Loading...
nl

De Hemel........

Thomas A
Thomas A dec 11 '06
........een plek voor innerlijk vrije mensen/zielen. Geen pijn of verdriet, of angsten. Een plek voor mensen en zielen die "verstaan" hebben.

Wist je dat God in het hebreeuws "ik ben" betekent?

Dat God in je aanwezig is?

Thomas
Delen:
yannick
yannick dec 11 '06
ik denk daar ook zo over:), we zijn hier ook om een goddelijke wereld hier te creëren, wist je dat al? stap voor stap, helpen met het verwisselen van binnenkomende krachten. maar we zijn er nog lang niet. jammer genoeg..

iedereen is wel zijn eigen god, over je eigen weg, rijk en bestaan:), maar ik wist dat niet ;)
god heeft alles gemaakt, god ik cker aanwezig in je

als je met ej ziel ergens anders bent, kom je dan ook vaak in de hemel?? ik af en toe. dat doe ik meer om mijn zorgen over iedereen te vergeten, maar ja ze moeten nog een hoop leren..
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 12 '06
Alleen waar is die hemel dan? The sky is no longer the limit.
Debiorah
Debiorah dec 12 '06
De hemel = god
god zit in iedereen

Allen 1 deel van het grote geheel.
yannick
yannick dec 13 '06
de hemel bestaat hier op aarde, alleen dan in een andere dimentie/poort. je ziet alles dat in een andere omgeving, en hebt weinig met het aardse leven te maken. heeft niks te maken met de wolken of daar in de buurt. Voor de meeste een onzichtbare wereld ;)hier op aarde.
En via de hemel kan je naar verschillende dimentie komen, andere plaatse in het heelal bijvoorbeeld. Op veel plaatse op aarde heb je van die cirkels in het graan bijvoorbeeld, of plekken waar niks groeit en der om heen wel. De aarde is verbonden met een soort van energie veld en dat kan je terug zien op aarde, kunnen bollen zijn of rare tekens vormen. zie het maar als internet, ik typ de site in, en kom op de juiste plaats. Alles is gemaakt uit energie, en straalt ook af

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki