Loading...
nl

vermoeidheid

Thomas A
Thomas A nov 15 '06
vermoeidheid;

Te veel hersen(denk)werk
Eindeloos door blijven zoeken en niet geloven dan dat wat wij nodig hebben vanzelf tegenkomen.
Eindeloos door blijven zoeken naar hem/haar en er niet op vertrouwen dat we hem/haar vanzelf tegenkomen.
Maar niet geloven in onze eigen Goddelijke energie
Maar nooit door onze eigen weerstand en angsten heen komen, terwijl "loslaten"voldoende is
Altijd maar waakzaam willen blijven omdat we de ontvankelijkheid aflegden.
Omdat we het vertrouwen dat het goed zal komen aflegden.
Krampachtig ons eigen leven willen beheersen en daarmee uit het NU stappen
Het verleden als bakermat van kennis blijven beschouwen en daarmee verandering en transformatie in de weg staan........
We zo graag volwassen willen zijn, terwijl we ons (innerlijk)kind zouden moeten koesteren
Moe van onze pogingen om ons in de maatschappij in te passen, maar ons er totaal niet in thuis voelen
Heel moeilijk iets los kunnen laten wat lijkt op een verworvenheid
Moe van hem of haar te leven die wij helemaal niet zijn
Moe van alle touwtjes vast willen houden en helemaal vergeten dat we ook nog een ziel hebben die ons met God en het kosmische verbindt...................


DE HEMEL IS NIET ERGENS HELEMAAL VER WEG!!!

Ook niet iets voor na onze dood, dat is weer een heel andere reis.

DE HEMEL IS HIER DOODGEWOON OP AARDE!!!

WE HEBBEN ONS HOPELOOS LATEN BELAZEREN!!!

Onze voorgangers hebben ons hier eeuwen en eeuwen mee bedrogen. Wrijf je ogen open en lees eens wat stukjes uit het Thomas evangelie. Dit evangelie is nooit in handen gevallen van het Vaticaan en daardoor nooit gebruikt als voer om het volk te manipuleren (zoals da andere verhalen uit de bijbel) het Thomas evangelie is amper 60 jaar teruggevonden. (1947 Hammadi woestijn- Egypte)

De hemel op aarde gaan wij tegenkomen zodra wij ons (negatieve) ego voorbij komen en leren vanuit de ziel te gaan leven.................... en onze gehechtheid voorbij eens leren de touwtjes los te laten. nee weet ik mag niet van de maatschappij, want deze zal weldra tot het verleden behoren zodra wij dit allemaal doen, maar we gaan wel ontmoeten, hij/zij die wij WERKELIJK ZIJN, dat zal een Hemelse ontmoeting zijn en een met onze eigen Goddelijkheid.

Thomas
Delen:
Charlie
Charlie nov 15 '06
Weer een hele mooie, goede tekst. Ik herken er toch wel dingen in van mezelf en het zet mij ook wel tot nadenken. Ga zo door, Thomas !!!
Thomas A
Thomas A nov 15 '06
Thomasje gaat door

Thanks Carolyn
Charlie
Charlie nov 15 '06
you re welcome. Ik vind het echt geweldig. Net zoals leven in vrijheid weet je nog??
Thomas A
Thomas A nov 15 '06
Ja Carolyn

Ik was het/je niet vergeten nee.
Thomas A
Thomas A nov 15 '06
vanmorgen heel vroeg geschreven trouwens
Charlie
Charlie nov 16 '06
Haha, wie zou mij nu kunnen vergeten??
Thomas A
Thomas A nov 16 '06
Hey carolyn

Tjonge niet zo een simpele vraag joh!!

Help me ffftjes op weg...............

Thomas
Charlie
Charlie nov 17 '06
Hoe bedoel je dat, Thomas??

Carolyn
Thomas A
Thomas A nov 17 '06
Het is een grapje waarbij het lijkt alsof iemand zou kunnen weten wie er nou niet aan jou denkt. ik komtrouwens ook bepaald niet ongezien in het leven van anderen. Mensen vergeten mij ook niet snel en ik ben net als jij een zeer indringende persoonlijkheid.

Sterkte met jouw vader. Als je hem weer ziet, dan raak hem aan. Genereer liefde uit de kosmos, zeg niets en breng jouw liefde via je ogen over. Zodra hij zijn bli afwend, dan vraag hem liefdevol; "pap ik wil je zo graag aankijken". Als er tranen komen, dan laat deze gaan. Doe niets om het tegen te houden. Vraag dit ook jouw vader, misschien moet je het een paar keer vragen.
Mannen laten moeilijker hun tranen zien. Zij zien dit snel als een teken van zwakte, maar het is juist een teken van kracht!!!
De losgelaten tranen zijn het losgelaten verdriet.

Doen Carolyn.

adv. "De Helende reis" van Brandon Bays

liefs en goeds

Thomas
Charlie
Charlie nov 17 '06
Bedankt, Thomas. Het klinkt mooi dat iemand dat zou kunnen, maar voor mij klinkt dat heel vreemd tegenover mijn vader. Want zo zijn wij niet en ik wacht liever eerst de uitslag van het ziekenhuis af.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 18 '06
 Quote:
Origineel van Thomas A:
ik komtrouwens ook bepaald niet ongezien in het leven van anderen. Mensen vergeten mij ook niet snel en ik ben net als jij een zeer indringende persoonlijkheid.
Uh, wie was je ook alweer :p
Thomas A
Thomas A nov 18 '06
NiM'S, kwasnieinjouwleven...........
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 19 '06
 Quote:
Origineel van Thomas A:
NiM'S, kwasnieinjouwleven...........
Gewoon uit nieuwschierigheid :)mag ik jouw foto ook eens lezen?
Thomas A
Thomas A nov 19 '06
Als ik weer een levensvraag hebt dan zet ik mijn foto op dit forum. Yannick vroeg het me ook enkele dagen terug. Ik vind er op dit moment geen reden toe. Sterker nog; ik heb mij wezenlijk in stilte teruggetrokken het afgelopen jaar om de reis alleen naar mijn binnenste aan te gaan. Ik was iemand die midden in de maatschappij stond met erg veel mensen om mij heen, een druk eigen bedrijf en een studie. Nu leef ik met mijn levenspartner en haar(mijn) kinderen in intrigerend en leerzaam bestaan..............

Thomas

Thanks
yannick
yannick nov 19 '06
een eigen bedrijf?? wat voor bedrijf?
ik heb al een id wat voor type persoon je bent ;). zonder een foto kan je iemand lezen, het duurt wel ff, en je moet er wat voor doen. maar het kan wel.
Charlie
Charlie nov 20 '06
Ik heb ook het gevoel als ik mensen voor een eerste keer zie, dat ik dan al een beetje weet hoe diegene is. Dat merkte ik gister toen ik eigenlijk in gesprek was met iemand en hij mij de hele tijd aan keek. Ja, ik kijk terug en wist hem ook te vertellen dat hij nog niet had afgerekend met zijn verleden en hij bevestigde dat ook.
Thomas A
Thomas A nov 20 '06
Afrekenen met het ver-leden is ook een kwestie van acceptatie. Door deze acceptatie, gaat de boosheid/pijn er een heel stuk af en beginnen langzaam de wijsheden en extra's die je er door ontving/ontwikkelde zichtbaar te worden. Vergeven is de sleutel tot zelfbevrijding; al zou je alleen maar je zelf vergeven.............. en niet meer terug komen met van "ja maar hij of zij hadden ook niet zo......."

Thomas
Charlie
Charlie nov 20 '06
Ik ben er achter gekomen hoe het allemaal in elkaar steekt doordat ik ben open gebroken en nu daardoor best wel depressief ben. Ik heb geen zin in nutteloze spelletjes en zou het liefst door gaan als ziel. IK WIL WEG HIER !!!!!!! HELP.
Thomas A
Thomas A nov 20 '06
Gewoon blijven Carolyn

Weet dat jouw eigen WEERSTAND die jou deze zin laat zeggen. Het wordt tijd voor jouw liefde en zicht op het onvermogen en de pijn van anderen die zij op jou overdroegen.
Vergeef jezelf!!
Keer terug naar liefde; misschien nu voor jou een uitzichtsloze zaak, maar hier ga jij anders over denken en voelen

Ik stuur jou vanavond kosmische kracht en liefde door vanuit afstemming als je wilt

liefs Thomas

Thomas
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki