Loading...
nl

oproep 17 oktober!

dragonfly
dragonfly sep 30 '06
hallo allemaal!

ik was ff aan t surfen op t net en kwam een site over lichtwerken tegen.
daarin stond een oproep ,om op dinsdag 17 oktober van 10:17 t/m 17:10 je gedachten op stand positief te zetten!

dit i.v.m. een ultraviolette straal die zich vanuit de kosmos op de aarde zal richten,doordat er een verbinding word gemaakt tussen 2 dimensies.en deze zal t sterkst zijn om 17:10!
er word daar vermeld dat zodra men dat doet,de kracht ervan tig x zoveel versterkt word!!!

is men negatief ,dan zal dat dus ook versterkt worden!
ik dacht,ik maak toch een topic aan,want een ´beetje´positieve kracht(en gedachtes!)kan nooit kwaad! ;)

voor een duidelijker uitleg verwijs ik(als t mag!)naar de site:
de weg van het hart


veel liefde toegewenst,
dragonfly
Delen:
LPChip
LPChip sep 30 '06
Ik denk dat het geen kwaad kan de originele boodschap hier te vermelden.
 Quote:

Oproep:

Ultraviolette straal naar de aarde op dinsdag 17 oktober 2006


Deze boodschap vond ik tussen mijn emails, en wil ik graag aan jullie doorgeven!

Er werd ons gevraagd de volgende zeer dringende spirituele boodschap naar zo veel mogelijk mensen door te sturen. Het staat iedereen vrij aan deze boodschap gehoor te geven ! , of die aan iemand anders te bezorgen. Voor wie dit wenst, zijn er sites op het Internet te vinden die dezelfde boodschap bevatten omdat deze reeds overal ter wereld doorgegeven werd.
Hoe meer mensen hier gehoor aan geven, hoe meer de verzuchting bewaarheid wordt dat als de hele mensenstroom over heel de wereld tegelijkertijd 1 seconde positief zou denken, de aarde dan ogenblikkelijk en zeer intens een positieve uitstraling krijgt, met heel verstrekkende gevolgen voor de vrede en het geluk in de wereld.

“Op dinsdag 17 oktober 2006 wordt er een verbinding gemaakt tussen twee dimensies in de kosmos, waarbij een Ultraviolette straal naar de aarde gestuurd zal worden met een intense energie. Let op, deze energie versterkt tot 1 miljoen maal zijn intentie. Dat wil zeggen dat op het moment dat deze U.V.straal de aarde raakt de intentie van elke persoon met 1 miljoen versterkt wordt. Stel je op die dag open met de meest positieve verlangens die je maar kan denken, hou in gedachten alle positieve doelen die je nog wil bereiken in dit leven. Zij die negatief denken in die tijdsspanne worden in Hun gedachten uiteraard ook 1 miljoen maal versterkt. Dit is een boodschap als voorbode voor 2012. In onze aardse tijd in ons land zal de U.V.straal stipt binnenkomen om 10u17 in de ochtend en zal op zijn sterkst fungeren om 17u10. Wanneer je je op het sterkste punt ( namelijk 17u10) verplaatst in de natuur en kontakt maakt met de natuur zal je zeer intens deze energie voelen. Hou je gedachten en gevoelens en de woorden die je die dag spreekt dus zeer zuiver en positief.”
dragonfly
dragonfly okt 1 '06
ja,dankjewel !
ik wist niet hoe dat moest!

groetjes!
Tamara26
Tamara26 okt 1 '06
Hoi!

Hoe weten hun dat?
En waar halen ze die info vandaan?

Liefs,
CoZ
CoZ okt 1 '06
Ik ben altijd nogal skeptisch over dit soort boodschappen van de lichtwerkers, ook al moedig ik mensen graag aan om positieve gedachtes te hebben, graag al vanaf vandaag.

Maar is het niet vreemd dat op 10-17 vanaf 10:17 tot 17:10 een dimensie verbinding gelegd wordt?... vraagt niemand zich af waarom het nu toevallig in onze tijdszone van 10:17 tot 17:10 is, terwijl dit in Engeland op dan van 9:17 tot 16:10 is (stuk minder mooie symbool getallen ;))

Laat ik het er daarom maar op houden dat ik als duisterniswerker jullie aanraad om vanaf heden de liefde die in je is niet vast te houden, maar door te geven aan de anderen om je heen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 1 '06
Sorry CoZ, maar de lichtwerkers zijn voornamelijk verantwoordelijk geweest voor het brengen van de aarde naar de 5e dimensie. Hiervoor hebben zij bepaalde poorten geopend zoals de 5:5 poort, de 8:8 poort, de 11:11 poort en de leeuwenpoort. Zeg dus niet dat ze geen nuttig werk doen ;).

Dat wat je hierboven zegt met deze getallen ben ik helemaal met je eens. Dit klinkt als een lichtwerker die het iets te mooi wil inpakken. Ik geloof ook niet in de geloofwaardigheid hiervan.

Achter de boodschappen van Michael (zie ook de hoofdsite) zitten wiskundige berekeningen die rekening houdt met de stand van de sterren etc. Als voorbeeld geef ik de belangrijke data van afgelopen september:
De Volle Maan valt op de 7e september. De Volle Maan staat in Vissen, met een gedeeltelijke Maaneclips. Vissen is een waterteken en de energie van Vissen staat je toe toegang te krijgen tot de diepere innerlijke overtuigingen en je spirituele bewustzijn. Ter aanvulling is Pluto nog altijd conjunct aan het Galactische Centrum in Boogschutter, een krachtige stuwingkracht voortbrengend voor diepe veranderingen en transformaties die momenteel plaatsvinden in het Collectieve Bewustzijn. De lunaire eclips zal ook toestaan dat nieuwe ideeën en informatie gecodeerd worden in het planetaire bewustzijn op een heel diep level.

De Nieuwe Maan valt op de 22e september en wordt vergezeld door een ringvormige Zoneclips, een volgend krachtig moment voor nieuwe ideeën. De Nieuwe Maan zal deze maand in Maagd staan. Maagd is een Aardeteken en focust energie tot de veranderingen en transformaties op het fysieke Aardse vlak.

De Equinox valt op de volgende dag, de 23e september en dit zal een krachtig moment zijn om de balans van vrede en liefde op de Planeet vast te houden.


--
Dit zijn mooie data astrologisch gezien :). Ik wacht nog op de data van oktober, om te zien of dit hierboven daadwerkelijk iets is.
????
???? okt 1 '06
Dit is dan toch allemaal al gebeurd Nims? We zijn nu al 1 oktober!
Moet zeggen dat ik sterk het gevoel heb dat ik flink gegroeid ben de afgelopen maand. Ik kom steeds meer bij meZelf en mijn ego is aardig aan het afnemen.

Ben benieuwd of dit bij jullie ook zo is.

greetz,

Sylli
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 2 '06
Het is inderdaad allemaal al gebeurd. Ik gaf even aan dat de lichtwerkers niet vaak mooie data gebruiken in de zin van 10-17 om 10:17 etc. Bovenstaande info vind ik dus een beetje verdacht.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 4 '06
Helaas, 17 oktober is er geen. Mss toch even je bronnen check Dragonfly ;)..

Hier zijn de echte:

In Oktober, zal de zon in Leeuw staan tot de 24ste, waarna zij zich verplaatst naar Schorpioen. Leeuw is een Luchtteken geregeerd door Venus, wat gunstig is voor de energieën van Liefde, Vreugde en Balans, vooral binnen Relaties.

In feite, geliefden, zullen zowel Venus als Mars in Leeuw staan deze maand, wat een ideale energie levert om je te focussen op je naaste en intieme relaties en het vinden van wegen om deze relaties in een ruimte van onvoorwaardelijke liefde en balans te brengen. Sta je meditaties toe je te leiden naar de beste wijze om Liefde en Harmonie te creëren met diegene van wie je houdt. Maar ook Liefde, Harmonie en Balans te creëren op de Planeet.

Op de 24ste beweegt de zon zich in Schorpioen, een waterteken en een krachtig teken, de gastheer van de 11:11 Sterrenpoort. Op dit moment zullen jullie aanvangen de krachtige energieën van deze Sterrenpoort te voelen zodra diens boodschap van krachtige spirituele illuminatie over de planeet begint te stromen en de volgende stap in de spirituele evolutie bezielt.

In Oktober, valt de Volle Maan op de 7e. De Maan staat in ram, wat een Vuurteken is dat de archetypische energieën van de Strijder en het Kind vertegenwoordigt. Inderdaad, zoals we eerder in deze boodschap al aanhaalden, een ideale tijd om jullie eigen voorkomen als Strijders van Licht te celebreren met de Kristalkinderen welke geboren zijn als Strijders van Licht! Gebruik deze Volle Maan energie om samen met jullie beeldschone en wonderlijke kinderen te celebreren!

De Nieuwe Maan staat in Weegschaal op de 22ste Oktober. Gebruik deze zaaitijd voor het brengen van liefde, vrede en vreugde in al je relaties en om jezelf te centeren en je energie vast te houden voor de krachtige 11:11 Sterrenpoort die in November zal komen. De Volle Maan in November valt op de 5e, slechts enkele dagen voor de 11:11 poort, en zal in Stier/Schorpioen staan en jullie zullen worden voorbereid de kanalen te zijn voor het krachtige nieuwe licht en bewustzijn dat de planeet op dat moment zal betreden.
dragonfly
dragonfly okt 4 '06
oohh!
haha!
ik dacht ik zet t er gewoon in,want zoals ik als schreef,positieve gedachtes kunnen nooit kwaad!

en ik weet eerlijk gezegd te weinig over lichtwerkers en wat het hierboven geschreven verhaal inhoud.....

ik ben nog niet zo bekend over t informatieve op paranormaal gebied!
vandaar dat ik sinds eind vorig jaar steeds meer probeer te lezen via internet.
op die die manier ben ik ook bij jullie terechtgekomen!
en ik moet zeggen dat ik steeds meer leer,en t ook steeds interessanter vind allemaal!


dus.....info? kom maar op!!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 5 '06
Info? http://www.merudi.net :p .

Maar even wat anders, de bovenstaande boodschap dat iedereen positief moet zijn, kan helemaal geen kwaad he :). Dus wat dat betreft mag iedereen dat wel doen hoor :).
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '06
Iemand nog iets aan gedaan vandaag?
indigo
indigo okt 17 '06
ja ik heb er vandaag wel wat aan gedaan :)
Thomas A
Thomas A okt 18 '06
Eind van de middag bij de vijver gaan zitten midden in dat grote park hier vlakbij, in stilte met gesloten ogen naar mijn eigen Goddelijkheid gegaan en gevraagd of de liefde in mij mag zijn en blijven..............

Thomas
yannick
yannick okt 18 '06
euhm had ik dat maar eerder geweten, dan zou ik daar rekening mee houden.. ik moest 17 oktober werken. en soms kan het een gaos in de keuken zijn. heeft dat veel invoelt op me gehad??

nims,

in het gesprek hier boven vertel je dat lichtwerkers belangrijk werk verrichten. je zei ook dat ze aan een aantal poorten hebben mee geholpen, zoals de 5:5 poort, de 8:8 poort, de 11:11 poort en de leeuwenpoort. maar mijn vraag is, wat bereik je met die poorten en waar dienen ze voor??zijn ze alleen nodig geweest om de 5de dementie te brengen hier op aarde?? als ik weinig energie heb, kan ik via een poort weer energie krijgen, is dat een poort die jij bedoelt of werkt dat anders, ik roep: poort open, als commando en als ik energie genoeg heb roep ik: poort dicht, en meestal ga ik mezelf magnetiseren en dichten. ik heb sterk het gevoel dat ik een lichtwerker ben, weet alleen niet hoe ik daar bij kom.

groeten yannick
Thomas A
Thomas A okt 18 '06
Die Belgen kunnen niet rekenen..........
We hebben nog even de tijd. Volgens Morinus (m.i. HET beste astrologieprogramma aller tijden, van Wim van Dam) zal genoemde constellatie plaatsvinden rond middernacht 21/22 oktober.
07.30 is de kracht het sterkst. een gunstig tijdstip voor hen die moeten werken die dag.

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 18 '06
Oh bedoel je dit haha,

Wat ik hierboven al zei, is dat niet hetzelfde als:
De Nieuwe Maan staat in Weegschaal op de 22ste Oktober. Gebruik deze zaaitijd voor het brengen van liefde, vrede en vreugde in al je relaties en om jezelf te centeren en je energie vast te houden voor de krachtige 11:11 Sterrenpoort die in November zal komen. De Volle Maan in November valt op de 5e, slechts enkele dagen voor de 11:11 poort, en zal in Stier/Schorpioen staan en jullie zullen worden voorbereid de kanalen te zijn voor het krachtige nieuwe licht en bewustzijn dat de planeet op dat moment zal betreden.
Mirreke
Mirreke dec 3 '06
Deze dag komt nog een keer!! Ik geloof in april of mei 2007 maar dat moet ik nog even nazoeken.
Ayasha
Ayasha dec 3 '06
 Quote:
Origineel van Thomas A:
Die Belgen kunnen niet rekenen..........
We hebben nog even de tijd. Volgens Morinus (m.i. HET beste astrologieprogramma aller tijden, van Wim van Dam) zal genoemde constellatie plaatsvinden rond middernacht 21/22 oktober.
07.30 is de kracht het sterkst. een gunstig tijdstip voor hen die moeten werken die dag.

Thomas
hej hej :+ Laat de belgen een keer met rust :p
LPChip
LPChip dec 3 '06
Ja Thomas, maak er de volgende keer dit van: Die belgen (met uitzondering van Kath) kunnen niet rekenen....... :p
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki