heb daardoor heel wat minder last op de werkvloer. Bovendien zijn de goede arbeiders niet zo heel dik meer gezaaid, en ik wil hem dan ook houden waar hij is. Hij moet maar blijven!"
We zitten dus momenteel met twee compleet tegenovergestelde ideeën, en volgens de wet van de vrije wil moet elk van hen zijn zin krijgen. En het universum gaat voor hen dan ook op zoek naar een oplossing!
En dus krijgt de werknemer een ongeval op het werk!
Op deze manier hebben beiden nu hun zin gehad. De arbeider hoeft niet meer te gaan werken, want hij is voor vele weken in ziekteverlof, en de werkgever behoudt zijn arbeider in dienst zoals hij dat wou. Beiden zonden heel sterke gedachten uit, en het universum heeft voor hen een oplossing gezocht die hen beide zou tevreden stellen. Geen van beide heeft immers iets over een ongeval gedacht of gezegd, en dus was deze mogelijkheid opengebleven voor het universum om er een oplossing mee te bewerkstelligen.
Gelukkig was het geen al te zwaar werkongeval, want het universum had nog heel wat meer mogelijkheden om uit te kiezen!. Ook de dood van een van beiden zou bijvoorbeeld een mogelijke oplossing zijn geweest, als bij een van hen hun gedachtekracht ook maar enigszins die richting was uitgeweest!
Voor het universum bestaat er immers geen dood, doch alleen maar een overgang naar een nieuwe ontwikkelingsfase, en het kan de dood dan ook gebruiken om een situatie op te lossen.

Gedachtekracht is dus een heel gevaarlijke kracht! Niet in het minst omdat de kleinste gedachte die je hebt een hele resem van acties en reacties in gang kan zetten bij mensen die je niet eens kent, zodat jij uiteindelijk toch je zin zou krijgen. En natuurlijk vind je dat helemaal niet erg zolang je zelf maar aan het langste eind trekt!!
"De werkelijke waarde van een mens kan worden gevonden in de mate waarin hij bevrijding van zijn eigenbelang heeft bereikt."
Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)

Maar dit is wel buiten de wetten van het universum gerekend, want alles wat je bewust of onbewust aan anderen aandoet komt ooit naar jou terug!
Daar zorgt de eeuwige kringloop van reïncarnatie voor!
"De tijd bestaat alleen maar omdat anders alles tegelijk zou gebeuren."
Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)

Ik heb hier dan ook een eerder somber voorbeeld van gedachtekracht aan u voorgelegd, omdat ik in het dagelijkse leven vaststel dat heel wat mensen die zich aan spiritualiteit willen wagen, deze wetenschap gaan gebruiken om er hun eigen leven mee te verbeteren in de maatschappij.
Aan iedereen dan toch deze waarschuwing:
Geen enkele, en ik herhaal het, geen enkele van je dwingende gedachten blijft zonder gevolgen voor andere mensen! De verantwoordelijkheid van die gedachten en hun uitwerking ervan, ligt dan ook steeds bij jou!
Niemand weet volledig welke de uitwerking van zijn eigen gedachtekracht zal zijn, gewoon omdat het vanuit onze situatie onmogelijk is om de diepste gedachten te kennen van iedereen die met uw gedachtekracht zal te maken krijgen.

In dit leven nog, of anders in één van uw volgende, krijgt u daarvan altijd de rekening gepresenteerd!!!! Daar is geen uitzondering op zolang je in reïncarnatie blijft!
Dit is behoorlijk angstaanjagend voor ieder van ons, want wie maakt er nu eens geen fouten!
"Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt."
Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)

Maar we moeten ons nu ook weer niet door onze angst laten leiden, want er is wel degelijk een uitweg uit deze situatie mogelijk.
"Te midden van de moeilijkheid ligt de mogelijkheid."
Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)

Je kan namelijk ook voorgoed de reïncarnatie vaarwel zeggen!
Maar om dat te bereiken moet je wel eerst aan al de voorwaarden voldoen! En daarmee bedoel ik dan, dat je moet bereid zijn om opnieuw de wereld van God als de jouwe te aanvaarden, in plaats van te willen dat de anderen jouw wereld aanvaarden.
"Ik geloof in Spinoza's God die zich openbaart in een ordelijke harmonie van alles wat bestaat, niet in een God die zich bemoeit met het lot en handelen van mensen."
Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)

"Aan de voorwaarden voldoen" klinkt misschien opdringerig en ruikt naar tirannie, maar zonder de juiste beslissingen te nemen zal je er heus niet komen! Daar mag u honderd procent zeker van zijn! Wij leven nu eenmaal onder de invloed van natuurwetten die wij bijlange nog helemaal niet doorgrond hebben!
"Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld."
Albert Einstein
Duits - Amerikaans natuurkundige (1879-1955)

leuk hoor en mooi geschreven maar zo drastisch is denk ik het universum nu ook weer niet hij is in mijn werkelijkheid heel liefdevol en logisch en degelijk en harmonieus om zo op die manier der meest bevoordelijkste situatie te maken want wie vooruitgang streeft, leeft!
Blijf je staan dan word alles stil om je heen en met achteruitgang lijkt het net of je de evolutie niet gaat overleven men sterft dan denk ik misschien wel uit!!!!

….hummzzz zou het werkelijk zo zijn?!
gast
gast mrt 30 '11
Bedankt voor het omhoog halen Lily. Duidelijke tekst smile
Serenity
Serenity mrt 30 '11
bij toeval hoor ik had dat ander topic over illusie niet eens gezien tot net!!
Zo grappig!
Trouwens mijn gedachtenkracht word steeds sterker, ik denk het en overdenk het in mijn hoofd, om te bedenken of ik het zal zeggen of niet hihi en dan 'bam' zegt iemand anders het, ik kan er niets aan doen maar ik herken het onmiddellijk!!!
Scheelt wel een stuk voor mijn punt te maken plus als ik iemand anders ..beaamt (goed gespeld deze keer?!) scheelt een strijd om mijn gelijk te behalen wat heel vet irritant is om te behalen met mijn communicatie beperkingen pffff wat een energie kost dat zeg.
Maar goed door die beperking hielt ik wel eens meer mijn mond nadat ik vele strijden hebt opgegeven, pffff wat een energie kost het mij om iemand te laten luisteren terwijl ik weet dat ik gelijk heb pfff oh boy echt zwaar vermoeien ik kan het blijven herhallen!! ^^

Dus ik ga heel onbewust denken, overdenken door het je te visualiseren (wat mij geen moeite kost overigens) en dan laat ik het los door te bedenken dat het mij erg veel energie gaat kosten om iemand te overhalen te willen luisteren naar mijn verhaal en violá iemand zegt het voor mij…. tadaaaaaaaa!!
En ik herken de woorden en glimlach naar het universum hihi ik heb zoveel lol met het universum/god ore what erver ^^.
gast
gast mrt 30 '11
Waarom zou je iemand anders willen overtuigen? En ja, waarom zou jij het allemaal moeten doen....anderen kunnen het soms veel beter ja wink
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki